Stucadoors zijn met afstand de grootste smeerpijpen op aarde, dat weet ik nog uit een grijs verleden toen ik op de bouw rondliep. Dus ja, het is normaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef Noek het volgende:
Aangezien ik net ontzettend met de wondersponsjes en vaatdoeken in de weer ben geweest.
Is het normaal dat zo'n stucadoor alleen maar stuct en de kutzooi gewoon over laat liggen harden?
Wasbak helemaal wit vol lauwe natte stuc, kraan wit, ramen onder de klodders, deuren idem blabla.
Het voelt zo alsof ik uit eten ben maar vervolgens mijn bord oppak om vervolgens zelf maar af te wassen.
Meneer zegt dat het normaal is en ik vind dat of je doet het netjes of je ruimt je eigen gemaakte teringbende op.
Maar klaar, kamer in de stuc. Stap 1 is gelukt!
Oh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stucadoors zijn met afstand de grootste smeerpijpen op aarde, dat weet ik nog uit een grijs verleden toen ik op de bouw rondliep. Dus ja, het is normaal
De grinnik is nu wel over, hoop ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier het volgende drama, kleurverschil in pijp, vloerplaat en kachel. Terwijl duidelijk is afgesproken dat het allemaal in dezelfde kleur moest.
Als dat zo was, dan zou het zo opgeruimd zijn hè.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het belachelijk! Ben het dus volmondig met je eens!
En weet je zeker dat die witte klodders niet lichaamseigen zijn?
Die kachel, daar troggelde ik nog 100 euro extra vanaf. Die prjis van die pijp en montage daarentegen zag ik thuis pas, dat was ¤ 853 euro excl,, daar schrok ik wel wat van en volgens mij hebben ze de mijn winst van die kachel weer bij die pijp opgeteld. In totaal, inclusief kachel, is de prijs afgemaakt op ¤ 2.200,-quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:31 schreef Noek het volgende:
[..]
De grinnik is nu wel over, hoop ik.
Wat kost die prutser eigenlijk?
ja hiero!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh.![]()
Misschien is er iemand die het wel met me eens is? Dan kan ik daar mee schermen.
Neem een Cc. Dan roep ik heel hard naar beneden: 'Cc vindt het ook niet normaal HOOR!!'
Joh, ik ga er geen drama van maken. Je hebt dan een toestand van hier tot Tokio. Stel je voor dat ik die elektriciteitskabel weer origineel wil hebben. Dan moet het plafond eruit, schilder erin en mooier wordt het er dan echt niet van. Als straks alles staat zie je er geen moer meer van, dus let it be. Ik vind het wel prima zo, als de kachel maar brand en hij optieft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Dementor het volgende:
Woehaha!
Dat is toch geen echt zwart!
Het is maar goed dat je foto's hebt gemaakt, Mr. Visser is daar dol op.
Weet je wat plan direct een afspraak in dan komt Jetske vandaag nog naar je toe.
Nee, die dubbelwandige pijp kost een godsvermogen per meter. 60 euro ofzo of 125 veel geld voor een stukkie buis iig. Wij hadden een opzetstukje nodig voor op de kachel, de schoorsteen in. waren al met al 180 euro lichter, voor een stukje van 30 cm en materiaal. En moesten het zelf nog monteren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kachel, daar troggelde ik nog 100 euro extra vanaf. Die prjis van die pijp en montage daarentegen zag ik thuis pas, dat was ¤ 853 euro excl,, daar schrok ik wel wat van en volgens mij hebben ze de mijn winst van die kachel weer bij die pijp opgeteld. In totaal, inclusief kachel, is de prijs afgemaakt op ¤ 2.200,-
Afijn, die pijp is wel de beste pijp die je kunt vinden, daar ben ik inmiddels wel achter, dus dat is op zich geen miskoop.
Mijnheer zegt: "Geen probleem, 't is ook zo'n gedoe met al die kleuren (grijs en zwart verkopen ze) en je pakt al snel het verkeerde mee, maar ik heb wel een spuitbus met de goede kleur". Hij is dus nu aan het spuiten, en dat moet nu ook binnen
![]()
Dus ja, ik ben er wel een beetje klaar mee nu
Hij heeft het nog wel ietwat afgeplakt, ik ben benieuwd![]()
[ afbeelding ]
Mijn huis lag van onder tot boven onder de zooi omdat het toilet beneden nog niet klaar was dus moesten ze naar boven. Man oh man, wat een troep op de trap en overloop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hiero!!![]()
mijn stuc was erg netjes hoor. En ik zou maar uitkijken met je ramen, volgens mij tast het je glas ook nog aan...
Maar bedoel je serieus dat stuc weg is nu, en jij met de zooi zit?![]()
Als ik mijn ogen dichtdoe (90%van de tijd) zie ik toch een lichtshow! space man!
Die dubbelwandig pijp staat in de boeken voor iets van 150 euro de meter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, die dubbelwandige pijp kost een godsvermogen per meter. 60 euro ofzo of 125 veel geld voor een stukkie buis iig. Wij hadden een opzetstukje nodig voor op de kachel, de schoorsteen in. waren al met al 180 euro lichter, voor een stukje van 30 cm en materiaal. En moesten het zelf nog monteren.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dubbelwandig pijp staat in de boeken voor iets van 150 euro de meter.
Afijn, nu heeft ie de pijp aan de onderkant verkeerd afgezaagd. Gelukkig te lang, dus hij heeft een herkansing.
Dat ik foto's maak heeft hij niet gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
nah, het is niet dat je van elke scheet die hij laat een foto hebt gemaakt ofzo![]()
Of hij zit stiekem te Fok!ken in de autoGroningen hè.
Disana!
Die indruk had ik al hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ik foto's maak heeft hij niet gezien
Alles is nog heel, alleen nu had pijp wel erg scherpe randjes. Hij op verzoek weer aan de slag met "de flex".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die indruk had ik al hoor.is de rest nog heel? * zich de krassen van de bouwstaalmatten in het stucwerk nog goed kan heugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |