[DAM mode]Ga het vorige deel maar lezen[/DAM mode]quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Kan DAM even kort en bondig herhalen waarom hij alleen Nederlanders in Nederland wil?
Lees de draad deel 1quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Kan DAM even kort en bondig herhalen waarom hij alleen Nederlanders in Nederland wil?
Leuk voor jequote:
Even overgenomen uit het vorige deeltjequote:Dus:een Turk trouwt met een Ghanese, beide krijgen een werkvergunning voor 5,5 jaar en wonen dus legaal in Nederland. Ze krijgen terwijl ze hier wonen een kind, dat kind is vervolgens Nederlander? Ja, ik zie het nut van jouw regeling wel in
Edit: ik zie net dat je een termijn van 5 jaar hanteert, dus bij deze hebben de Turk en z'n Ghanese vrouw een werkvergunning van 5,5 jaar.
En daarbij zit je nog steeds 5 jaar lang met een kind dat hier feitelijk illegaal verblijft: pas op zijn/haar 5e verjaardag krijgt het kind de Nederlandse nationaliteit, tot die tijd is het staatloos. De ouders kunnen dan tussentijds wel terug naar hun eigen land, maar het kind moet hier achterblijven omdat het niet door de douane mag.
Of de ouders moeten het kind laten uitzetten, dan zelf het land uitgaan, en hopen dat het land waarheen het kind is uitgezet het wel toelaat. Hetgeen dat land niet hoeft te doen, want het kind is staatloos en heeft dus geen paspoort.
Nou, eigenlijk niet....quote:
She was just not that into him...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Toch ben ik benieuwd....
Voorheen was je altijd geïnteresseerd in het op honderdduizend-en-1 manieren hier krijgen van Zuid-Amerikaanse importbruidjes via Italiaanse paspoorten en nu mag ze niet meer hier blijven
What happened?
Dat zal het zijn. Als jij het zegtquote:
Ik vind het echt heel erg voor jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Als jij het zegt
Leuk voor je.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg voor je
M'n eigen wat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga je nu ook voortaan je eigen quoten?
Waarom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan alleen Nederlander worden mits je in Nederland woont
- Als beide ouders de niet Nederlandse nationaliteit hebben en legaal in Nederland wonen: Je kind kan na 5 jaar Nederlander worden mits hij of zij de andere nationaliteit(en) opgeeft
- Een ouder Nederlander en de andere legaal in Nederland: Je kind wordt Nederlander maar mag geen andere nationaliteit hebben anders wordt het geen Nederlander
- Beide ouders Nederlanders: Kind wordt alleen Nederlander
Als je Nederlander bent en in het buitenland woont dan geldt
1 ouder Nederlander, andere nationaliteit: Kind kan na 5 jaar legaal in Nederland zijn verbleven Nederlander worden
2 ouders Nederlander: Kind kan meteen Nederlander worden
Game on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |