quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die Carnival baas? Waarom noemt iedereen hem zo?
Serieus? Seinfeld is het toppunt van grappigheid. Met name George en Kramer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:53 schreef Mirel het volgende:
Seinfeld vind ik mediocre.
Kwestie van smaak natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Serieus? Seinfeld is het toppunt van grappigheid. Met name George en Kramer.
Als er iets slecht is.. dan is het wel Seinfeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Serieus? Seinfeld is het toppunt van grappigheid. Met name George en Kramer.
Hoorde 'm vanmiddag op de radio. Heb ik toch nog een beetje het gevoel HIMYM te hebben gehoord vandaagquote:
Slecht kun je het niet noemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als er iets slecht is.. dan is het wel Seinfeld.
quote:As a critical favorite, commercial blockbuster and cultural phenomenon, the show led the Nielsen Ratings in its sixth and ninth seasons and finished among the top two (along with NBC's ER) every year from 1994 to 1998.[1] In 2002, TV Guide named Seinfeld as the greatest television program of all time.[2] In 2008, Entertainment Weekly ranked Seinfeld as the third best show of the last 25 years, behind The Sopranos and The Simpsons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Nailed it!)
/In my body, where the shame gland should be, there is a second awesome gland.
I second thatquote:
Baggerlayout gebruiken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:24 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk, die spoiler tags helpen ook echt.
Never!quote:
Binnenkort heb je geen andere keuze meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door HIMYMBlog op 28-10-2009 14:47:05 ]Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Ik stop gewoon met posten dan. De baggerlayout is vergelijkbaar met Vista, het wachten is op 7.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Binnenkort heb je geen andere keuze mee
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef HIMYMBlog het volgende:
Is inderdaad een fantasie.Woah. Just... woah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Sst niet zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Breuls het volgende:
Het valt heus niet minder op dat je je eigen site zit te spammen omdat je het achter een spoiler zet hoor.
Ach, dit is tenminste nog spam waar we iets aan hebben. Heb het liever zo dan dat je probeer ons iets aan te smeren waar geen hond op zit te wachtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Sst niet zeggenMaar het klopt, moest er wel even snel een linkje bijzetten. Je hoeft er overigens niet op te klikken.
Oh, nu ineens wel. De laatste dagen was ie steeds weer down.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef larry_flynt het volgende:
Doet PirateBay het niet meer? Ik download met nieuwsgroepen.
Staat (natuurlijk) niet vast, maar de makers gokken/hopen zelf op zo'n zeven seizoenen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef larry_flynt het volgende:
Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk nog?
Ik via privetrackers. Het duurt wat langer omdat je ook verplicht moet uploaden maar het gaat daardoor ook veel sneller met downloadenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef larry_flynt het volgende:
Doet PirateBay het niet meer? Ik download met nieuwsgroepen.
Ik doe het gewoon via de juiste megaupload-links. Sneller dan een kwartiertje binnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik via privetrackers. Het duurt wat langer omdat je ook verplicht moet uploaden maar het gaat daardoor ook veel sneller met downloaden(kwartiertje voor HIMYM)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef Butterfly91 het volgende:
Leuke aflevering wel.
Barney moet weer de vrijgezel uit gaan hangen, dus hopelijk gaan Robin en hij gauw uit elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Het duurt niet langer als je al een goede ratio hebt. Series seeden lukt sowieso niet. En anders gebruik je gewoon Ratiomaster om 2 TB erbij te cheatenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik via privetrackers. Het duurt wat langer omdat je ook verplicht moet uploaden maar het gaat daardoor ook veel sneller met downloaden(kwartiertje voor HIMYM)
Het trieste is dat ik cheat, en het nog triestere dat ik wél daadwerkelijk 2 TB heb gedownloadquote:Ratio: 1.115 Uploaded: 2.28 TB Downloaded: 2.04 TB
Gelukkig zijn er ook nog trackers waar zulke gasten meteen aan de publieke schandpaal genageld wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:25 schreef Mirel het volgende:
Het duurt niet langer als je al een goede ratio hebt. Series seeden lukt sowieso niet. En anders gebruik je gewoon Ratiomaster om 2 TB erbij te cheaten![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef Bragi het volgende:
Ook dat 'argument' van Barney tijdens zijn fight met Robin: "She's shorter than him!"
En Ted die heel droog 'crazy' mompelt als Marshall zegt: "Call me crazy, but..."
Sowieso geniaal die hele beargumantatie van hem, er zat nog iets van waarheid in ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef Bragi het volgende:
Ook dat 'argument' van Barney tijdens zijn fight met Robin: "She's shorter than him!"
En Ted die heel droog 'crazy' mompelt als Marshall zegt: "Call me crazy, but..."
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]Was een leuke aflevering, maar ik vind het ook zeker geen slecht nieuws, van die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Ik vond haar argument dan ook niet raar: als Marshall zo graag een orgasme wil, moet hij er zelf maar voor zorgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso geniaal die hele beargumantatie van hem, er zat nog iets van waarheid in ook.Lily is degene die niet tegen vieze afwas kan dus waarom moet Barney/Marshall het dan opruimen?
Ook daar zit in dat geval kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vond haar argument dan ook niet raar: als Marshall zo graag een orgasme wil, moet hij er zelf maar voor zorgen.
Dus dit dus.quote:
Ben helemaal bij tot de aflevering van afgelopen maandag.quote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef Happel het volgende:
Dit weekend alle seizoenen gedownload tot op aflevering 1 van seizoen 5. Afgelopen zomer wat afleveringen gezien op de Nederlandse tv en het heeft mijn interesse wel gewekt. Binnenkort starten met seizoen 1.
Tussen Ted en Marshall, over het wel of niet goed uitpakken van Barney's argumenten tegen Lily. Wanneer het overduidelijk niet goed uitpakt (Marshall komt bij Ted op de bank slapen) mept Ted Marshall even om vervolgens de bank klaar te maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:22 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.
* Terugkijken gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |