en waarom is dat? What heb je gedaan? Have you been hitting the bong too hard?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zoiets. Het is een ware pretpaleis in m'n hoofd.
quote:
ik ook savonds, overdags werk ik hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahahaha ben wel op msn maar s avonds, maar ook niet elke dag. Tis vaak 'druk' s middags..
o ja, je bent weer in de horeca gegaan. Manager isn't it?
ja, maar s avonds bij jou is s middags bij mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ook savonds, overdags werk ik he
nee, momenteel ben ik eventjes geen manager meer
althans, op papier wel, maar in de praktijk manage ik even heel weinig
iets met gezondheidskwesties enzo
mental kan er weinig mis gaan he met die anderhalve hersencel van mijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar s avonds bij jou is s middags bij mij.
sorry to hear. Mental or physical?
Sorry, de taart dat gemaakt is door SAJis helemaal opquote:
moet je vooral manager zijn...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
mental kan er weinig mis gaan he met die anderhalve hersencel van mij
ik heb nog steeds last van hartritmestoornissen, en die worden alleen maar erger bij stress
maarja.. er valt weinig aan te doen
dat mag je er weer flink aftrainen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, de taart dat gemaakt is door SAJis helemaal op
Fysiek kom ik niks te kortquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat mag je er weer flink aftrainen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Fysiek kom ik niks te kortdat was echt een inkoppertje.
Ja, ik heb zondag meegedaan met een hardloopwedstrijd he
shit happensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je vooral manager zijn...![]()
slik je bloedverdunners?
Bedsport kan buiten werktijd he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, maar voor een sporter maakt dat toch niet uit. je verbrandt toch heel snel. Heb je daar nog wel tijd voor aangezien je nu werkt?
Ik train niet, ik doe gewoon mee en ben dan dood als ik over de finish gaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, maar voor een sporter maakt dat toch niet uit. je verbrandt toch heel snel. Heb je daar nog wel tijd voor aangezien je nu werkt?
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik train niet, ik doe gewoon mee en ben dan dood als ik over de finish ga
Ik loop mijn hele leven al joh, sinds ik 1,5 wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat je een ervaren loper was...
ik was ook zo'n iemand die tig sporten had gehad. Atletiek, Turnen en Judo. En nu alleen maar hardlopen (geen wedstrijden) en Gym.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik loop mijn hele leven al joh, sinds ik 1,5 was![]()
En daarna heb ik toch echt eerst gebasketbalt, toen gevolleybalt en getennist. Hardlopen ben ik de laatste 2 jaar mee begonnen
God, hij heeft me allerlei tips gegeven om m'n bouwdepot te gebruiken als algemeen potje enzo..quote:
Vrijdag is mijn stapavond in A-town.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was ook zo'n iemand die tig sporten had gehad. Atletiek, Turnen en Judo. En nu alleen maar hardlopen (geen wedstrijden) en Gym.
hoe is het nachtleven in Amsterdam? Wat struin je af? Kroegen, clubs, parties?
Nou, dat was me het dagje wel...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:08 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen...
Vandaag een bijzondere dag... Ik moet (samen met een paar vrienden) zingen op een begrafenis van iemand uit onze kerk, en daarna ook nog bij het graf... Ik ben geloof ik nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een 'optreden'...
Indrinken? Vondelpark? Je bedoelt op een bankje een fles naar binnengieten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vrijdag is mijn stapavond in A-town.
Waar indrinken?
Vondelpark![]()
Dansen?
Exit cafe
Gezellig kletsen?
Buiten de kroeg![]()
Eten?
Bij de wok
Jeetje, was dat iemand die je goed kende?quote:
Ja joh, gezellig wijntjes drinken, kaasblokjes erbijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Indrinken? Vondelpark? Je bedoelt op een bankje een fles naar binnengieten?how student of you..
![]()
als de huizenmarkt weer flink aantrekt kan je je huis weer met winst verkopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God, hij heeft me allerlei tips gegeven om m'n bouwdepot te gebruiken als algemeen potje enzo..
"Ja, je kunt de regels voor je laten werken, of tegen je. Ik laat ze graag voor me werken" met een dikke knipoog erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |