Als ik het zo aanhoor, lijkt me verschrikkelijk saai...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:13 schreef Brax het volgende:
TS is eigenlijk wel geïnteresseerd maar weet niet hoe het werkt?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef Your_mother_in_law het volgende:
PS: Ze spelen allemaal onbetaald, op een 'private server', heet het zo
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:18 schreef Folmer het volgende:
Maar mensen die WoW spelen hebben geen vrienden dus theoretisch gezien heb jij nu ook geen vrienden meer.
Ik ben bevriend met alle andere 9 miljoen WoW spelers. Bro's.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:18 schreef Folmer het volgende:
Maar mensen die WoW spelen hebben geen vrienden dus theoretisch gezien heb jij nu ook geen vrienden meer.
Inmiddels alweer 18 miljoen ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben bevriend met alle andere 9 miljoen WoW spelers. Bro's.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, de spelers in Luxemburg en Andorra bij elkaar opgeteld.
Dan lijkt 18 wereldwijd wel wat weinig inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Ik bedoel, aangezien EU, US, Azie en Oceanië wel gescheiden zijn. Laatste wat ik las was dat er ongeveer 9 miljoen EU accounts zijn...
toch logisch eigenlijk, je kan maar op 1 spelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:34 schreef Fir3fly het volgende:
Kan ook verschil zijn tussen accounts en spelers... sommige mensen hebben 2 of meer accounts. Ik heb ook een tijdje 2 accounts gehad, door een soort maas in de wet hoefde ik daar niets extra voor te betalen.
Nee hoor, heb 2 characters tegelijk gelevelled. Windowed mode ftwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
toch logisch eigenlijk, je kan maar op 1 spelen
jij bent nu dus de oppernerd ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, heb 2 characters tegelijk gelevelled. Windowed mode ftw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |