alle vrouwen zijn stiekem een beetje Biquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Mavro het volgende:
Jammer dat de heterovrouwen zoals ik daar warm noch koud van worden.
Barney+suit
Jamaar dan wil ik een mooi frans vrouwtje. Slank, rokend en met een prachtige tongval.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn stiekem een beetje Bi
Nee hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:32 schreef Trystar het volgende:
Wel een leuke aflevering, Robin en Barney samen zijn leuk
Eh neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:32 schreef Trystar het volgende:
Wel een leuke aflevering, Robin en Barney samen zijn leuk
wanneer is er ooit gezegd dat hij dat niet heeft???quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:02 schreef ASSpirine het volgende:
Ehm, zit nu aan S04E23
Barney krijgt een boete van 200 dollar wegens te snel rijden...
Sinds wanneer heeft hij een rijbewijs?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer is er ooit gezegd dat hij dat niet heeft???
Met meerdere personages is het niet automatisch beter. Seinfeld is volgens mij wel het beste voorbeeld. Daar had je alleen Newman en de ouders van George die af en toe langskwamen. Verder speelde het zich altijd af in die koffiebar of het huis van Jerry. En toch was het hilarischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje te gemaakt aan het worden met totaal ongeloofwaardige scenes.
Overigens, om nog heel even op de Friends / HIMYM vergelijking terug te komen: Gisteren sinds lange tijd weer eens Friends gekeken op TV na According to Jim ( geniale serie ook). Ineens wist ik wat Friends wel heeft en HIMYM ontbeert:regelmatig terugkerende gastpersonages. HIMYM draait om 5 mensen terwijl Friends echt tig bekende personen kent die ook allemaal redelijk tot grote rollen hebben. Ik noem een Gunther, Mike, David, Emily, Ross & Monica;s ouders enzovoort. Bovendien spelen veel verhalen zich af buiten de bekende sets van Friends terwijl HIMYM zich voornamelijk afspeelt in de bar of in één der appartementen waarbij het voornamelijk gaat om één appartement. en als HIMYM al buiten de bekende omgeving komt is het slechts van korte duur (lees: één aflevering) Enige positieve uitzondering is GNB. Alleen is het dan weer "jammer" dat zowel Marshall als Barney daar nog steeds samen werken. Zet Marshall ergens anders neer en je hebt er een potentiële set + verhaallijn bij.
blijkbaar zijn rij angst overwonnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het wordt niet gezegd, wel geïmpliceerd
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:15 schreef Bragi het volgende:
Geen nieuwe aflevering aankomende nacht.
Vind ik ook niet echt een boeiende serie. Alleen leuke scenes als Kramer weer eens komt opdravenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:53 schreef Mirel het volgende:
Seinfeld vind ik mediocre.
quote:Tonight on CBS
8:00How I Met Your Mother
En http://www.tv.com/how-i-met-your-mother/show/33700/episode.html?q=how%20i%20met%20your%20mother&tag=search_results;eps;1quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Bragi het volgende:
Dat kan/zal een herhaling zijn.
Ik baseerde me op http://www.imdb.com/title/tt0460649/episodes#season-5 en http://www.mytvrss.com/show/How_I_Met_Your_Mother .
ach heroes is wel weer leuk dit seizoenquote:
Mede door T-bagquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach heroes is wel weer leuk dit seizoen
Wie is dat eigenlijk? Die Carnival baas? Waarom noemt iedereen hem zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |