abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2000 @ 19:42:00 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_249386
In vervolg op deel 1 gaan we hier verder over het wel en wee van Seki. Dit was de laatste post in deel 1
quote:
op 02-25-2000 om 05:50 PM schreef Ericsson het volgende:
Zo zien jullie maar>>>

SERVEN BRENGEN GELUK !!!!

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_249387
EN KROATEN, DAAR VALT BEST MEE TE PRATEN.

Als je in je massagraf ligt te rotten uiteraard.... Vraag maar aan Karremans

Je weet het vaak soms nooit

pi_249388
en zweedse wereldverbeteraars die Ericsson heten,
want daar kun je mee:
"Goed lulle, zeilen skieen, slecht lullen".
pi_249389
Wees eens duidelijk waar gaat het je eigenlijk om gaat, dierenvriend? Is het het beest in je, die lintworm, of moeten we het hogerop zoeken....

[Dit bericht is gewijzigd door Ericsson (Datum 26 Februari 2000).]

Je weet het vaak soms nooit

pi_249390
Waar het mij omgaat, Ericsson, is dat ik graag zou zien dat we in deel twee van dit topic eens van dat rascistische geraaskal afkwamen, duidelijk ?

Of jij daar bijhoort mag je zelf uitmaken.

pi_249391
Nee dank je, ik hoef Sjekkie niet te ontmoeten.

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_249392
sorry hoor maaer ik noem willeke een hoer en snol en ik krijg gelijk heel het forum over me heen (alsof jullie heilig boontjes nooi maar dan ook noiit schelden)
Maar wanneer er een cynische grap word gemaakt over een kreperende kroaat in een massagraf, vind iedereen dat toelaatbaar!
wat voor beesten zijn jullie steletje hypocrieten wat en bazelen jullie over en doen net alsof jullie ozo intelligent zijn NOU MIJN ASS! wannabe intelects!

gaan jullie maar 20 keer in het klad schrijven wat jullie willen vertellen, en maak het maar heeel moooiiii hooor om alle anderen mensen te imponeren, ik doe dit voor me lol, en als ik van die serieuse stukjes ertussen zie zitten weet ik 100% zeker dat die mensen geen sociaal leven hebben , want de zaterdag en zondag gaan op aan het in het klad schrijven van een stukje voor in het forum wuhahahahahah
ik verwacht veeeel kritiek, en meestal zijn dat de mensen die ik hier zonet heb onmschreven hahahahahaha dag dag liza

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')