abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73726495
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:28 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Als ze dat wil weten moet ze dat gewoon vragen en niet drammerig gaan informeren naar Lakeman zijn innerlijk leven.
Verwacht je van een vrouw dat ze dat kan
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_73726540
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef T3rr0r het volgende:
Yvonne en Matthijs hebben zich wel flink laten inpakken door de mediahype van Schieringa, als je ziet met wat voor vooringenomen mening ze dit interview zijn ingegaan.
Precies. Lakeman mocht niet eens uitpraten. Telkens die snater van Yvonne hysterisch er doorheen, proberen d'r antwoord te krijgen. Hoeze fatsoen. laat Lakeman toch uitpraten, dan kan je netjes nog eens je vraag stellen 'hoe ie zich voelt'.. Lijkt me duidelijk, hij komt op voor de grote groep die belazerd is, en uiteraard kan je het dan niet voor iedereen goed doen (de werknemers). Hij zal het heus voor hen wel rot vinden, maar ja...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:33:06 #203
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_73726626
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef superjojo het volgende:

[..]

Jort Kelder wil graag dat de DSB bank omvalt zei hij laatst.
pi_73726757
Die Yvon Jaspers. Wat een grap. Het lijkt wel de omgekeerde wereld, wie is nou het slachtoffer Dirk Scheringa of al die mensen met problemen? Ik begrijp wel waarom die Lakeman boos werd.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:41:40 #205
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_73727002
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef Basilicumman het volgende:
Die Yvon Jaspers. Wat een grap. Het lijkt wel de omgekeerde wereld, wie is nou het slachtoffer Dirk Scheringa of al die mensen met problemen? Ik begrijp wel waarom die Lakeman boos werd.
Dat vond ik ook al zo bizar. Alsof het de schuld van Lakeman is dat Scheringa schijnbaar een financieel wanbeleid heeft gevoerd. Als je ook ziet hoeveel bedrijven er onder dat DSB Beheer hangen (Frisia financieringen, lenen.nl etc.) niet de meest frisse bedrijven. Moet je zo'n bedrijf dan maar door laten gaan met z'n praktijken omdat er anders teveel mensen slachtoffer van worden? Da's hetzelfde als Hitler maar z'n gang laten gaan omdat er anders teveel mensen gaan omkomen in een oorlog..
It's about being boss, not being the boss...
pi_73727169
Nee, natuurlijk niet. Maar tussen het willen van een oplossing en het oproepen tot een bankrun zit natuurlijk een verschil. Ik vind Scheringa een eikel, maar Lakeman had de consequenties van zijn actie ook even door kunnen lichten.
pi_73727208
De vraag is alleen of het failliet laten gaan van DSB (waar Lakeman op aanstuurde) nou de oplossing is voor de slachtoffers van DSB. Ik denk dat hij er niets mee opschiet (eerder het tegenovergestelde). Zijn oproep was dus gewoon dom.

Lakeman wil geen oplossing voor de slachtoffers, Lakeman wil Scheringa kapot maken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_73727300
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Dat vond ik ook al zo bizar. Alsof het de schuld van Lakeman is dat Scheringa schijnbaar een financieel wanbeleid heeft gevoerd. Als je ook ziet hoeveel bedrijven er onder dat DSB Beheer hangen (Frisia financieringen, lenen.nl etc.) niet de meest frisse bedrijven. Moet je zo'n bedrijf dan maar door laten gaan met z'n praktijken omdat er anders teveel mensen slachtoffer van worden? Da's hetzelfde als Hitler maar z'n gang laten gaan omdat er anders teveel mensen gaan omkomen in een oorlog..
Inderdaad, een beetje een idiote vergelijking. Maar toch. Lakeman heeft DSB aangepakt en krijgt nu op z'n flikker van mama Jaspers die het zielig vind voor de 3000(!) mensen die misschien op straat komen. Wat een grap.
pi_73727383
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef MadGuy het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Maar tussen het willen van een oplossing en het oproepen tot een bankrun zit natuurlijk een verschil. Ik vind Scheringa een eikel, maar Lakeman had de consequenties van zijn actie ook even door kunnen lichten.

Je gaat me niet vertellen dat DSB een gezonde bank was voordat Lakeman dit zij.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef marcodej het volgende:
De vraag is alleen of het failliet laten gaan van DSB (waar Lakeman op aanstuurde) nou de oplossing is voor de slachtoffers van DSB. Ik denk dat hij er niets mee opschiet (eerder het tegenovergestelde). Zijn oproep was dus gewoon dom.

Lakeman wil geen oplossing voor de slachtoffers, Lakeman wil Scheringa kapot maken.
Dat zal allemaal wel maar het slaat toch nergens op dat die Lakeman het allemaal gedaan heeft? Hij is het toch niet geweest die jarenlang moedwillig mensen heeft belazerd?
pi_73727504
Lakeman verdient hier flink aan, hij helpt die mensen heus niet gratis.
Vandaar dat ie nu graag wat exposure op TV heeft.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73727518
Wel apart trouwens dat Dirk tijd heeft voor Pauw en Witteman.
Laatste marketingstunt.... zal het dan wel zijn
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_73727578
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Stiggie het volgende:
Wel apart trouwens dat Dirk tijd heeft voor Pauw en Witteman.
Laatste marketingstunt.... zal het dan wel zijn
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef qonmann het volgende:
LakemanScheringa verdiende hier flink aan, hij hielp die mensen heus niet gratis.
Vandaar dat ie nu graag wat exposure op TV heeft.
pi_73727649
Lakeman, ik schrok gewoon even.

Die Yvon moet d'r bek over voetbal wel dicht houden trouwens, met d'r domme strontboeren-programma.
-
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:55:53 #214
84048 NvM
Nevermind
pi_73727655
Wat was Yvon Jaspers een continue storende factor in de uitzending van vandaag. Het begon al bij de grote desinteresse over het onderwerp voetbal met Hans Kraay jr. Als iets je niet boeit, hou dan gewoon je bek dicht. Een ontzettend mooi videomoment van Maradonna en dan blaten dat je het niets vindt voorstellen? Domme kut!

Ook bij Paul Witteman constant de vaart uit het gesprek halen met nietszeggende vragen, bah!

De moralistische vraag richting Lakeman was totaal niet op zijn plaats, en had weinig te maken met het verhaal wat hij probeerde te vertellen.

Wát een domme vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door NvM op 16-10-2009 18:33:02 ]
pi_73727715
Wat me ook zou kunnen boeien is of Lakerman met voorbedachte raden bij Goedemorgen Nederland ging zitten om dit balletje de laatste 2 weken flink te laten rollen. Of dat een slip of the Tong ( word ie ook weer wakker ) was?
pi_73727883
Ik hoop dat Yvonne dus tafeldame af is nu, dit soort ergernissen is altijd gepaard met een vloedgolf aan boze emails.

Wat zeg ik, ik stuur er zelf ook maar eentje. Kuthoer.
Ron Paul 2012
pi_73727934
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoop dat Yvonne dus tafeldame af is nu, dit soort ergernissen is altijd gepaard met een vloedgolf aan boze emails.

Yvonne
Jammer dat ik niet gezien heb
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73728025
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Supersoep het volgende:

Goed plan, weg met d'r.
-
pi_73728097
Wel mooi hoe Hansie Kraaij haar kleineerde.
-
pi_73728102
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef NvM het volgende:
Wat was Yvon Jaspers een continue storende factor in de uitzending van vandaag. Het begon al bij de grote desinteresse over het onderwerp voetbal met Hans Kraay jr. Als iets je niet boeit, hou dan gewoon je bek dicht. Een ontzettend mooi videomoment van Maradonna en dan blaten dat je het niets vindt voorstellen? Domme kut!
Dat was echt zeer ergelijk, gelukkig ging Kraaij er redelijk fel tegenin.
٩๏̯͡๏)۶
pi_73728348
Ik zat niet echt op te letten, maar schrok van de BAM met uitval van de beste man... en Yvon zo te zien de rest van de uitzending ook..
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:13:01 #222
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_73728550
Conclusie: uitzending vol debielen, Hans Kraaij, Yvonne, Piet Paulusma, Lakeman en Scheringa. Ja, Paul Witteman niet nee.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 15 oktober 2009 @ 21:17:38 #224
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73728728
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef superjojo het volgende:
Conclusie: uitzending vol debielen, Hans Kraaij, Yvonne, Piet Paulusma, Lakeman en Scheringa. Ja, Paul Witteman niet nee.
hehe
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:26:57 #225
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_73729235
Legitieme vraag van Yvon Jaspers met leuke TV als gevolg
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')