kanker m'n ogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef switchboy het volgende:
Winamp kan je eruit laten zien hoe JIJ wilt dat het eruit ziet.
Als je het zou WILLEN is er zelfs een iTunes skin.![]()
[ afbeelding ]
Windows 7, Zune HD, Zune software 4.0, Windows mobile 7....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef CasB het volgende:
Wat faalt Microsoft toch altijd hard als het gaat om design en usability.
Leg uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef TwyLight het volgende:
En bij microsoft douwen ze die marketplace ook nog eens door je strot, wat bij itunes absoluut niet zo is.
Wat bedoel je nu precies?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef TwyLight het volgende:
Nou de marketplace linkjes e.d. zijn overal redelijk prominent aanwezig
hoe groot is je playlist?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef shifto het volgende:
Winamp met classic skin. nog geen 10mb geheugen.
Zo'n 190 nummers dus?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Nass het volgende:
[..]
Niet heel groot, 12 Albumpjes, waarvan 10 compleet.
Bij mij gebruikt Winamp idd wel wat meer geheugen.quote:
Ja een library van 190 nummers stelt ook niks voor, logisch dat winamp bijna geen geheugen gebruiktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Nass het volgende:
[..]
Jep, oude meuk is eruit geflikkerd omdat ik er nooit naar luister
Maar goed, heozo?
Ik gebruik geen Winamp?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja een library van 190 nummers stelt ook niks voor, logisch dat winamp bijna geen geheugen gebruikt
In mijn voorbeeld had ik in iTunes minder zaken in de playlist (één CD in de speler, een paar streams) dan in Winamp (zelfde CD en nog wat meer streams) geopend, en daar gebruikte iTunes al bijna twee keer zoveel intern geheugen als WinAmp.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef TwyLight het volgende:
Ja een library van 190 nummers stelt ook niks voor, logisch dat winamp bijna geen geheugen gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |