abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73719968
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:14 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Komt ook omdat 'wij' ervaring hebben met beide systemen, en 'zij' alleen met Windows. En als je niet waar je het over hebt moet je wat harder schreeuwen.
Toch klopt het wel. Ik heb ook aan de andere kant gestaan. Ik kon me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat iets als OSX echt veel handiger zou werken dan Windows. In Windows kun je toch immers van alles instellen en hoezo zou dat niet handig zijn dan? Een Mac was gewoon een dure PC met een raar besturingssysteem, dat dacht ik. Totdat ik er één kocht. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:21:02 #227
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73719999
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Toch klopt het wel. Ik heb ook aan de andere kant gestaan. Ik kon me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat iets als OSX echt veel handiger zou werken dan Windows. In Windows kun je toch immers van alles instellen en hoezo zou dat niet handig zijn dan? Een Mac was gewoon een dure PC met een raar besturingssysteem, dat dacht ik. Totdat ik er één kocht. .
Ik weet het. Ik was erbij.

Jouw ommezwaai was wel een erg mooie inderdaad.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:22:02 #228
159761 Arn0
Abbey Road
pi_73720023
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik vind een Mac nog steeds overpriced, ik kan het me niet veroorloven iig
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_73720038
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:17 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar dat JIJ er geen waarde aan hebt doet toch niets af aan het feit dat voor MIJ iTunes beter is? En als je een bron hebt waaruit blijkt dat Winamp sinds 2006 een ander ratingsysteem gebruikt hoor ik het graag.
Helaas net even m'n eerste cijfer gegeven aan een MP3. aantal sterren verscheen niet in mediaplayer dus zal wel niet werken. Maar eigk is dit een non-issue als je maar één speler gebruikt. En ik kan echt niks zinnigs verzinnen waarvoor je het kan gebruiken. Aangezien je iedere dag wel in een andere stemmin bent en dus andere beoordelingen geeft.
quote:
[..]

smart playlists lieve schat. Ik wil een playlist met een paar criteria, niet met tig liedjes die ik er één voor één (of blok voor blok) in moet slepen. De laatste keer dat ik een playlist heb aangemaakt was begin dit jaar
kies een nummer play similair(gebruikt hetzelfde algroritme als iTunes gracenote )/play same artist/same album en maakt zo een playlist voor je met een stuk of 20 nummers. Even opslaan en in je ML en naar je device sturen.

Ik ga zo even spelen met wat sterren bij een
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_73720042
Hoe kunnen mensen bij zo'n nutteloze discussie hele betogen schrijven?
pi_73720060
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:21 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik was erbij.

Jouw ommezwaai was wel een erg mooie inderdaad.
De clou zit hem erin dat het op een Mac gewoon werkt. It just works klinkt als een reclameslogan maar het is echt zo. Waar je onder Windows gewend bent aan vele menu's, instellingen en drivers, is het op een Mac altijd gewoon een kwestie van gebruiken. Ik heb nog regelmatig dat ik denk van 'zo simpel zal het toch niet zijn...' en dan is het dat wel. . Moeilijk voor te stellen als je het niet gewend bent. Plus dat je bereid moet zijn een hoop dingen af te leren en op te geven. Zoiets als filesystem based werken vind ik nu echt een gruwel bijvoorbeeld. Verschrikkelijk onhandig en inefficient.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_73720073
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:22 schreef Siniti het volgende:
Hoe kunnen mensen bij zo'n nutteloze discussie hele betogen schrijven?
En toch erin posten he. Flikker op met je kutterige niets toevoegende posts josti.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:24:39 #233
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_73720093
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eens. Maar hoeveel mensen kunnen een RAID controller (goed!) configureren denk je?
Denk dat degene die toch al geen raid kan configureren eerder gebaat is bij shadowcopy alleen (wat werkt zonder dat je ooit wat hoeft in te stellen) of bij een of andere online backupdienst.
En als je een mac hebt kan je dat timemachine misschien overwegen, maar hoeveel mensen hebben er nu een mac?
Je leeft maar één keer...
pi_73720102
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:24 schreef cYbErTiM het volgende:

maar hoeveel mensen hebben er nu een mac?
Te weinig kennelijk.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:26:00 #235
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73720121
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eens. Maar hoeveel mensen kunnen een RAID controller (goed!) configureren denk je?
Moet iedereen wel kunnen. Ik kon het zonder handleiding en wat proberen. Iemand die er wel verstand van heeft het natuurlijk zo gedaan. Zo niet: dan moet je gewoon wmp blijven gebruiken.
pi_73720132
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

De clou zit hem erin dat het op een Mac gewoon werkt. It just works klinkt als een reclameslogan maar het is echt zo. Waar je onder Windows gewend bent aan vele menu's, instellingen en drivers, is het op een Mac altijd gewoon een kwestie van gebruiken. Ik heb nog regelmatig dat ik denk van 'zo simpel zal het toch niet zijn...' en dan is het dat wel. . Moeilijk voor te stellen als je het niet gewend bent. Plus dat je bereid moet zijn een hoop dingen af te leren en op te geven. Zoiets als filesystem based werken vind ik nu echt een gruwel bijvoorbeeld. Verschrikkelijk onhandig en inefficient.
Maar als er een keer een probleem is ben je zuur. Ik kan het altijd zelf oplossen.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:26:42 #237
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73720142
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:22 schreef switchboy het volgende:

[..]

Helaas net even m'n eerste cijfer gegeven aan een MP3. aantal sterren verscheen niet in mediaplayer dus zal wel niet werken. Maar eigk is dit een non-issue als je maar één speler gebruikt. En ik kan echt niks zinnigs verzinnen waarvoor je het kan gebruiken. Aangezien je iedere dag wel in een andere stemmin bent en dus andere beoordelingen geeft.
Ik, ik, ik. Jij kunt er niks zinnigs in zien dus is het niet meteen niet nuttig? Ik heb alleen maar gezegd dat ik die integratie persoonlijk prettig vind en dat daarom voor mij iTunes beter is. En ik gebruik die ratings wel.

En sowieso, het punt was dat de integratie zo prettig is. Dan is het natuurlijk een beetje onzin om een argument een non-issue te noemen als je maar één speler gebruikt
quote:
kies een nummer play similair(gebruikt metadata enzo)/play same artist/same album en maakt zo een playlist voor je met een stuk of 20 nummers. Even opslaan en in je ML en naar je device sturen.
Misschien moet je even lezen wat een smart playlist is. Tip: wat je hierboven beschrijft is het niet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73720159
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef fs180 het volgende:

[..]

Moet iedereen wel kunnen. Ik kon het zonder handleiding en wat proberen. Iemand die er wel verstand van heeft het natuurlijk zo gedaan. Zo niet: dan moet je gewoon wmp blijven gebruiken.
Kenmerkend voor alles wat er mis is in de PC wereld: arrogant, misplaatst en autistisch! Maar goed, je moet wat als je PC's graag als 'moeilijk' en 'lastig' wilt houden omdat dat zo lekker interessant staat.
pi_73720188
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef switchboy het volgende:

[..]

Maar als er een keer een probleem is ben je zuur. Ik kan het altijd zelf oplossen.
Wat zou ik niet zelf kunnen oplossen dan? Het enige waar ik support voor nodig zou hebben is een hardware probleem *in* mijn iMac. Dat wordt tricky. Maar dat is bij de gemiddelde Dell laptop ook zo, daar ga je ook niet zelf in zitten schroeven.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:28:39 #240
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73720198
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef switchboy het volgende:

[..]

Kom Jarno, op 3:

1, 2, 3..

'Wij ook.'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:30:14 #241
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73720236
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kenmerkend voor alles wat er mis is in de PC wereld: arrogant, misplaatst en autistisch! Maar goed, je moet wat als je PC's graag als 'moeilijk' en 'lastig' wilt houden omdat dat zo lekker interessant staat.
Wat heeft dat ook alweer met mijn post te maken?
pi_73720258
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:30 schreef fs180 het volgende:

[..]

Wat heeft dat ook alweer met mijn post te maken?
Ervanuit gaan dat iedereen snapt wat jij snapt en dat degene die dat niet snappen dom zijn.
pi_73720259
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

En toch erin posten he. Flikker op met je kutterige niets toevoegende posts josti.
Waarom reageer je zo boos? Ik stel een beleefde vraag.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:31:26 #244
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73720277
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat zou ik niet zelf kunnen oplossen dan? Het enige waar ik support voor nodig zou hebben is een hardware probleem *in* mijn iMac. Dat wordt tricky. Maar dat is bij de gemiddelde Dell laptop ook zo, daar ga je ook niet zelf in zitten schroeven.
Had iemand me wel mogen vertellen ja, wat een rotwerk is dat zeg
pi_73720284
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:30 schreef Siniti het volgende:

[..]

Waarom reageer je zo boos? Ik stel een beleefde vraag.
Onmogelijk, jij behoort tot de top 25 grootste klapjosti's op fok
pi_73720290
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:31 schreef fs180 het volgende:

[..]

Had iemand me wel mogen vertellen ja, wat een rotwerk is dat zeg
?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:31:56 #247
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73720291
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ervanuit gaan dat iedereen snapt wat jij snapt en dat degene die dat niet snappen dom zijn.
Ik ben een enorme computerleek mèn!
pi_73720296
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Poll: Welk programma is beter?
  • Winamp
  • iTunes
  • Anders..
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Winamp is nog steeds koploper!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 17:33:25 #249
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_73720326
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef fs180 het volgende:

[..]

Als je geen RAID controller kunt configureren moet je Windows Media Player gebruiken? Ik waardeer het dat je terug probeert te komen bij het oorspronkelijke onderwerp maar ik vind je argument ietwat vergezocht.
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      donderdag 15 oktober 2009 @ 17:33:37 #250
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_73720334
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 17:31 schreef TwyLight het volgende:

[..]

?
    Laptop werkte niet meer naar behoren, ben toen nieuwschierigheid maar het dingen van binnen gaan bekijken. Heeft uuuren geduurd voor het geheel weer in elkaar zat, maar hij deed het wel weer! (en paar weken later niet meer.. ).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')