echt wel brrquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:05 schreef Baltar het volgende:
't is koud buiten ......
precies!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja alleen de mens wil er steeds iets op verzinnen. Maar dan komt moeder natuur weer met de volgende ziekte die ons in toom houdt. Natuurlijke selectie moet wel ergens blijven bestaan anders groeien we volledig uit de hand!
eenmaal choco voor het schattige kuikentjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Ow.... Dan wil ik niet naar buiten, dna wil ik warm hier blijven met Aion en chocolademelk en koekjes.
Een bakkie troost doet het altijd goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een hete cappucino om het leed te verzachten
wij homo's zijn zeer milieubewustquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies!
Overbevolking is de grootste milieuverontreiniging!
1 of 2 generaties bijna geen kinderen krijgen lost een heleboel problemen op
Laten we hetero's de komende 5 jaar gewoon een neukverbod opleggen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies!
Overbevolking is de grootste milieuverontreiniging!
1 of 2 generaties bijna geen kinderen krijgen lost een heleboel problemen op
Waren die hetero's dat ook maar eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij homo's zijn zeer milieubewust
*bitchslaps*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eenmaal choco voor het schattige kuikentje
slechts 5 jaar?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we hetero's de komende 5 jaar gewoon een neukverbod opleggen!
Je kan erop gaan zitten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslaps*
Je weet waar die fles wijn ook in kan gaan he?!
of massaal bekerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we hetero's de komende 5 jaar gewoon een neukverbod opleggen!
altijd het dubbele van het recept want die hoeveelheid gaat ook in de kok, hipsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslaps*
Je weet waar die fles wijn ook in kan gaan he?!
Dat vind ik iedere dag wel een gevecht met de zwaartekrachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Tyfus wat is opstaan moeilijk vandaag.
dus wel weer goed geslapen ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Tyfus wat is opstaan moeilijk vandaag.
litertje chocomel on the rocks ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me echt alsof ik gisteren flink gezopen heb
Ik denk dat ik maar voor de thee gaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
litertje chocomel on the rocks ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |