het gaat over Maxim Verhagen hèquote:
Nee dus.quote:
Oh gelukkig, ben niet de enige dus!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dus.
Next!
Natuurlijk vind ik op die ene mutsensite maar een muts met flaporen mooi ... de duurste.
Dit weekend eens even op mutsenjachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig, ben niet de enige dus!![]()
Ze hebben bij H&M echt de tofste mutsjes.Krijg je vast geen warme oren van maar het staat wel heel Noa-Noa.
Ik ben verkouden en heb wat koorts maar raak vreemdgenoeg licht opgewonden van deze post!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit weekend eens even op mutsenjacht.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:33 schreef versabommie het volgende:
Eindelijk een leuk topic! 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
Een standbeeld voor je!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik doe wel een linkje Noek. Nooit meer kouwe oren.![]()
H&M.
Laat dat standbeeld maar zitten, ik heb het niet zo op sokkels......hoogtevrees.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Noek het volgende:
Een standbeeld voor je!![]()
En een hoedje omdat die leuk is.
[ afbeelding ]
Die legergroene. Maar negen van de tien keer valt H&M spul zo tegen in het echt.quote:
Dat hatsd je nou niet moeten doen Noek. Volgens mij gaat Cc dan voor die heule dure.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:51 schreef Noek het volgende:
Ook ca-ute:
Ik wil ze allemaal want zo heb ik niks met tassen maar dan wel weer alles met hoedjes, petten, mutsen etc.
M0cht je willen bestellen. Code voor 25% korting:quote:
Ja, dat is die van Uggs of niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hatsd je nou niet moeten doen Noek. Volgens mij gaat Cc dan voor die heule dure.
[ afbeelding ]
-edt- zie je wel?![]()
Ja, 115 dollar.quote:
Man man, die is zo duur maar wel briljant. Ik heb net nieuwe Uggsquote:
Cool. Ik zag een hip, shiny ding van Miss Sixty, past bij mijn jurk en mijn leeftijdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef Noek het volgende:
M0cht je willen bestellen. Code voor 25% korting:
Use ASOSGRAZIA at the checkout before 21 Oct (full price items only)
Asos is super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |