Niet kijken wat er achter de link zit.. je stemt meteen op een stomme leefbaar fok poll..
dit is misleiding
quote:
Op woensdag 24 april 2002 22:57 schreef glasbak het volgende:
1000Niet kijken wat er achter de link zit.. je stemt meteen op een stomme leefbaar fok poll..
dit is misleiding
quote:Aangezien het huidige Fok! kabinet nog steeds deze toko runt is het voorstel aangenomen.
Op woensdag 24 april 2002 23:00 schreef glasbak het volgende:
Ik EIS vanwege deze misleidende actie uitsluiting van de betreffende partij wegens het verkrijgen van valse stemmen
* Lucille vaardigd hierbij het decreet uit dat er misleiding en verkiezingsfraude is geconstateerd, en dat er dus sancties worden ondernomen tegen de bewuste partij. Deelname is uitgesloten.
quote:Dit is inderdaad een ernstige zaak.
Ik EIS vanwege deze misleidende actie uitsluiting van de betreffende partij wegens het verkrijgen van valse stemmen
We zullen zien hoe dit bestreden kan worden. Het tekent de leefbaren.
quote:Helemaal mee eens
quote:*aansluit*
Op woensdag 24 april 2002 23:03 schreef Lucille het volgende:[..]
Aangezien het huidige Fok! kabinet nog steeds deze toko runt is het voorstel aangenomen.
* Lucille vaardigd hierbij het decreet uit dat er misleiding en verkiezingsfraude is geconstateerd, en dat er dus sancties worden ondernomen tegen de bewuste partij. Deelname is uitgesloten.
quote:Dank U
Op woensdag 24 april 2002 23:03 schreef Lucille het volgende:[..]
Aangezien het huidige Fok! kabinet nog steeds deze toko runt is het voorstel aangenomen.
quote:al weggehaald
Op woensdag 24 april 2002 23:06 schreef glasbak het volgende:
en dat flikt ie nog wel in het feesttopic van m'n meisie
quote:beetje kinderachtig, ik heb nu alles vervangen door een eerlijk 'stem hier op leefbaar fok!' en dan word ik uitgesloten, volgende keer laat ik gewoon alles staan. Nou ja, ik openmorgen wel een nieuwe tussenstand poll
Op woensdag 24 april 2002 23:12 schreef glasbak het volgende:
nu moet ie alleen nog stoppen met 80voudig crossposten
quote:jesus en hij word niet uitgesloten???
Op woensdag 24 april 2002 23:19 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Concurrentievervalsing kunnen we uiteraard niet toestaan
quote:bezint eer ge begint..
Op woensdag 24 april 2002 23:18 schreef LoekB het volgende:[..]
beetje kinderachtig, ik heb nu alles vervangen door een eerlijk 'stem hier op leefbaar fok!' en dan word ik uitgesloten, volgende keer laat ik gewoon alles staan. Nou ja, ik openmorgen wel een nieuwe tussenstand poll
...
quote:Nee, dat is jezus niet, dat is Ross Perot, die financiert mijn campagne
Op woensdag 24 april 2002 23:20 schreef LoekB het volgende:[..]
jesus en hij word niet uitgesloten???
quote:
Op woensdag 24 april 2002 23:06 schreef glasbak het volgende:
en dat flikt ie nog wel in het feesttopic van m'n meisie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |