4 karakters zonder spatie meegerekend. 5 met spatie...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:11 schreef moppss het volgende:
nee f serieus.
ik moet 't weten.
hoe lang is ali B?
Waarom de spatie niet meerekenen? Dat is toch gewoon een karakter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
4 karakters zonder spatie meegerekend. 5 met spatie...
Waarom in [DIG]. En ga lekker googlen. Of iemand die gozer wat kan schelen.... En waarom wil je dit überhaupt weten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef moppss het volgende:
neehee,
dat kan ik niet zelf,
maar ik kan 't niet vinden op google.
misschien dat iemand weet of die lang, 1,90 ofzoo is..
of kleiner, 1,80, 1,70?
of 2 meter?
ongeveeer.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef moppss het volgende:
neehee,
dat kan ik niet zelf,
maar ik kan 't niet vinden op google.
misschien dat iemand weet of die lang, 1,90 ofzoo is..
of kleiner, 1,80, 1,70?
of 2 meter?
ongeveeer.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | class FileWrite { public static void main(String args[]) { try{ // Create file FileWriter fstream = new FileWriter("out.txt"); BufferedWriter out = new BufferedWriter(fstream); out.write("Hello Java"); //Close the output stream out.close(); }catch (Exception e){//Catch exception if any System.err.println("Error: " + e.getMessage()); } } |
4 karakters zonder de A. Niet iedereen is zo dat die een spatie als karakter ziet. Vandaar dat ik het er bij gezet heb...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de spatie niet meerekenen? Dat is toch gewoon een karakter.
Wat niet iedereen vindt is niet zo belangrijk. Het is gewoon een karakter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
4 karakters zonder de A. Niet iedereen is zo dat die een spatie als karakter ziet. Vandaar dat ik het er bij gezet heb...
In ONZ weten ze het wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:17 schreef moppss het volgende:
nee,
maar zo handig ben ik niet met google.
dus ik kan het niet vinden.
en is iemand zo aardig om het te zeggen?
Ik denk het niet. Dan maar geen VMBO diploma.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:17 schreef moppss het volgende:
en is iemand zo aardig om het te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |