Kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef Basilicumman het volgende:
Dirk zelf is er nog niet. Iedereen in de studio wacht op de held die DSB gered heeft!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef Basilicumman het volgende:
Dirk zelf is er nog niet. Iedereen in de studio wacht op de held die DSB gered heeft!
Nope, hij is echt een CDA-lid. Heeft zijn stadion vele malen uitgeleend aan CDA-feestjes enzo. Maakt ook veel geld over naar de partijkas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
VVD-er.
Althans dat neem ik aan omdat ie zich altijd omringde en omringt met VVD-ers (Zalm, De Grave, Linschoten...)
huldequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Monopolygeld op tafel om het even duidelijk te maken aan de domme kijker
Niet dus. Is zo'n beetje de Lakeman van ABN AMRO die lamlul.quote:
Zie hem al onthaald worden. Personeel begint te joelen, Dirk doet weer alsof AZ weer kampioen is geworden en komt trots vertellen dat Bos toch garant is gaan staan voor de constructie waarbij 5 banken DSB overnemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:08 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij is Dirk er alleen de laatste 5 min.
Reken er maar niet op idd. Kunnen die DSB-mensjes hard gaan huilenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Zou wel lachen zijn als ie helemaal niet komt opdagen.
Ik ook, lekker pittenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Die dikke Smit zit er weer
En Dirk niet, ik ben weg
Als dat gebeurd wordt Bos nog voor de verkiezingen geslachtofferd. Hij moet echt zijn poot recht houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zie hem al onthaald worden. Personeel begint te joelen, Dirk doet weer alsof AZ weer kampioen is geworden en komt trots vertellen dat Bos toch garant is gaan staan voor de constructie waarbij 5 banken DSB overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |