ik heb een constant tarief.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bestaat er nog zoiets als dag en nacht tarief bij stroom?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
Dan doen er serieus wat ja. Bijvoorbeeld die paupers uit mijn studentenhuis waardoor ik wakker lig.
kijk, ik kan me voorstellen dat veel mensen daar last van hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef waterkip het volgende:
Rot is op met die teringherrie .![]()
die wasmmachine loopt door heel de badkamer ,alles pleurt op de grond![]()
je doet het maar in het weekend
Of je zet je wasmachine goed neer, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef waterkip het volgende:
Rot is op met die teringherrie .![]()
die wasmmachine loopt door heel de badkamer ,alles pleurt op de grond![]()
je doet het maar in het weekend
Mijn lievelingsfunctie op de wasmachinequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik programmeer de wasmachine nog wel eens zo in dat hij vroeg in de ochtend/laat in de nacht draait.
Dat vind ik ook een eng idee , maar hier is de droger gelukkig altijd klaar met drogen voor we naar bed gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef Hyperdude het volgende:
Wasdroger ´s nachts vertrouw ik niet helemaal voor 100%. Vorig jaar ook nog een huis door afgefikt met dodelijke slachtoffers (dacht ik).
Wasmachine draait hier vnl. in het weekend of ´s nachts.
Nachtstroom en geen buren en ruimte zat; dus geen geluidsprobleem. In de gemiddelde Amsterdamse jaren 30 flat kan je het je onderburen niet aan doen vind ik.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bestaat er nog zoiets als dag en nacht tarief bij stroom?
Heb ik ook. Nogal wat zware pompen ed. hiero die 24/7 draaien. Of het voor de normale burger loont?quote:
Ik denk dat als je het overgrote deel 's nacht/weekend wast en droogt dat het wel uitmaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb ik ook. Nogal wat zware pompen ed. hiero die 24/7 draaien. Of het voor de normale burger loont?
Is hier van 2300 tot 0700, en vanaf vrijdagavond 2300 tot maandag 0700 nachttarief
Ik wou zeggen. Wij hebben ook een brandmelder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Hebben al die mensen die het over brand hebben geen brandmelders ofzo? Als je hem overdag aanzet ben je toch meestal weg (werk ofzo). Dan brand dus je hele huis af. Als je gewoon een brandmeldertje ophangt en de brandweer belt is er niets aan het handje. Oja, en wel het hus uitgaan natuurlijk dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |