Frieslandbankquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Welke bank zit jij zelf dan, F04?
Boeren en studenten nuquote:
Was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zit bij de abn amro en heb no wat dingetjes lopen bij de SNS Bank. Ik vraag me alleen wel even af wat het nut van dit topic is TS?
Ik ben er ook zeer tevreden over.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef LoggedIn het volgende:
opsomtopic
Ik zit bij ING, vroeger Postbank. Traditioneel was het de minst dure, en ING is groot genoeg om overeind te blijven
En jij krijgt op wélke manier je loon? Welk bedrijf geeft nog contanten uit, behalve de zwarte bedrijven. Niet gelet op de etnische overhand oid.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:43 schreef buzz1291 het volgende:
D.O.S. Bank (de ouwe sok) Ik doe alles cash, zowel ontvangen als uitgeven. En dan het liefst ook nog alles soewart.
Euh... Kan je interbancair gaan wb. spaargeld > betaalrekening als tegenrekening?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef HarryP het volgende:
ING (Postbank) voor mijn betaal rekeningen.
En spaargeld bij de DSB bank (nu bij de DNB).
Dus daar zoek ik nog een leuk plekje voor, iemand tips.
- Het moet een Nederlandse bank zijn.
- Ze moeten een goed rente geven
- En ik moet mijn eigen betaalrekening als tegenrekening kunnen gebruiken (ik wil immers niet nog een pas hebben waar ik weer voor moet gaan betalen).
heel goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Daph_ het volgende:
Rabobank (betalen en sparen) en ASN (sparen)
ASN = Reaal = SNSquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Daph_ het volgende:
Rabobank (betalen en sparen) en ASN (sparen)
Het is juist slimmer om je geld te spreiden. Ik heb dan ook mijn betaalrekening bij de Postbank/ING en spaarrekeningen bij Aegon, Moneyou en Credit Europequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... Kan je interbancair gaan wb. spaargeld > betaalrekening als tegenrekening?
Ik vind dat mijn spaarcentjes standaard op een bank moet staan welke niet zonder slag of stoot omgaat. Dat was de reden dan ook dat ik zoiets heb van: 1 bank, geen gezeur, 0,5% rente is ook gewoon gejammer om niets. Rabobank. In jouw geval dan Postbank/ING
Juist die 3 partijen vertrouw ik gek genoeg niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is juist slimmer om je geld te spreiden. Ik heb dan ook mijn betaalrekening bij de Postbank/ING en spaarrekeningen bij Aegon, Moneyou en Credit Europe
Moneyou is een dochter van ABN, daar is dus niets mis mee. Aegon zal niet zomaar omvallen, worden ook gesteund door de staat. Alleen bij Credit Europe zou je je bedenkingen kunnen hebben, maar daar is nog geen negatief bericht over geweest en zijn verder ook geen problemen mee voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist die 3 partijen vertrouw ik gek genoeg niet.
Sowieso, ik ben student. Geen idee wat ik moet spreiden. Qua spaargeld is het gewoon zo dat ik er ten aller tijde bij moet kunnen indien ik iets per direct moet hebben.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Bij ING (kwam van Postbank af)![]()
![]()
Ik wil eigenlijk weg, maar ik vind het internetbankieren gewoon te goed functioneren
Da's voornamelijk psychologisch ja. Als het niet veilig zou zijn, zouden ze het risico zeker niet nemen en als klant ben je sowieso verzekerd tegen wanpraktijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:09 schreef Kaar68 het volgende:
Lopende en spaar bij Rabo, en/of lopende rekening bij ABN .
En ik vind het juist een veilig idee, zo'n kastje om te internetbankieren.
Ik zoek nog een nieuwe spaarbank, zijn die van jou goed?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:19 schreef elkravo het volgende:
Betaalrekening/Sparen: ING/Postbank
Sparen: Akbank en Amsterdam Trade Bank
Het sparen bij deze banken doe ik met deposito's. Heb e.e.a. voor een of twee jaar vastgezet... dus gaat om geld dat ik niet gebruik gedurende die tijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een nieuwe spaarbank, zijn die van jou goed?
Daar ben ik net weg, god wat een kutbank. Tot heden allemaal leuk en aardig, maar mijn vader heeft er al genoeg gezeik (zakelijk) gehad. Ze besluiten het filiaal hier in Winterswijk maar gewoon weer te sluiten, na nieuwbouw een jaar of 9 terug.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:25 schreef Starr_003 het volgende:
Wat weinig mensen bij SNS!![]()
Op mijn 12e kreeg ik mijn rekening bij hen en loopt allemaal prima dus nog nooit overwogen om over te stappen.
Dat is voor mij echt geen reden om op te stappen bij de SNSquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:24 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Daar ben ik net weg, god wat een kutbank. Tot heden allemaal leuk en aardig, maar mijn vader heeft er al genoeg gezeik (zakelijk) gehad. Ze besluiten het filiaal hier in Winterswijk maar gewoon weer te sluiten, na nieuwbouw een jaar of 9 terug.
Vergelijk:
- Oud vrouwtje komt binnen bij SNS.
- Wil geld opnemen aan balie, kan niet meer.
- "Binnen" automaat is al maaaanden buiten werking.
- Buiten 1 automaat weg om de een of andere reden van de 2.
- Baliemedewerkster drukt folder in de hand, oud vrouwtje naar buiten, moeilijk doen met folder, etc. terwijl de rij achter haar groeit...
- Oud vrouwtje komt binnen bij SNS.
- Wil geld opnemen aan balie, kan niet meer.
- Baliemedewerkster vraagt: zal ik even mee lopen?
- Vrouwtje en milf baliemedewerkster lopen naar binnen-pin automaat.
- Baliemedewerkster helpt oud vrouwtje.
- Oud vrouwtje loopt rustig naar buiten.
Speciaal voor ondernemers heeft de rabobank overigens een muntrolautomaat binnen, en 2 stortingsautomaten, hulde![]()
Overigens, ik zit dus per 1-10-2009 bij de rabo, dat mag wel duidelijk zijn
Hoe is dit mogelijk !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Rabobank!
Heb nog wat geld vast staan met 4.7% rente
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |