abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73720341
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:32 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Winamp is nog steeds koploper!
Mensen gaan nou eenmaal liever met de stroom mee dan er tegen in gaan. Als dit topic heette: iTunes is baas, winamp is voor sukkels was iTunes de koploper geweest omdat dat meer mensen aantrekt die pro-iTunes zijn.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:35:06 #252
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73720377
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als je geen RAID controller kunt configureren moet je Windows Media Player gebruiken? Ik waardeer het dat je terug probeert te komen bij het oorspronkelijke onderwerp maar ik vind je argument ietwat vergezocht.
Het instellen van een raidcontroller was erg simpel, niets technisch aan dus iedereen moet dat zelfstandig kunnen. Kun je dat niet, dan behoor tot de groep mensen die daar 1) geen behoefte aan heeft 2) blij is met wmp 3) zich afvraagt waarom kazaa het niet meer doet.
pi_73720383
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:31 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Onmogelijk, jij behoort tot de top 25 grootste klapjosti's op fok
Gemenerd
pi_73720418
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef De_Hertog het volgende:

Misschien moet je even lezen wat een smart playlist is. Tip: wat je hierboven beschrijft is het niet.
In princiepe werk het volgensmij hetzelfde alleen gebruikt hij iedere keer het nu spelende nummer als seed nummer om het volgende nummer te kiezen.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_73720442
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef fs180 het volgende:

Kun je dat niet, dan behoor tot de groep mensen die daar 1) geen behoefte aan heeft
Lompo, wat Apple juist doet is een systeem maken dat IEDEREEN snapt zodat Tante Sjaan d'r slimme neefje niet meer nodig heeft om iets als RAID in te stellen. Sjees. IEDEREEN heeft behoefte aan een goede backup maar niemand doet het omdat het zo verdomd kloterig geregeld is allemaal.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73720450
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef switchboy het volgende:

[..]

In princiepe werk het volgensmij hetzelfde alleen gebruikt hij iedere keer het nu spelende nummer als seed nummer om het volgende nummer te kiezen.
FAIL.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73720482
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Lompo, wat Apple juist doet is een systeem maken dat IEDEREEN snapt zodat Tante Sjaan d'r slimme neefje niet meer nodig heeft om iets als RAID in te stellen. Sjees. IEDEREEN heeft behoefte aan een goede backup maar niemand doet het omdat het zo verdomd kloterig geregeld is allemaal.
Ze zullen het nooit snappen
pi_73720500
quote:

[..]

FAIL.
quote:
A Smart Playlist is a song list in Apple's iTunes application which is updated automatically depending a set of rules.

The ability to create playlists by mixing music tracks from different albums and genres has always been one of the cool features of iTunes.

iTunes (versions 3 and above) lets you personalize your listening experience by creating Smart Playlists based on powerful features like My Rating, Last Played, Keywords, and Total Play Count.

This feature is extremely useful for anyone with a digital music collection, especially iPod users.
Niet exact hetzelfde maar er zit wel hetzelfde idee achter. Nummers uit je hele bieb halen die iets met je seed nummer te maken hebben
pi_73720564
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:40:55 #260
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73720570
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef switchboy het volgende:

[..]

Nee. Dat heeft iTunes overigens ook, maar dat is iets anders. Een smart playlist is een lijst die gemaakt wordt aan de hand van zelf gekozen criteria. Bijvoorbeeld artiest of genre, maar ook rating, aantal keer afgespeeld, datum toegevoegd, enzovoorts. En als je eenmaal zo'n lijst maakt wordt die automatisch, zowel in iTunes als op je iPod, bijgehouden. Zo kan ik een lijst maken met de muziek die ik de laatste maand heb toegevoegd. Als ik die lijst synchroniseer met mijn telefoon (automatisch, uiteraard) heb ik altijd de laatste muziek bij de hand. En dan heb ik geen enkel bestand waar dan ook heen hoeven slepen.

Je mag iTunes best afkraken hoor, maar dan moet je wel weten waar je het over hebt
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:43:56 #261
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73720688
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:39 schreef switchboy het volgende:

[..]

[..]

Niet exact hetzelfde maar er zit wel hetzelfde idee achter. Nummers uit je hele bieb halen die iets met je seed nummer te maken hebben
'A set of rules' is het nietzelfde als een seed-nummer. Het gaat er dus om dat ik een lijst maak met alle rock-nummers uit de 80s met een rating van 3 of meer. En die lijst maak ik dan één keer, en als ik later een cd rip zet met een rocknummer uit 1983 wordt die automatisch bij die lijst gevoegd.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73720880
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nee. Dat heeft iTunes overigens ook, maar dat is iets anders. Een smart playlist is een lijst die gemaakt wordt aan de hand van zelf gekozen criteria. Bijvoorbeeld artiest of genre, maar ook rating, aantal keer afgespeeld, datum toegevoegd, enzovoorts. En als je eenmaal zo'n lijst maakt wordt die automatisch, zowel in iTunes als op je iPod, bijgehouden. Zo kan ik een lijst maken met de muziek die ik de laatste maand heb toegevoegd. Als ik die lijst synchroniseer met mijn telefoon (automatisch, uiteraard) heb ik altijd de laatste muziek bij de hand. En dan heb ik geen enkel bestand waar dan ook heen hoeven slepen.

Je mag iTunes best afkraken hoor, maar dan moet je wel weten waar je het over hebt
Oke, soort combinatie van de most played en recently added lijst met een vleugje random. Klinkt best handig eigenlijk, als je eens verrast wilt worden.

Wat wel weer een grappige plugin voor winamp is is het zoeken van de youtubeclip en die syncen met je muziek. Geinige gimmic voor een paar uurtjes.
pi_73720959
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef switchboy het volgende:

[..]
Oke, soort combinatie van de most played en recently added lijst met een vleugje random. Klinkt best handig eigenlijk, als je eens verrast wilt worden.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

'A set of rules' is het nietzelfde als een seed-nummer. Het gaat er dus om dat ik een lijst maak met alle rock-nummers uit de 80s met een rating van 3 of meer. En die lijst maak ik dan één keer, en als ik later een cd rip zet met een rocknummer uit 1983 wordt die automatisch bij die lijst gevoegd.
Ja is wel anders. Je stelt zelf je regels op ipv dat je die laat afhangen van je seed nummer (bij gebrek aan beter woord ) En het houd niet echt rekening met ratings enzo. kijkt puur op inhoud van je mp3

Wat wel weer een grappige plugin voor winamp is is het zoeken van de youtubeclip en die syncen met je muziek. Geinige gimmic voor een paar uurtjes.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:51:49 #264
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73720960
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef switchboy het volgende:

[..]

Iets uitgebreidder dan dat zelfs nog, want er zijn echt tig criteria waar je op kunt zoeken. Maar mijn punt is dat als je dit soort lijsten gebruikt en op zowel je pc als je mobiele device(s) iTunes beter werkt dan winamp, omdat dit nu juist het punt van die integratie die hier zo verafschuwd wordt is. Mee eens?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73721028
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Iets uitgebreidder dan dat zelfs nog, want er zijn echt tig criteria waar je op kunt zoeken. Maar mijn punt is dat als je dit soort lijsten gebruikt en op zowel je pc als je mobiele device(s) iTunes beter werkt dan winamp, omdat dit nu juist het punt van die integratie die hier zo verafschuwd wordt is. Mee eens?
Ik wil er geen waarde oordeel aan hangen, maar ik zie wel waarom het handig kan zijn. Maar of het beter is... Daarvoor zou ik het echt even een paar weken voor moeten gebruiken.
pi_73721053
Je bent gewoon een dom wijf als je niet met iTunes kan werken.
pi_73721055
WinFailamp
graag verwijderen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:58:23 #268
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73721167
quote:

[..]

Dus apple heeft een systeem waardoor je opeens een backup op een onafhankelijke schijf hebt staan? Knap
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:58:59 #269
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73721185
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef switchboy het volgende:

[..]

Ik wil er geen waarde oordeel aan hangen, maar ik zie wel waarom het handig kan zijn. Maar of het beter is... Daarvoor zou ik het echt even een paar weken voor moeten gebruiken.
Goed dat je het in ieder geval toegeeft Als je het inderdaad echt wilt gebruiken moet je er wel even rekening mee houden dat het een mediabibliotheek is, als je daar eenmaal aan gewend bent volgt de rest vanzelf.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73721243
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Edwinuss het volgende:
als je het topic gelezen had had je kunnen zien dat het daar niet om gaat. Meer het feit dat het een lomp (geport) progamma is wat veels te groot is verplicht met quicktime komt. Weinig formaten ondersteunt, geen pluginsupport heeft, teveel geheugen gebruikt, niet veel formaten bij muziekrippen. En dat je tot voorkort gedwongen werd het te gebruiken als je een iPod had.
pi_73721288
Functies die ik gebruik/handig vind aan iTunes:

- Overzichtelijke muziek bibliotheek
- Automatisch cover-art bij je albums
- Slimme afspeellijsten
- Synchronisatie met iPhone/iPod (inc. Adresboek, agenda, foto's e.d.)
- Genius / Genius mixen
- Streamen naar een audioinstallatie via Airtunes
- Streamen/synchroniseren met Apple TV
- Coverflow
- Films/TV Shows ook in iTunes
- iTunes DJ
- Automatisch iTunes al je muziek laten verzamelen en overzichtelijk ordenen in folders op je HDD
- iTunes Store
- Thuisdeling (op andere computers in je netwerk alle muziek op alle computers benaderen/downloaden/synchroniseren)
- Bij het importeren van een CD automatisch tracknamen/cover-art ophalen

En dat zijn alleen nog de functies die ik zelf gebruik, vertel mij maar eens op Winamp ook al die functies heeft!?
pi_73721313
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dus apple heeft een systeem waardoor je opeens een backup op een onafhankelijke schijf hebt staan? Knap
http://www.apple.com/nl/macosx/what-is-macosx/time-machine.html
pi_73721322
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Goed dat je het in ieder geval toegeeft Als je het inderdaad echt wilt gebruiken moet je er wel even rekening mee houden dat het een mediabibliotheek is, als je daar eenmaal aan gewend bent volgt de rest vanzelf.
aan dat systeem ben ik al min of meer gewend media library in winamp
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:03:51 #274
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73721330
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ken juist alleen maar vrouwen die ermee werken, al mijn mannelijke bekenden doen het met winamp.
pi_73721351
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik ken juist alleen maar vrouwen die ermee werken, al mijn mannelijke bekenden doen het met winamp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')