iTunes LP mode. Duh. Kun je gewoon zo'n vinyl schijfje in je Mac stoppen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe beluister jij je platen in iTunes?.
Gewoon, usb-platenspelertjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe beluister jij je platen in iTunes?.
Ruikt naar Zune, je weet wel, Microsofts 'ik ben geen iPod en ik ben geen killer' iPod-killer.quote:
Prachtig inderdaad, hele scherm gevuld en ik kan niet eens ontdekken welk nummer nu op staat.quote:
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:53 schreef De_Hertog het volgende:
Prachtig inderdaad, hele scherm gevuld en ik kan niet eens ontdekken welk nummer nu op staat.
Maar ondertussen wel zeiken dat Winamp lelijk isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt toch niet de heletijd dat scherm aan staan dus dat maakt niet uit, als ik zulke eyecandy wil kan ik ook wel frontrow draaien
En dan zeggen ze dat iTunes vooral voor de look is, en dat zo'n klein coverart plaatje al te veel isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:02 schreef Nass het volgende:
Zo ziet Zune er bij mij uit als hij bezig is met het afspelen van een Albumkje(Is niet volledig scherm, en achtergrond krijgt steeds een andere fotoootje(+achtergrondkleur) van de zanger/rapper)
[ afbeelding ]
Als 2 druppels water inderdaad!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef switchboy het volgende:
Winamp kan je eruit laten zien hoe JIJ wilt dat het eruit ziet.
Als je het zou WILLEN is er zelfs een iTunes skin.![]()
[ afbeelding ]
mwoah, maargoed ieder zijn dingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef Nass het volgende:
De hertog, dat is een visualisatie die je gewoon met 1 klik kan activeren(Net als de visualisatie bij Windows media player)
Zo ziet het eruit als je gewoon even muziekje wil, zonder eye candy:)
ZEER ocerzichtelijk!
[ afbeelding ]
Ja ja, mn muziek enzo pauper etc
Ik schrok alquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef Nass het volgende:
De hertog, dat is een visualisatie die je gewoon met 1 klik kan activeren(Net als de visualisatie bij Windows media player)
Dat ziet er inderdaad al wel praktischer uit. Niet mijn stijl, maar je kunt er in ieder geval mee werken. Maar dan nog, er zitten een hoop usability-rariteiten in, en als iets stijl boven functie is dan is het dit wel.quote:Zo ziet het eruit als je gewoon even muziekje wil, zonder eye candy:)
ZEER ocerzichtelijk!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |