Altijd leuk om te lezen dat users zulke inhoudelijke argumenten aandragen.;)quote:
Heeft zeer snel carriere gemaakt maar nu is het misgegaan..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Gedver, wat een onbetrouwbaar sujet, die Unico Glorie. Daar ga je bij voorbaat toch al niet mee in zee.....
Zo is hij op zijn best, een echte demagoog.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is nauwelijks een gesprek te noemen, dit is een monoloog (zonder tegengas) van Johan.
Mensen die er mee schermen een hele goede advocaat te hebben, daar doe ik in ieder geval niet graag zaken mee. Meestal leer je die advocaat op een gegeven moment beter kennen dan je lief isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Gedver, wat een onbetrouwbaar sujet, die Unico Glorie. Daar ga je bij voorbaat toch al niet mee in zee.....
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef qonmann het volgende:
Johan..programma knapt er wel van op, ze mogen hem wel vaker uitnodigen
Er is niemand die Johan onder de tafel lult.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
Jammer dat P&W te weinig ingevoerd zijn in het voetbal- en uitgeverswereldje om JD echt even kritisch aan te pakken.
Jawel die zijn er wel. Als Genee een poging waagt gaat Johan dreigen dat hij hem de sleutel van zijn archief afneemt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is niemand die Johan onder de tafel lult.
Zet mij eens aan tafel met hem?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
Er is niemand die Johan onder de tafel lult.
Je noemt nu wel 3 hele enge mannen op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:11 schreef AryaMehr het volgende:
Johan Derksen, Peter R. de Vries en Bram Moskowicz zijn de begaafdste sprekers in Nederland.
Enge mannen? Ik heb het enkel over hun retorische kwaliteiten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je noemt nu wel 3 hele enge mannen op.
Als dat jouw referentiekader is...
Ben je jaloers ofzo ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet mij eens aan tafel met hem?
Ik heb nog wel wat inside-info over z'n blaadje en weet ook nog wat van voetbal.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:14 schreef qonmann het volgende:
Ben je jaloers ofzo ?
Je maakt altijd van die zure opmerkingen ....
Over dat inside-info is een beetje oneerlijk, vind je niet? Derksen is een relatief bekende Nederland, dus alle informatie over hem is gewoon op het internet en dergelijke te vinden. Jij bent relatief onbekend, dus valt er ook weinig persoonlijke informatie te achterhalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet mij eens aan tafel met hem?
Ik heb nog wel wat inside-info over z'n blaadje en weet ook nog wat van voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |