valt wel mee toch?quote:
Met zo´n doopnaam ben je bij geboorte eigenlijk wel een held.quote:Dénis André Napoleon Bartels
En het gaat weer over gedumpt worden, daar kan Johan over meepraten. Zodadelijk gaan ze alimentatie ter sprake brengenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan die man niet serieus nemen, die heeft niets meegemaakt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En het gaat weer over gedumpt worden, daar kan Johan over meepraten. Zodadelijk gaan ze alimentatie ter sprake brengen
Hij had er ook niet zo ontwijkend over moeten doen en simpel moeten zeggen: ik moet ook eten. U presenteert en krijgt salaris, ik ben advocaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef Ad_rem het volgende:
Die vent moet toch ook een team van advocaten aan het werk zetten. Kan zoveel jaar duren.. Als je kijkt naar het uurloon van een advocaat. Ze doen er wel een beetje raar over. In een andere rechtzaak weet je vantevoren toch ook niet of je gaat winnen en ook geen garantie of je wat terug krijgt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Die kop van Johan ook hè. Het blijft een terriër.
gaat ie vanavond vast niet herhalenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Kan me nog herinneren dat Johan zich ooit op zijn Johan's heeft uitgelaten over Halina Rein
Wat een engerd! Wat een griezel! De uitzending was nog niet begonnen en ze zat al te acteren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Kan me nog herinneren dat Johan zich ooit op zijn Johan's heeft uitgelaten over Halina Rein
Inderdaad, dat is gewoon dom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een miljoen bij één bank stallen. Hoe dom ben je dan? Onder welke steen hebben die het afgelopen jaar geleefd?
Een echte Johankennerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een engerd! Wat een griezel! De uitzending was nog niet begonnen en ze zat al te acteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |