abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249365
Wat heb ik mij kapot zitten ergeren aan die dwaas van een Bart die een beetje zijn liefde aan zo'n slettemetet als Assmieralda gaat zitten verklaren. Ik bedoel, heeft die gast stront in zn ogen? Ziet 'ie niet dat zij het type snol is waar zn moeder hem keer op keer voor heeft gewaarschuwd? 1 rolletje drop mentos en je mag er 10 keer overheen dus.... maar dan wel 212 condooms omdoen en op je beurt wachten. (Dan hangt ze weer om Aziz, en het meest tref je haar kwijlend om Bullent heen, die ze eigenlijk het liefst heeft.)

En dan nog eens die Seki die het gore lef heeft om zich te ergeren aan anderen terwijl hij zelf zo'n beetje het irritant zijn heeft uitgevonden, die gast denkt echt de wijsheid in pacht te hebben, werkt volgens hem harder dan anderen en laat zo'n beetje niemand uitspreken.... Iedere keer als ik die gast zn zogenaamde 'levens-wijsheiden' hoor uitkramen begin zowel te kwijlen als te kotsen want hij doet zich voor als een soort aggresieve junk-Ghandi....

Anyway, ergernissen om de bus alom.... En ik vraag me af of het programma niet van te voren al uit de lucht wordt gehaald.

Grtz,

Meerhoerman.

vrijdag 25 februari 2000 @ 19:48:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_249366
Goh, wat een scherpe visie, ben blij dat je weer terug bent na lange afwezigheid
Eigenlijk hadden ze spoorloos moeten verdwijnen in die bjoetiefarm, had leuke televisie opgeleverd !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_249367
Inderdaad.
Het is al belachelijk dat Seki (en laffe Jop maar lekker meedoen!)zo zeikt en zonder enig teken van respect of verdraagzaamheid Willeke de grond in stampt alsof ze een in-en in slecht totaal waardeloos kutwijf is.
Iedereen heeft tenslotte z'n slechte kanten, dat zou seki toch moeten weten !!
Maar dat 'ie dan ook nog z'n gebruikelijke gezeik over "jezelf zijn" erbij haalt is helemaal van de gekke aangezien hij superschijnheilig achter haar rug om staat te roddelen en te blaffen!Totaal niet zichzelf dus!
Willeke heeft zoals iedereen d'r irritante kanten, maar gooit haar vragen en "ergernissen" tenminste meteen op tafel.
En die Jop is echt een meelopende lafbek.Hij is kennelijk zo gevoelig dat 'ie het lef heeft zich te ergeren aan enkele vage blikken?? en mischien opmerkingen?? Goh echt een reden om een hekel aan iemand te hebben}!
Als ik Willeke's familie was zou ik haar er echt uithalen voor Seki's eerste slachtoffer valt. Grappig is ook dat Willeke en Esmee niet zo dom zijn als ze lijken. DE HAAT DIE ZE ZAGEN IN SEKI'S OGEN WAS WEL DEGELIJK GEMEEND EN TEGEN HEN GERICHT BLIJKT NU!!!!ondanks zijn vage smoesjes over z'n jeugd en muren(?).
Kan haast niet wachten tot iemand via de chat Seki en Jops haatdragende geroddel op tafel gooit, kan nog een leuk informatiebommetje worden!
pi_249368
quote:
op 02-25-2000 om 07:32 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Wat heb ik mij kapot zitten ergeren aan die dwaas van een Bart die een beetje zijn liefde aan zo'n slettemetet als Assmieralda gaat zitten verklaren.

Ik kon het niet aanzien wat een luser die gooser. Zit 2 weken met een meid opgescheept die overduidelijk weet dat ze er geil uitziet, en kan zich nu al niet meer inhouden. Stuitend vond ik de opmerking van hem dat hij liever niet zag dat Esmeralda met andere jongens in De bus wat krijgt. wat een jaloerse janlul sukkel. En dan te bedenken dat hij 10? jaar ouder is dan haar "Ik ben verliefd" Welnee Je loopt gewoon je LUL achterna

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 25 februari 2000 @ 20:05:00 #5
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_249369
Seki is cool.
Hoe kan Seki de groepspirit verzieken als er geen geen groep is? En als die spirit er wel is, kan het nog zieker? Seki brengt leven in de brouwerij. En als het psychologisch profiel dat van hem op dit forum geschetst wordt klopt, dan wordt het zowel met als zonder Seki een dooie boel.

Groet,

Lafayette

pi_249370
quote:
op 02-25-2000 om 07:57 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Inderdaad.
Als ik Willeke's familie was zou ik haar er echt uithalen
Kan haast niet wachten tot iemand via de chat Seki en Jops haatdragende geroddel op tafel gooit, kan nog een leuk informatiebommetje worden!

Als ik de familie van Willeke was zou ik haar er ook uithalen. Een schande voor de familie. En psychologisch niet goed voor de kinderen lijkt me, Om deze huilenbalk dag na dag op TV te moeten aanschouwen.

De chat schijnt gecensureerd te worden Alleen vragen die "correct" zijn blijken bij de bussagiers door te komen ?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_249371
Zolang er veel sadistische kijkers zijn die de bussagiers willen zien ontsporen, en daarom op Seki stemmen (snap ik de zin eigenlijk zelf wel? ) blijft het programma tenminste interessant. Seki heeft het talent om zelfs siamese tweelingen uit elkaar te drijven!
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  vrijdag 25 februari 2000 @ 20:49:00 #8
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_249372
Sjeki kunnen we missen als kiespijn.

Bah loopt de boel op te stoken terwijl hij er zelf voor het geld zit. Hij gaf het praktisch toe! Hij wil niet met de "groep" meedoen, hij wil niets over zichzelf vertellen
(hij is ergens bang voor maar wat weet ik nog niet...ik heb alwaar een theorie!)

Hij beweert de beste slimste hard werkende sterkste persoon in de bus te zijn terwijl hij voor mij een vieze vuile slak is! lager dan de stront die men van zijn schoen af moet krabben!

Jop...... ik kan hem niet verstaan het spijt me echt maar ik moet met concentratie luisteren naar wat die jongen zegt.
Aziz idem dito

Bart heeft het wel goed geregeld
"je zou me wel pijn doen als je nu op een andere jongen zou vallen"

Slim dat is het!
Hij praat Emeralda een schuldgevoel aan....nu wil dom blondje natuurlijk bart sparen door zo min mogelijk affectie jegens Bullent tonen, en zo drijft Bart een wig tussen een eventuele relatie tussen Bullent en Esmeralda.

Aziz....meestal geeft je je kind een naam....of heet het jouwe nog steeds "mijn Kind"??
ik dacht dat er was afgesproken dat ze het kind tegenwoordig een naam zouden geven?

Sjeki vs Willeke...Willeke mag het van mij winnen ze mag dan wel irritant zijn...Sjeki is het in het drievoud......Sjeki is lelijk en kijkt vuil, hij is echt een junk!
Sjeki er mag best een schaar in!

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 25 februari 2000 @ 21:00:00 #9
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_249373
Jezus wat zijn we weer oordelend... heeft dan niemand een wat genuanceerdere mening?
pi_249374
Ja ik vind dit ook ietwat overdreven.Volgens mij was Jop niet aan het meeroddelen met Sheki, hij zei er helemaal niets op alleen dat hij er al 2 dagen mee zat. En ik vond het juist goed van hem dat hij Willeke er over aan sprak i.p.v er eerst met de anderen over te roddelen dus in deze kan ik het niet met je eens zijn dom=leuk. Werd inderdaad niet goed van die Bart, z,on verliefd school jongetje en this is exactly (ESMEKWALDA) wat zij wil. Dat alle jongens in de bus gek op haar zijn en zij dus in het middelpunt van de belangstelling staat.En dat gezeik over hoe Jop praat!!! G>V>D jullie lijken zijn moeder wel. Ja hij praat binnensmonds. SOWHAT. Liever zo dan dat domme engelse gelul van haar ertussen. Ik zit nu n.l te luisteren op een stream en was net een gesprek tussen E. en B. En weer dat gejank van Bart over hoe moeilijk het voor hem is om met haar in de bus te zitten en waarom ze nu niet verliefd op hem is! En hoor ik haar de hele tijd cliches lullen en dat ook nog in het engels >HAAAAAAAAAAH heerlijk lekker irriteren
pi_249375
itsme, ik ben het voor een groot deel met je eens. Die ongezouten vooroordelen mogen wat minder. Nu neem ik dat dus met een bus zout, dus erger ik me er niet zo aan, maar ze zijn af en toe wel grof en niet gefundeerd.
Van Bart word ik langzaam ook ziek. Dat zielige gedoe mag nu wel eens over zijn. En Es met daar Engelse zinnetjes. Ik weet ondertussen wel dat ze Engels kan. Das ook irritant.
Jop kan bij mij nog steeds weinig goed doen. Ja, hij is niet te verstaan (ik zelf ook niet btw), maar hij kraamt ook nog eens ontiegelijke onzin en patserpraat uit. Dat vind ik nog irritanter dan dat hij slecht praat. Maar dat binnenmonds praten verergert het wel.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  vrijdag 25 februari 2000 @ 23:13:00 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_249376
Hoe lang zal het duren voordat de bom gaat barsten in de bus? Ik bedoel, Bart staat in principe al op springen(en niet alleen in z'n onderbroekie) want hij kan het niet aan als Assmieralda 'iets' met een andere buspassagier zou krijgen....en over onze multifunctionele passagiere gesproken...als ze het hoofd van alle mannen op hol heeft gebracht, gaat ze dan over op de vrouwen? Ik bedoel ze wil toch de meest aantrekkelijke vrouw van Nederland gevonden worden? Waar iedereen spontaan natte vlekken in hun ondergoed van gaan krijgen? Nou ik krijg er zeker natte vlekken van, maar dan wel op mijn vloerbedekking, en geloof me die kotsvlekken krijg je er niet zomaar uit Tsjeeeez zo geweldig mooi is ze nou toch ook weer niet, ze doet alleen geil, en zolang de testosteronjunkies tegen haar benen op mogen rijden (lees: stoeien) met onze jonge stoeipoes vinden ze het allemaal best. Mazzel voor haar dat ze die zaadvlekken weer makkelijk van haar veelgedragen polyester uit kan wassen, geen wonder dat de plee verstopt is van alle gebruikte tissues. En iedereen maar denken dat de jongens verkouden zijn of zo.....
En dan hebben we natuurlijk nog onze o zo stabiele Willeke. Ik denk dat de ergste afkickverschijnselen nu wel over zijn en nu gaat ze trots de rol van moeder de gans innemen, alhoewel ze nog wel 's nachts stiekem de vloeistoffen van het chemische toilet drinkt om te kijken of je daar nog enigzins wazig van in je hoofd wordt....EN HET WERKT!!!!Lieve kijkbuiskindertjes...Jaaaa, laat dit een les voor jullie zijn..als allle drank op is, is er altijd nog de w.c. ontstoppper. Maar wees gewaarschuwd, geniet, maar drink met mate anders smelten je darmen spontaan samen tot een gifgroene brei die zelfs de fundamentalistische satanist niet zal behagen. Plus dat de gaten in je maagwand niet zullen bijdragen tot een goede spijsvertering.En dat kunnen we natuurlijk niet hebben want ik geloof niet dat er in het regelementenboekje ook maar iets staat over doodgaan c.q. ontbinden in het gangpad van de bus. En daar heb je niet alleen jezelf mee want de rest krijgt dan een gele kaart, en ik denk niet dat ze je dan nog eervol zullen begraven.....neee, ik denk dat het dan een soort zeemansgraf wordt maar dan op de A2 uitgevoerd door onze scheldende en brullende zeerot (lees: ROT) Seki teder( lees: scheldend) zal hij de volgende woorden spreken wanner je er bij je laatste halte wordt uitgegooid:WAAROM?WAAROM? STELLETJE MOEDERNEUKENDE PESTLIJERS!!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_249377
Niet teveel dure woorden want ik heb niet zoveel geld bij me.
pi_249378
LOLLIE!

Naar boven met die topic!

pi_249379
Oh god, wat een zoldersnol he, die Es...
Zit ze Jop te masseren, en op het moment dat Bart kijkt moet ze in haar truitje naar d'r zendertje zoeken.........ja hoor.....
Zolang er was is, is er leven.
pi_249380
Ik zag haar toch echt eerst haar zendertje pakken, ze giegelde er wat bij en toen keek hij pas. Het was trouwens echt net alsog hij z'n gezicht weer de andere kant op "rukte", zo geforceerd zag het eruit.
pi_249381
Het zijn momenten als dat dat ik me schaam om kerel te zijn....

Waar ik trouwens ook schijt en schijtziek van wordt is dat domme gezeik van Aziz over z'n ex. Ik bedoel niet om het één of ander hoor maar kan die het nog ergens anders over hebben dan Kat-ja en 'het kind'? Het is echt typisch zo'n gast gewoon die het geen flikker uit maakt wie er naar zn gezaag luisterd, als er maar een set oren aanwezig is om als persoonlijke klaagmuur te fungeren.

Ik dacht dat die gast wel cool was, en a la Ruud ging schijten en boeren, maar als die de hele tijd zo gaat zitten janken als een dom boerke mag die gast er van mij HEEL snel uit. Boven Aziz's gezeik neem ik Seki zelfs nog, omdat die tenminste nog iedere keer iets anders heeft te zeiken.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_249382
Puckzzzz Het eerste gedeelte van je inzending vond ik erg leuk en vond het erg kloppen hoe ik over Esmekwalda denk, maar het tweede vond ik ietwat magertjes(en ben echt geen fan van Willeke) Trouwens ben van niemand eigenlijk een fan niet zoals ik vroeger wilde dat Bart bb zou winnen. misschien komt het nog. De enige die ik tot nu toe oke vind is Tessa en denk dat zij een goede kanshebster is o shit of topic. Esmek. geef hem een beurt en dan ben je af van hoe hij zeurt!
  zondag 27 februari 2000 @ 13:15:00 #19
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_249383
quote:
op 02-26-2000 om 09:42 PM schreef itsme het volgende:
Puckzzzz Het eerste gedeelte van je inzending vond ik erg leuk en vond het erg kloppen hoe ik over Esmekwalda denk, maar het tweede vond ik ietwat magertjes(en ben echt geen fan van Willeke) Trouwens ben van niemand eigenlijk een fan niet zoals ik vroeger wilde dat Bart bb zou winnen. misschien komt het nog. De enige die ik tot nu toe oke vind is Tessa en denk dat zij een goede kanshebster is o shit of topic. Esmek. geef hem een beurt en dan ben je af van hoe hij zeurt!

Okee. ik geef toe, ik dwaalde iets af in het tweede gedeelte, kan het niet helpen, het is net of je toetsenbord een eigen leven gaat leiden. Maar ik heb eigenlijk ook niet echt een favoriet. Als ik dan toch één zou moeten noemen dan is het inderdaad Tessa. Die blijft tenminste nog ogenschijnlijjk haarzelf ( oei, alweer een duur woord, ik hoop dat je je geld bij je hebt Meerhoerman ) En wat Assmieralda betreft, die zou inderdaad eens flink genomen moeten worden pal voor de ogen van de camera's, dan heeft ze later toch nog iets om op terug te kijken als ze oud en vet en grijs is (is dit te hatelijk??hmmmmm geloof niet dat het me wat kan schelen )

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_249384
LOLLIE!

Wederom een gelegenheid om de locatie van deze topic te verhogen.

Grtz,

Meerhoerman.

zondag 27 februari 2000 @ 19:15:00 #21
2705 cynix
is verdwaald
pi_249385
De bus: ONTsporing verzocht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')