SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Sst niet zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Breuls het volgende:
Het valt heus niet minder op dat je je eigen site zit te spammen omdat je het achter een spoiler zet hoor.
Ach, dit is tenminste nog spam waar we iets aan hebben. Heb het liever zo dan dat je probeer ons iets aan te smeren waar geen hond op zit te wachtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Sst niet zeggenMaar het klopt, moest er wel even snel een linkje bijzetten. Je hoeft er overigens niet op te klikken.
Oh, nu ineens wel. De laatste dagen was ie steeds weer down.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef larry_flynt het volgende:
Doet PirateBay het niet meer? Ik download met nieuwsgroepen.
Staat (natuurlijk) niet vast, maar de makers gokken/hopen zelf op zo'n zeven seizoenen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef larry_flynt het volgende:
Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk nog?
Ik via privetrackers. Het duurt wat langer omdat je ook verplicht moet uploaden maar het gaat daardoor ook veel sneller met downloadenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef larry_flynt het volgende:
Doet PirateBay het niet meer? Ik download met nieuwsgroepen.
Ik doe het gewoon via de juiste megaupload-links. Sneller dan een kwartiertje binnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik via privetrackers. Het duurt wat langer omdat je ook verplicht moet uploaden maar het gaat daardoor ook veel sneller met downloaden(kwartiertje voor HIMYM)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef Butterfly91 het volgende:
Leuke aflevering wel.
Barney moet weer de vrijgezel uit gaan hangen, dus hopelijk gaan Robin en hij gauw uit elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |