Nog beterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die ziet er nu een stuk beter uit
Ze speelt een hoofdrol in the big bang theory, sowieso een leuke serie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nog beter![]()
Ga ff zoeken waar ze allemaal in meespeelt...
Ik vond het de leukste van het seizoen. Is er iets bekend over de kijkcijfers in de VS en de ratings?quote:
Nou dat weet ik wel zeker, gezien ze bijna constant op dezelfde set spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:38 schreef Merkie het volgende:
Aantal kijkers is niet zo heel belangrijk. Het is belangrijker hoe de serie scoort onder de doelgroep van HIMYM. Daarnaast moet je niet vergeten dat HIMYM maar 20 minuten duurt en veel goedkoper is om te maken dan andere series (denk ik).
Jep, bijv. een serie als Heroes waar steeds allemaal extra effecten in de episode moet worden gezet, is veel duurder om te maken, en dan is zelfs 7 miljoen kijkers soms nog te weinig om goede winst te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou dat weet ik wel zeker, gezien ze bijna constant op dezelfde set spelen
is meer dan zat , two and a half men zit er iets boven en charlie sheen verdient meer dan de halve cast van himym bij elkaar .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef EchoAlpha het volgende:
9,4 miljoen kijkers is niet echt veel in de US volgens mij
Ga ik ff checkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ze speelt een hoofdrol in the big bang theory, sowieso een leuke serie.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Virus3000 het volgende:
Wie is het ook opgevallen dat Lily's borsten een stuk groter zijn dan in de andere seizoenen? ^^
Ja dat weet ik maar ik vind het nogal heel erg opvallenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
![]()
Maar dat komt omdat ze zwanger is geweest, dat is dan altijd een positief gevolg
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Virus3000 het volgende:
Wie is het ook opgevallen dat Lily's borsten een stuk groter zijn dan in de andere seizoenen? ^^
Mij!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Virus3000 het volgende:
Oh lekker spuit 11, was pa 5 keer gezegdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
kindje eruit gepoept he, viel mij ook op![]()
inderdaad, zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar ze heeft nu ook steeds van die laag uitgesneden dingen aan waardoor je het ook beter ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |