abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73664469
zijn er mensen die dat doen?
laat in de avond wassen of de droger aan hebben?

vroeg het me ineens af, had nog een wasje in de wasmachine zitten, die heb ik toch maar in de droger gedaan, ik doe dat eigenlijk alleen maar overdag
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73664514
Bestaat er nog zoiets als dag en nacht tarief bij stroom?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_73664539
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
ik heb een constant tarief.
maar kon dat nog wel kiezen, ben in juni verhuisd.
voor de stroom maakt het me dus niks uit.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:33:38 #4
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_73664566
Dan doen er serieus wat ja. Bijvoorbeeld die paupers uit mijn studentenhuis waardoor ik wakker lig.
I never workout
pi_73664597
Waarom niet? Gewoon hoe het uitkomt.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:34:34 #6
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_73664607
Rot is op met die teringherrie .
die wasmmachine loopt door heel de badkamer ,alles pleurt op de grond
je doet het maar in het weekend
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_73664621
Ik programmeer de wasmachine nog wel eens zo in dat hij vroeg in de ochtend/laat in de nacht draait.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_73664656
Wasmachine en afwasmachine draaien hier 's nachts
pi_73664676
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
Dan doen er serieus wat ja. Bijvoorbeeld die paupers uit mijn studentenhuis waardoor ik wakker lig.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef waterkip het volgende:
kijk, ik kan me voorstellen dat veel mensen daar last van hebben.

naast mij wordt ook vaak 's avonds gewassen, ik hoor het wel maar heb er geen last van, maar da's dus precies de reden dat ik na half 9 geen was meer ga draaien.
drogen wil ik zo incidenteel nog wel eens doen (zoals nu), maar dat maakt toch aanzienlijk minder geluid
pi_73664726
Ik was ook 's avonds/'s nachts. Niks mis mee. Overdag ben ik aan 't werk dus gaat 't niet.
pi_73665210
Tenzij je wasmachine/droger een tering kabaal maakt , Gewoon doen

Nieuwere modellen zijn over het algemeen heel stil , de mijne dus niet :/ die hoor je buiten nog
Neehj ik spreekdt geen Nederlanders.
140 threads? I don't even have a 3rd of that, you're a fucking whore.
pi_73665257
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef waterkip het volgende:
Of je zet je wasmachine goed neer, dat kan natuurlijk ook.
pi_73665264
Ik zet altijd de tijdklok erop zodat de wasmachine 's nachts aangaat en 's morgens vroeg klaar is zodat ik het nog kan ophangen voor ik ga werken...
pi_73665300
doordeweeks na 21 uur en op zaterdag en zondag de gehele dag

Wij hebben piek en daltarief
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:49:08 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73665322
Ik doe het meestal in het weekend
censuur :O
pi_73665406
ik heb dag/nacht tarief Maar uhh, tja.
pi_73665473
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik programmeer de wasmachine nog wel eens zo in dat hij vroeg in de ochtend/laat in de nacht draait.
Mijn lievelingsfunctie op de wasmachine Was klaar als ik s ochtends uit bed kom.

Ik was dus s ochtends heel vroeg of s avonds heel laat. Hang ik het gelijk op, is het de volgende ochtend droog en kan ik het zo wegleggen en heb ik er geen last van gehad (klein huis, dus was hangt in de hal)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:55:00 #18
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73665589
Wasdroger ´s nachts vertrouw ik niet helemaal voor 100%. Vorig jaar ook nog een huis door afgefikt met dodelijke slachtoffers (dacht ik).
Wasmachine draait hier vnl. in het weekend of ´s nachts.
Nachtstroom en geen buren en ruimte zat; dus geen geluidsprobleem. In de gemiddelde Amsterdamse jaren 30 flat kan je het je onderburen niet aan doen vind ik.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_73665712
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef Hyperdude het volgende:
Wasdroger ´s nachts vertrouw ik niet helemaal voor 100%. Vorig jaar ook nog een huis door afgefikt met dodelijke slachtoffers (dacht ik).
Wasmachine draait hier vnl. in het weekend of ´s nachts.
Nachtstroom en geen buren en ruimte zat; dus geen geluidsprobleem. In de gemiddelde Amsterdamse jaren 30 flat kan je het je onderburen niet aan doen vind ik.
Dat vind ik ook een eng idee , maar hier is de droger gelukkig altijd klaar met drogen voor we naar bed gaan

ben wel blij met piek en dal tarieven want het scheelt best veel vind ik :
Leveringstarief per kWh 12,69 cent 7,38 cent (piek en dal tarief)

Ik weet niet wat je betaald als je dat niet hebt ?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_73665758
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

En in het weekend!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:01:59 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73665922
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

En in het weekend!
Heb ik ook. Nogal wat zware pompen ed. hiero die 24/7 draaien. Of het voor de normale burger loont?
Is hier van 2300 tot 0700, en vanaf vrijdagavond 2300 tot maandag 0700 nachttarief
pi_73666216
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Heb ik ook. Nogal wat zware pompen ed. hiero die 24/7 draaien. Of het voor de normale burger loont?
Is hier van 2300 tot 0700, en vanaf vrijdagavond 2300 tot maandag 0700 nachttarief
Ik denk dat als je het overgrote deel 's nacht/weekend wast en droogt dat het wel uitmaakt.
Hier zijn ook diezelfde tijden.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:57:51 #23
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73668176
Wij wassen op elk moment van de dag / nacht als dat zo uitkomt. Waarom niet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:07:06 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73668498
Ik heb eigenlijk ook een ontzettend hippie argument om nachtstroom te gebruiken; anders staan die centrales
´s nachts maar warm water te maken en zijn er meer centrales nodig om aan de hogere "piekvraag" op maandagochtend, als iedere rechtgeaarde huisvrouw de Miele aan zet, te kunnen voldoen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:08:14 #25
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73668536
dubbel
pi_73668854
Hier staat er een timer op en gaat ie 's ochtends om half zeven aan. Hij staat buiten m'n kamer op de overloop en het geluid went . Ik word er niet eens meer wakker van, zelfs niet nu hij eigenlijk kapot is een of ander vaag schurend geluid maakt.
Tap tap tap
pi_73670126
Het liefst wel in het weekend of na 21:00 vanwege het dal tarief, maar niet 's nachts aangezien de droger en wasmachine in de badkamer naast mijn slaapkamer staan en dus niet echt positief werkt op mijn nachtrust. Daarnaast wil ik niet mijn buurman ermee lastig vallen.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:43:49 #28
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73678002
Ja, heel vaak. Eigenlijk alleen maar in de daluren. Maar voor mij is het ook makkelijker aangezien ik een combi heb waardoor ik dus 's avonds een wasje aan kan zetten wat de volgende morgen al helemaal droog is Of zo goed als iig. Wij hebben niet zo'n heel groot huisje, dus vandaar de keuze voor een combi. Voor het geluid maakt het ook niet uit, hij staat bij ons in de keuken en dan doen we gewoon de slaapkamerdeur dicht
En ik heb geen klachten van buren gehad ofzo dat ze er last van hebben Isolatie is goed hier.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:45:33 #29
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73678052
ja, ik heb nog zo´n zalige dag en nacht en weekendstroom meter
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73680258
Mijn wasmachine maakt nogal herrie doordat die in de badkamer staat, elk geluid wordt door de tegels dus optimaal weerkaatst. Ik zet na half 9 geen normale was (lang programma) meer aan omdat andere bij het centrifugeren rond een uur of 10 's avonds 't hele blok van de bank c.q. uit bed trilt
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_73694079
ik heb geen droger, op mijn werk (woonvoorzieining voor gehandicapten) mag een droger 's nachts niet aan i.v.m brandgevaar.
pi_73694258
Ik zou hem 's nachts niet aanzetten, puur omdat er altijd een kleine kans is dat zo'n apparaat vlam vat.
Het lawaai van mijn 12 jaar oude Miele is het probleem niet, zolang hij goed waterpas staat is hij best stil.

Mocht je overigens willen besparen op wasjes:

- draai "normale" wasjes op 30 graden
- gebruik een goedkoop wasmiddel (Lidl huismerk is perfect!) en vooral niet teveel; daar bespaar je veel meer op dan op de stroomkosten
pi_73694465
Ik durf niet s'nachts te wassen of te drogen Ben een beetje neurotisch als het om brandgevaar gaat, misschien wel overdreven. Een paar maanden geleden is er iets doorgebrand in mn wasmachine en alles stond blauw en de rookmelders gingen af. Ik moet er niet aan denken om dat midden in de nacht te hebben, ik zou me dood schrikken..
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_73713586
Bij de BHV leer je ook dat drogers een grote oorzaak van brand zijn....dus niet 's nachts gebruiken.
pi_73714735
Hebben al die mensen die het over brand hebben geen brandmelders ofzo? Als je hem overdag aanzet ben je toch meestal weg (werk ofzo). Dan brand dus je hele huis af. Als je gewoon een brandmeldertje ophangt en de brandweer belt is er niets aan het handje. Oja, en wel het hus uitgaan natuurlijk dan
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:04:23 #36
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73715190
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Hebben al die mensen die het over brand hebben geen brandmelders ofzo? Als je hem overdag aanzet ben je toch meestal weg (werk ofzo). Dan brand dus je hele huis af. Als je gewoon een brandmeldertje ophangt en de brandweer belt is er niets aan het handje. Oja, en wel het hus uitgaan natuurlijk dan
Ik wou zeggen. Wij hebben ook een brandmelder.
En is het risico echt zo groot met drogers die in de fik vliegen? Ja, ik heb het liever ook niet, en denk nu wel na voordat ik mn was aanzet 's nachts, maar met een brandmelder ist toch wel oke? Of heeft iemand een onderzoekje paraat over drogers en brandgevaar enzo?
pi_73715242
Ik doe eigenlijk alles 's nachts of als ik de deur uit ben (ben eigenlijk nooit thuis). Zie er echt het probleem niet van, de rookmelder moet gewoon zijn werk doen als er iets mis gaat.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:07:40 #38
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73715345
Oh, wacht, ik zie het al. 5% van alle branden wordt veroorzaakt door wasdrogers en dat komt omdat mensen die plukjes stof er niet uithalen, waardoor dat zich op het verwaringselement kan verzamelen waardoor het ding in de fik vliegt.
Hier nog een persberichtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')