Nu maak je me nieuwsgierig. Wat weet jij allemaal over Johan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Zuur is als ik wat meer dan de gemiddelde kijker weet over Johan en die uitgeverij van hem
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van Sjuul Paradijs
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook nog wat inside info maar die geef ik niet hoor. Maar ik zou Johan er wel mee onder de tafel lullen dat weet ik zeker.
Nee. Mag ik niet. Kost geld. Niet van DSB.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:22 schreef Veerboot het volgende:
Schermen met inside info en het dan niet geven is vrij sneu, dus kom maar door golfer.
Serieus... zo lust ik er ook nog wel een paar. Ik heb inside info over ING maarja als ik die geef valt de bank om en houden ze mij aansprakelijk dus ik kan het helaas niet vertellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Mag ik niet. Kost geld. Niet van DSB.
Zelfs zonder inside info hadden ze wat kritischer kunnen zijn: Johan suggereerde dat zo`n beetje de hele selectie na dit seizoen transfervrij kan weglopen, en hij zei dat 'suikerooms' eigenlijk nooit goed zijn voor een club. Volgens mij was Scheringa prima voor AZ (ondanks dat de club nu waarschijnlijk een stapje terug moet gaan doen), ze zijn wel landskampioen geworden, hebben een mooi stadion en ze spelen Champions League).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook nog wat inside info maar die geef ik niet hoor. Maar ik zou Johan er wel mee onder de tafel lullen dat weet ik zeker.
Dat is wel waar, maar die mooie jaren pakt niemand ze meer af.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:30 schreef Zero2Nine het volgende:
De komst van Abramovic heeft Chelsea ook geen windeieren gelegd. Maar Johan heeft wel een punt hoor, het gaat vaak mis met die zogenaamde suikerooms. Als die ineens de stekker uit de samenwerking met de cub trekken heeft dit meteen grote gevolgen, je maakt je dan erg afhankelijk van één persoon.
Dat is echt lulkoek wat je hier verkondigt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:26 schreef alexis_ het volgende:
Ik kan mij nog een scene herinneren met Van Basten vs Derksen. Toen zat meneer toch wel even met een mond vol tanden.
Hij heeft wel deels gelijk. Van Basten vroeg (meen ik) aan Derksen voor welke opstelling hij had gekozen mocht hij trainer zijn geweest. Derksen wist hier niet goed op te reageren en kwam met een lulverhaal dat dat zijn taak niet is, of iets in die trant als ik me het nog goed herinner.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is echt lulkoek wat je hier verkondigt.
Correct. En Derksen moest voor de verandering even nadenken op dat moment, normaal heeft hij altijd wel zijn woordje klaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij heeft wel deels gelijk. Van Basten vroeg (meen ik) aan Derksen welke opstelling hij had gekozen. Derksen wist hier niet goed op te reageren en kwam met een lulverhaal dat dat zijn taak niet is, of iets in die trant als ik me het nog goed herinner.
Eerlijk is eerlijk: van Basten lult hier Derksen toch echt onder de tafel. Mijn eerdere post kan je dus als nietig beschouwen.quote:
Wat lief en eerlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: van Basten lult hier Derksen toch echt onder de tafel. Mijn eerdere post kan je dus als nietig beschouwen.
Jorien van den Herik is ook een vrij voor de hand liggende naam. Heeft ook ongelofelijk veel betekend voor Feyenoord.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:30 schreef Zero2Nine het volgende:
De komst van Abramovic heeft Chelsea ook geen windeieren gelegd. Maar Johan heeft wel een punt hoor, het gaat vaak mis met die zogenaamde suikerooms. Als die ineens de stekker uit de samenwerking met de cub trekken heeft dit meteen grote gevolgen, je maakt je dan erg afhankelijk van één persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |