Anderzijds, als je lekker een tikje grof wordt (moet toch kunnen op het world wide waiting net)dan wordt je soms door een een of andere calvinistische fatsoensrakker gecorrigeerd en daar word je ook behoorlijk wee van. Dan denk ik althans: zij waren er het eerst, het is hun sfeer en ik moet mij aan passen aan de heersende geloofsbelijdenis. Helemaal consistent is het echter ook weer niet want NERO ging een partijtje tekeer, wauwie te gek direct...
Een tikkie grof dat wel, maar mooi gezegd. Als jij of ik dat hadden geflikt dan waren we waarschijnlijk afgemaakt, maar Nero heerst gewoon.
Ok dan, ik zou zeggen Erich, ontwikkel je taalvaardigheden, weet te prikkelen en wordt een grote op den duur. En gewoon stom schelden is inderdaad een beetje low allemaal.
quote:
op 02-25-2000 om 11:28 PM schreef Ericsson het volgende:
Tsja Erich, so geht das mit newbies. Men is inderdaad een tikje intolerant tegenover immigranten in cyberland. En soms krijg je op je kloten van een member dat je denkt: shit ik moet mijn plaats nog leren kennen in de pikorde. Geeft nix; wordt je groot van.Een tikkie grof dat wel, maar mooi gezegd. Als jij of ik dat hadden geflikt dan waren we waarschijnlijk afgemaakt, maar Nero heerst gewoon.
Ok dan, ik zou zeggen Erich, ontwikkel je taalvaardigheden, weet te prikkelen en wordt een grote op den duur. En gewoon stom schelden is inderdaad een beetje low allemaal.
Ben ik het niet helemaal eens. Misschien zit ik niet lang genoeg bij Fok!, maar die postings van Nero waren de eerste die ik van hem las. En heersen doet niemand het in mij ogen. Als een van jullie dat stukje van Nero had geschreven, had ik net zo gereageerd. De kunst is om het zo te schrijven dat het niet schelden wordt. Dat kost wat training, maar dat kan je je wel aanleren. En van commentaar kan je alleen maar leren!
Met die laatste alinea ben ik het absoluut eens. Schrijf gewoon door en ontwikkel je taalgevoel.
Erich, ook jou heb ik welkom geheten hier, het zal moeilijk genoeg zijn denk ik, en ook pittige kritiek hoort bij het schrijversschap. Slik die dus maar als ervaring. Subtiele humor blijkt hier op dit Forum bijna altijd te worden gewaardeerd - grof effektbejag bijna nooit.
een voorbeeld: als ik Willeke een huilende hoer noem dan gaat dat waarschijnlijk te ver. een snotterende snol (ja, ik ben gek op suske en wiske en hou derhalve van aliteratie)is weer net net te zwak uitgedrukt. Hoe moet ik nou beginnen dus??
"Jaaah, ik realiseer me dat het over mensen gaat"
" Jaaah, ik realiseer me ook dat voor een miljoen iedereen de regisseur wil pijpen"
"jA, I
Heb ik dat, ja dat heb ik weer. Kutleven
quote:
op 02-26-2000 om 03:20 AM schreef svann het volgende:
Ericsson,
vind je huilende hoer niet wat overdone?
Het gaat tenslotte alleenmaar over een aanstellerig dametje -waar we geheel vrijwillig naar zitten te kijken.
Snotterende snol, met de bijbehorende uitgebreide beschrijving van haar tekortkomingen, is wel mooi zat toch?
Svann, je hebt eigenlijk helemaal gelijk welbeschouwd. Was ik maar zo mild als jij.
Shit, het zijn die stemmen in m'n hoofd die me dat soort dingen doen zeggen.
quote:
op 02-26-2000 om 01:31 AM schreef Moor het volgende:
Het lijkt wel of er een DoorDevil-schrijvers-virus op FOK! is uitgebroken.
Stel je voor dat er een Moor-schrijvers virus uitbreekt
Ik moet er niet aan denken
Je doet je best om het hier redelijk te houden ( zoals in de BB-tijd ).
Complimenten daarvoor !
Maar het een en ander lijkt toch anders geworden te zijn op mijn geliefde Fok!-site.
Wind je niet teveel op......
Het is niet meer zoals het was !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |