Te veel om op te noemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef Biogarde het volgende:
Geef eens voorbeelden?
Goeie tipquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef vijfhonderd het volgende:
Schakel gewoon even je verstand uit, en leef op je gevoel. Vooral dan.
Ik ga al..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef Biogarde het volgende:
Baggeraars opbokken, of ik help je een handje.
Dank jequote:
Goeie comebackquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee helaas dan was ik wel betaalvrouw geworden![]()
Oeh ligt aan het specifieke meisjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Lijkt erop dat er een bepaalde rem of natuurlijke drang tot controle op je zit.
Misschien verstandig om niet altijd overal iets achter te zoeken.
Vraagje: Hoe ga jij om met meisjes/wijven/chickies ? Verlegen type?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: Hoe ga jij om met meisjes/wijven/chickies ? Verlegen type?
Moet je ze wel aanspreken natuurlijk, 9 van de 10 keer komen chicks niet uit zichzelf op je af.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
*En verlegen zijn kan soms zelfs chicks aantrekkenligt er maar net aan wat voor type je bent en/of zoekt
En hoe denk je dat dit komt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:Maar HEY dit is geen relatietopiq
![]()
Maar over het geremd zijn omdat je altijd doom scenario's ziet
Ik ben een ramp in versieren. als ze tegen me aan staan te rijden heb ik nog niet door dat ze mn aandacht vragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Moet je ze wel aanspreken natuurlijk, 9 van de 10 keer komen chicks niet uit zichzelf op je af.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dit komt?
Trauma gehad in je jeugd?
Same. Vrouwen moeten eens niet zo subtiel zijn in hun hints!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in versieren. als ze tegen me aan staan te rijden heb ik nog niet door dat ze mn aandacht vragen.
Bekijk het leven eens per seconde/minuut/uur en alsof van elke actie je leven afhangtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
Mijn jeugd als kalf .....
Nee het gaat over ervaringen die sommigen van ons kunnen onthouden en daarop de toekomstverwachtingen realistisch aanpassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |