abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73914712
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat een matige serie is dit geworden. Ik mis de kwaliteit van de eerste twee seizoen, en in mindere mate het derde seizoen.
Helemaal mee eens
De leukheid is er al een hele tijd vanaf. Ik kijk alleen nog om het einde (wie uiteindelijk Ted's chick word).
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:18:18 #177
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73915697
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:05 schreef Jesse_ het volgende:
Man wat een gezeik toch steeds hier, ik heb me tot nog toe met elke aflevering van dit seizoen meer dan prima vermaakt.
Ja ik vat ook niet helemaal wat nu precies het probleem is. Wat is er nu precies anders aan dit seizoen dat ervoor zorgt dat het de laatste weken als middelmatig wordt ervaren en daarvoor als legen - wait for it and certainly don't jump to conclusions just yet because the season has just started - dary?

Mis ik nu als een van de weinigen een of andere subtiele ontwikkeling die de serie heeft doorgemaakt met als resultaat dat het ineens allemaal heel flauw en voorspelbaar is geworden of komt het gewoon doordat jullie allemaal pas weer op een lamme zondag de voorgaande seizoenen in één ruk hebben gekeken en daardoor niet meer openstaan voor nieuwe en daarmee onbekende verhaallijnen?

Ik vind het gewoon nog steeds erg grappig en uiteraard neemt de genialiteit wat af, dat krijg je namelijk zodra een serie al een hele hoop afleveringen op de plank heeft liggen. De geniale afleveringen die we kennen van de vorige seizoenen hebben de lat hoog gelegd voor wat betreft de nieuwe afleveringen. Dat betekent niet ineens dat deze afleveringen op zichzelf van een slechte kwaliteit zijn, ze redden het alleen niet bij de afleveringen die we allemaal geweldig vonden van de vorige seizoenen. Vergelijk je ze echter met de episodes van die seizoenen die er evengoed niet echt uitsprongen dan blijkt het niveau gewoon gehandhaafd te zijn door de seizoenen heen.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:31:34 #178
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_73916129
Voor mij maakt het bij series ook heel veel uit hoe snel ik afleveringen achter elkaar kijk. Bij veel series keek ik de afleveringen van de eerste seizoenen heel snel achter elkaar, waardoor je er automatisch ook meer 'in' zit. En nu is het iedere week één aflevering van 21 minuten. Voor mij is dat wel een hele andere ervaring en 't draagt geloof ik ook bij aan de beleving die ik heb bij een aflevering en dus de waardering achteraf.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_73925905
Heb net seizoen 3 uitgekeken. Dus ik weet het zelf nog niet, maar is het mogelijk dat Stella (dokter) de moeder is?
In afl 13 van seizoen 3 zegt ze dat ze heel weinig tijd heeft om weg te gaan, en laatste keer dat ze weg ging was tijdens Sint Patricksday... Toeval of niet? Want Ted ging ook naar een feest.

Misschien ver gezocht, maar dacht er aan toen ze het zei.

Als ik niet gelijk heb en je toch besluit om de naam van de moeder te zeggen, doe maar in spoiler
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:20:45 #180
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73925998
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef ASSpirine het volgende:
Heb net seizoen 3 uitgekeken. Dus ik weet het zelf nog niet, maar is het mogelijk dat Stella (dokter) de moeder is?
In afl 13 van seizoen 3 zegt ze dat ze heel weinig tijd heeft om weg te gaan, en laatste keer dat ze weg ging was tijdens Sint Patricksday... Toeval of niet? Want Ted ging ook naar een feest.

Misschien ver gezocht, maar dacht er aan toen ze het zei.

Als ik niet gelijk heb en je toch besluit om de naam van de moeder te zeggen, doe maar in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Verder snap ik ook niet echt iets van het gezever op de afleveringen... Misschien dat er af en toe een aflevering minder is, maar dat is toch in alle seizoenen zo geweest? Bij mij zorgt de serie iedere week weer voor een behoorlijke glimlach en ook nog wel meer!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73940097

Heerlijk nummer
pi_73945360
Ik vind het te gemaakt worden. Vind vooral Barney slecht spelen in de laatste aflevering. Jammer.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:44:43 #183
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_73945822
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:30 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind het te gemaakt worden. Vind vooral Barney slecht spelen in de laatste aflevering. Jammer.
Het is inderdaad wel een beetje te gemaakt aan het worden met totaal ongeloofwaardige scenes.

Overigens, om nog heel even op de Friends / HIMYM vergelijking terug te komen: Gisteren sinds lange tijd weer eens Friends gekeken op TV na According to Jim ( geniale serie ook). Ineens wist ik wat Friends wel heeft en HIMYM ontbeert:regelmatig terugkerende gastpersonages. HIMYM draait om 5 mensen terwijl Friends echt tig bekende personen kent die ook allemaal redelijk tot grote rollen hebben. Ik noem een Gunther, Mike, David, Emily, Ross & Monica;s ouders enzovoort. Bovendien spelen veel verhalen zich af buiten de bekende sets van Friends terwijl HIMYM zich voornamelijk afspeelt in de bar of in één der appartementen waarbij het voornamelijk gaat om één appartement. en als HIMYM al buiten de bekende omgeving komt is het slechts van korte duur (lees: één aflevering) Enige positieve uitzondering is GNB. Alleen is het dan weer "jammer" dat zowel Marshall als Barney daar nog steeds samen werken. Zet Marshall ergens anders neer en je hebt er een potentiële set + verhaallijn bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door RedFever007 op 22-10-2009 12:59:21 ]
  Redactie Frontpage donderdag 22 oktober 2009 @ 12:48:30 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73945945
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:31 schreef Bragi het volgende:
Voor mij maakt het bij series ook heel veel uit hoe snel ik afleveringen achter elkaar kijk. Bij veel series keek ik de afleveringen van de eerste seizoenen heel snel achter elkaar, waardoor je er automatisch ook meer 'in' zit. En nu is het iedere week één aflevering van 21 minuten. Voor mij is dat wel een hele andere ervaring en 't draagt geloof ik ook bij aan de beleving die ik heb bij een aflevering en dus de waardering achteraf.
Ik denk dat ik hier last van heb Ik heb HIMYM eigenlijk pas afgelopen jaar echt ontdekt, in 2 weken tijd heb ik alle vier de seizoenen gekeken en ik vond het gewéldig - maar nu zie ik slechts 20 minuten per week en zit ik er minder in oid
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:56:11 #185
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_73946176
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel een beetje te gemaakt aan het worden met totaal ongeloofwaardige scenes.

Overigens, om nog heel even op de Friends / HIMYM vergelijking terug te komen: Gisteren sinds lange tijd weer eens Friends gekeken op TV na According to Jim ( geniale serie ook). Ineens wist ik wat Friends wel heeft en HIMYM ontbeert:regelmatig terugkerende gastpersonages. HIMYM draait om 5 mensen terwijl Friends echt tig bekende personen kent die ook allemaal redelijk tot grote rollen hebben. Ik noem een Gunther, Mike, David, Emily, Ross & Monica;s ouders enzovoort. Bovendien spelen veel verhalen zich af buiten de bekende sets van Friends terwijl HIMYM zich voornamelijk afspeelt in de bar of in één der appartementen waarbij het voornamelijk gaat om één appartement. en als HIMYM al buiten de bekende omgeving komt is het slechts van korte duur (lees: één aflevering) Enige positieve uitzondering is GNB. Alleen is het dan weer jammer dat zowel Marshall als Barney daar nog steeds werken. Zet Marshall ergens anders neer en je hebt er een potentiële set bij.
Of gewoon meer werkgerelateerde afleveringen maken. Vond de afleveringen die zich afspeelden bij GNB namelijk wel leuk.
pi_73946275
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef Bragi het volgende:

[..]

Of gewoon meer werkgerelateerde afleveringen maken. Vond de afleveringen die zich afspeelden bij GNB namelijk wel leuk.
Je merkt nu eigenlijk nauwelijks dat Ted professor is. Hopelijk doen ze daar een van de komende afleveringen iets mee...

En zoals eerder al gezegd, een paar vaste bijrollen zou ook wel leuk zijn...
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:41:39 #187
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73947781
Een aantal eps had je die co-newsreader van Robin als gastrol. Daarnaast hebben de waitress en de barman. Enne die ene neger die doodging en niemand kende
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:50:17 #188
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_73948068
Mark. Was dat een neger?

Over negers gesproken, de broer van Barney mag wel weer eens terugkomen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Bragi op 22-10-2009 13:58:48 ]
pi_73948201
En James, Barney z'n broer.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_73952882
peop
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_73961729
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Overigens, om nog heel even op de Friends / HIMYM vergelijking terug te komen: Gisteren sinds lange tijd weer eens Friends gekeken op TV na According to Jim ( geniale serie ook). Ineens wist ik wat Friends wel heeft en HIMYM ontbeert:regelmatig terugkerende gastpersonages. HIMYM draait om 5 mensen terwijl Friends echt tig bekende personen kent die ook allemaal redelijk tot grote rollen hebben. Ik noem een Gunther, Mike, David, Emily, Ross & Monica;s ouders enzovoort. Bovendien spelen veel verhalen zich af buiten de bekende sets van Friends terwijl HIMYM zich voornamelijk afspeelt in de bar of in één der appartementen waarbij het voornamelijk gaat om één appartement. en als HIMYM al buiten de bekende omgeving komt is het slechts van korte duur (lees: één aflevering) Enige positieve uitzondering is GNB. Alleen is het dan weer "jammer" dat zowel Marshall als Barney daar nog steeds samen werken. Zet Marshall ergens anders neer en je hebt er een potentiële set + verhaallijn bij.
Ach, laten we nu niet doen alsof Friends een brok van genialiteit was. Die serie heeft tien seizoenen en had ook duidelijk zijn ups en downs. Zo waren er de irritante liefdesverhaallijnen van Monica en uiteindelijk het samenkomen van Monica en Chandler waarna Chandler ineens niet grappig meer was, werd Joey uiteindelijk wel heeeel erg dom en ongeloofwaardig en zo kan ik nog veel meer dingen opnoemen. Vooral de wijze waarop sommige gebeurtenissen uit eerdere afleveringen in latere seizoenen ineens genegeerd werden en dergelijke vond ik erg irritant in Friends.

HIMYM zit nu in het vijfde seizoen en heeft duidelijk een wat mindere periode op het moment, hopelijk volgt er beterschap. Ze moeten gewoon stoppen met die over the top afleveringen en er weer wat verhaallijn en structuur ingooien. Die originele structuur, met veel flashbacks, flashforwards en andere gimmicks was namelijk wat de meeste afleveringen van HIMYM zo geniaal maakte. Dat zie ik nu weinig meer terug.
Amen.
pi_73964219
Lilly moet echt uit de serie worden gegooid, of Marshall moet het uitmaken. Dan wordt Marshall weer leuker. Omdat Lilly gewoon nooit leuk is en geen functie heeft in de serie, moet ze constant met Marshall meegaan. Dat is saai.
En single Barney.
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En James, Barney z'n broer.
pi_73964753
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:24 schreef Jivis het volgende:
Het was gewoon zo over the top allemaal. Lijkt wel of ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen. Barney die in elkaar werd geslagen door die canadezen, Marshall en Lily die "samensmolten" en die debiele bed and breakfast, het sloeg allemaal nergens op. Het enige waar ik nog een beetje de lol van inzag was dat audioboek.

Ik wil HIMYM terug
Ik vond die B&B juist hilarisch En idd dat stompzinnige audiobook
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:09:47 #194
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73965499
Met de rustgevende stem van Kenny Rogers
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:35:01 #195
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73970435
Volgende week blijkbaar een herhaling.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_73981728
Ik vind dit ook echt een minder seizoen in vergelijking met 1-3.
Ik mis de scenes bij:
- Goliath National Bank
- Marshalls Rechtenstudie. Brad is een baaaas! Die mag ook echt vaker terugkomen.
- Lily's Kindergarten.
- Robin's reporterlokaties.
- The rooftop.
(En kan er nog wel een paar opnoemen)
Die verschillende scenes maakten het erg gevarieerd. Hopen dat het weer komt.
pi_73984057
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef J0sT het volgende:
- Robin's reporterlokaties.
Ja! Die keer dat alles misging op tv en niemand keek...

Dat moet inderdaad terug. Maar Lily's kinderspeeltuin mag weblijven. Lily zelf eigenlijk ook wel. Iedere keer als ik haar zie krijg ik zin om een plaspauze te nemen
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:35:26 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73984209
Ik mis de slimme verhaallijnen.
2000 light years from home
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:36:27 #199
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73984241
Lily is top met al die cleavage de laatste tijd
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:39:43 #200
160346 Mavro
Black & Red
pi_73984370
Jammer dat de heterovrouwen zoals ik daar warm noch koud van worden.

Barney+suit
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')