quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef ynuhh het volgende:
Shit man, ik hoop dat je deze dag overleeft. Laat even aan het eind van de dag weten hoe het met je gaat.
Tevens een terechte klacht.
Ja, ik kom er net achter dat ik heel erg verkouden ben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef Airlocker het volgende:
'Niet zo goed voelen' en wel 's ochtends meteen internetten.Als je echt zo graag dat ding in wilt leveren ga je gewoon. Dan kan je desnoods daarna weer naar huis. Onterechte klacht.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, ik kom er net achter dat ik heel erg verkouden ben.Plus, ik kan niet meer slapen. En die gast heeft geen ene flikker uitgelegd dus die report is sowieso niet goed genoeg zoals het hoorde te zijn.
Aggutttttt we hebben met je te doen hoor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef o.us het volgende:
Ja, ik kom er net achter dat ik heel erg verkouden ben.Plus, ik kan niet meer slapen.
dat is niet altijd helemaal waarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een verkoudheid kan je heel makkelijk bestrijden: zakdoekjes. Voor de rest hebben de lichamelijke symptomen geen invloed op je dagelijkse bezigheden.
Je kunt typen, dus dat verslag kan je ook wel maken. Even douchen, aankleden en naar je school toegaan zal vast ook niet levensbedreigend zijn. Klacht uitermate ongegrond.
Ik wil liever dat jij er een kusje op geeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aggutttttt we hebben met je te doen hoor!
Meneer is een beetje verkouden, en meneer kan niet meer slapen!
Doet het keeltje ook nog pijn? Moet mama er een kusje op geven?
QFT!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:23 schreef kirsten. het volgende:
[..]
dat is niet altijd helemaal waarMIjn verkoudheden gaan altijd gepaard met maag/darm klachten, wat mijn dagelijkse bezigheden wel degelijk beïnvloedt (Lees; geen sociaal leven op dat moment).
Stop een tampon in je neus zodat hij niet lekt en ga je report inleveren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, ik kom er net achter dat ik heel erg verkouden ben.Plus, ik kan niet meer slapen. En die gast heeft geen ene flikker uitgelegd dus die report is sowieso niet goed genoeg zoals het hoorde te zijn.
Ik ga toch niet met verdomde buikpijn de tram in en naar school?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Stop een tampon in je neus zodat hij niet lekt en ga je report inleveren.
Zeik niet. Je had hem allang ingeleverd kunnen hebben.
Zeik dan niet dat je report niet ingeleverd kan worden want het kan wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met verdomde buikpijn de tram in en naar school?
Oh, nu heb je ook buikpijn erbij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef o.us het volgende:
Ik ga toch niet met verdomde buikpijn de tram in en naar school?
Maar die gast heeft letterlijk nooit les gegeven. Ik weet niet eens waar die report over gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeik dan niet dat je report niet ingeleverd kan worden want het kan wel.
Hvjquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, nu heb je ook buikpijn erbij?
Over 10 posts heb je waarschijnlijk kanker én aids erbij.
Mekker niet, stuk vreten en lever dat ding in.
En niet stiekem je OP wijzigen he![]()
Wat boeit dat nou?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef o.us het volgende:
Maar die gast heeft letterlijk nooit les gegeven. Ik weet niet eens waar die report over gaat.
Ik kon gewoon niet van die nieuw topic knop afblijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef BrandX het volgende:
zolang je je nog heerlijk druk kan maken op FOK! over een klacht die verre van terecht is, ben je verre van ziek genoeg om legitiem thuis te blijven en je report niet in te leveren.
kneuzengedrag
En dit zijn dan zgn. KLB-bazen. Mietjes zijn het eerder
Daar had je dan eerder over aan de bel moeten trekken, en niet de dag dat je dat ding in moet leveren. Op zijn minst heb jij je net zo beroerd voorbereid enz. als je docent.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar die gast heeft letterlijk nooit les gegeven. Ik weet niet eens waar die report over gaat.
mja, je sig zegt het eigenlijk alquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niet van die nieuw topic knop afblijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |