quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:48 schreef renwan het volgende:
Welke reclame?
En nee ik heb geen abonnement
je gebruikt adblocker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:09 schreef Lux0rious het volgende:
Reclame?. Firefox + addons = (bijna) geen reclame
Ik voorzie een ban voor jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:09 schreef Lux0rious het volgende:
En zonder abonnement (bijna) geen inkomsten voor FOK!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:09 schreef Lux0rious het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:09 schreef Lux0rious het volgende:
Want? Ik gebruik em niet voor Fok! speciaal ofzo. Adblocker en NoScript. Omdat ik een hekel heb aan irritante pop-ups enzo. Volkomen legaal lijkt me zo?quote:
Niet op FOKquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Want? Ik gebruik em niet voor Fok! speciaal ofzo. Adblocker en NoScript. Omdat ik een hekel heb aan irritante pop-ups enzo. Volkomen legaal lijkt me zo?
Klopt is niets illegaals aan volgens de Nederlandse wet. Maar Fok heeft het in zijn gebruikers voorwaarde staan dat het niet mag.. Lijkt me simpel dus..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Want? Ik gebruik em niet voor Fok! speciaal ofzo. Adblocker en NoScript. Omdat ik een hekel heb aan irritante pop-ups enzo. Volkomen legaal lijkt me zo?
Overigens zie ik op de FP in het blokje 'advertentie' nog wel een advertentie ( gohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
En het frapante is dat de Amsterdam Arena volhangt met Philips schermenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Agiath het volgende:
Geen Philips willen kopen door een voetbalclub
Dat zijn tegenwoordig Sony schermenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En het frapante is dat de Amsterdam Arena volhangt met Philips schermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |