bol bol bol punt comquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met haar figuur kan ze altijd nog aan de slag bij bol.com.
Ik zwaai wel naar de demonstrantenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef Urquhart het volgende:
Ow gezellig we gaan weer demonstreren op het Malieveld
Iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zie je Wilders al staan tussen die SP-tomaten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zwaai wel naar de demonstranten.
Maowildersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zie je Wilders al staan tussen die SP-tomaten?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mensen afrekenen op het uiterlijk is zo flauw en kinderachtig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Jij kijkt natuurlijk nooit naar het uiterlijk en oordeelt enkel en alleen op basis van het innerlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen afrekenen op het uiterlijk is zo flauw en kinderachtig.
Johan: Soort zoekt soort, Scheringa heeft allemaal koekjesmonsters binnen gehaald.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die grap zou Johan gemaakt kunnen hebben
Zat die er maar vanavond.
Schermen met zogenaamde inside-info ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen afrekenen op het uiterlijk is zo flauw en kinderachtig.
Ik oordeel bij een praatprogramma vooral naar inhoud van hetgeen iemand zegt en daar heb ik bij haar al mijn negatieve kritiek op gegeven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
Jij kijkt natuurlijk nooit naar het uiterlijk en oordeelt enkel en alleen op basis van het innerlijk?
Of van haar decolleté.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:48 schreef golfer het volgende:
Ik oordeel bij een praatprogramma vooral naar inhoud van hetgeen iemand zegt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:50 schreef Veerboot het volgende:
Kregen ze bij de DSB misschien een gebakje per verkochte koopsompolis?
Nee, ze had vanavond al die koopsompolissen bij zichquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:50 schreef Veerboot het volgende:
Kregen ze bij de DSB misschien een gebakje per verkochte koopsompolis?
Hopelijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |