En dan nog eens die Seki die het gore lef heeft om zich te ergeren aan anderen terwijl hij zelf zo'n beetje het irritant zijn heeft uitgevonden, die gast denkt echt de wijsheid in pacht te hebben, werkt volgens hem harder dan anderen en laat zo'n beetje niemand uitspreken.... Iedere keer als ik die gast zn zogenaamde 'levens-wijsheiden' hoor uitkramen begin zowel te kwijlen als te kotsen want hij doet zich voor als een soort aggresieve junk-Ghandi....
Anyway, ergernissen om de bus alom.... En ik vraag me af of het programma niet van te voren al uit de lucht wordt gehaald.
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 02-25-2000 om 07:32 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Wat heb ik mij kapot zitten ergeren aan die dwaas van een Bart die een beetje zijn liefde aan zo'n slettemetet als Assmieralda gaat zitten verklaren.
Ik kon het niet aanzien wat een luser die gooser. Zit 2 weken met een meid opgescheept die overduidelijk weet dat ze er geil uitziet, en kan zich nu al niet meer inhouden. Stuitend vond ik de opmerking van hem dat hij liever niet zag dat Esmeralda met andere jongens in De bus wat krijgt. wat een jaloerse janlul sukkel. En dan te bedenken dat hij 10? jaar ouder is dan haar "Ik ben verliefd" Welnee Je loopt gewoon je LUL achterna
Groet,
Lafayette
quote:
op 02-25-2000 om 07:57 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Inderdaad.
Als ik Willeke's familie was zou ik haar er echt uithalen
Kan haast niet wachten tot iemand via de chat Seki en Jops haatdragende geroddel op tafel gooit, kan nog een leuk informatiebommetje worden!
Als ik de familie van Willeke was zou ik haar er ook uithalen. Een schande voor de familie. En psychologisch niet goed voor de kinderen lijkt me, Om deze huilenbalk dag na dag op TV te moeten aanschouwen.
De chat schijnt gecensureerd te worden Alleen vragen die "correct" zijn blijken bij de bussagiers door te komen ?
Bah loopt de boel op te stoken terwijl hij er zelf voor het geld zit. Hij gaf het praktisch toe! Hij wil niet met de "groep" meedoen, hij wil niets over zichzelf vertellen
(hij is ergens bang voor maar wat weet ik nog niet...ik heb alwaar een theorie!)
Hij beweert de beste slimste hard werkende sterkste persoon in de bus te zijn terwijl hij voor mij een vieze vuile slak is! lager dan de stront die men van zijn schoen af moet krabben!
Jop...... ik kan hem niet verstaan het spijt me echt maar ik moet met concentratie luisteren naar wat die jongen zegt.
Aziz idem dito
Bart heeft het wel goed geregeld
"je zou me wel pijn doen als je nu op een andere jongen zou vallen"
Slim dat is het!
Hij praat Emeralda een schuldgevoel aan....nu wil dom blondje natuurlijk bart sparen door zo min mogelijk affectie jegens Bullent tonen, en zo drijft Bart een wig tussen een eventuele relatie tussen Bullent en Esmeralda.
Aziz....meestal geeft je je kind een naam....of heet het jouwe nog steeds "mijn Kind"??
ik dacht dat er was afgesproken dat ze het kind tegenwoordig een naam zouden geven?
Sjeki vs Willeke...Willeke mag het van mij winnen ze mag dan wel irritant zijn...Sjeki is het in het drievoud......Sjeki is lelijk en kijkt vuil, hij is echt een junk!
Sjeki er mag best een schaar in!
Waar ik trouwens ook schijt en schijtziek van wordt is dat domme gezeik van Aziz over z'n ex. Ik bedoel niet om het één of ander hoor maar kan die het nog ergens anders over hebben dan Kat-ja en 'het kind'? Het is echt typisch zo'n gast gewoon die het geen flikker uit maakt wie er naar zn gezaag luisterd, als er maar een set oren aanwezig is om als persoonlijke klaagmuur te fungeren.
Ik dacht dat die gast wel cool was, en a la Ruud ging schijten en boeren, maar als die de hele tijd zo gaat zitten janken als een dom boerke mag die gast er van mij HEEL snel uit. Boven Aziz's gezeik neem ik Seki zelfs nog, omdat die tenminste nog iedere keer iets anders heeft te zeiken.
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 02-26-2000 om 09:42 PM schreef itsme het volgende:
Puckzzzz Het eerste gedeelte van je inzending vond ik erg leuk en vond het erg kloppen hoe ik over Esmekwalda denk, maar het tweede vond ik ietwat magertjes(en ben echt geen fan van Willeke) Trouwens ben van niemand eigenlijk een fan niet zoals ik vroeger wilde dat Bart bb zou winnen. misschien komt het nog. De enige die ik tot nu toe oke vind is Tessa en denk dat zij een goede kanshebster is o shit of topic. Esmek. geef hem een beurt en dan ben je af van hoe hij zeurt!
Okee. ik geef toe, ik dwaalde iets af in het tweede gedeelte, kan het niet helpen, het is net of je toetsenbord een eigen leven gaat leiden. Maar ik heb eigenlijk ook niet echt een favoriet. Als ik dan toch één zou moeten noemen dan is het inderdaad Tessa. Die blijft tenminste nog ogenschijnlijjk haarzelf ( oei, alweer een duur woord, ik hoop dat je je geld bij je hebt Meerhoerman ) En wat Assmieralda betreft, die zou inderdaad eens flink genomen moeten worden pal voor de ogen van de camera's, dan heeft ze later toch nog iets om op terug te kijken als ze oud en vet en grijs is (is dit te hatelijk??hmmmmm geloof niet dat het me wat kan schelen
)
Grtz.
Puckzzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |