RA3 had maar 2 pluspunten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
RA3. Op een of andere manier blijf ik in EA's strategie intrappen. Gamers aanspreken met hype, nieuwe deel uit een bekende serie en mooie beloftes. Eenmaal aangeschaft blijkt het een matige game zonder al te veel inhoud.
Gevaar van hypen zullen we dan maar zeggen. Hoe goed ie in wezen ook was, viel hij toch tegen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:00 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe bedoel je 'omdat'? Hij zegt dat je het wel kan verwachten 'zulke games' tegenvallen. Waarom zou je dat verwachten? Voorganger was namelijk super.
In vergelijking met mario 64quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:07 schreef Marble het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.c(...)-sunshine/index.html
quote:I didn't enjoy it as much as Mario 64
quote:Most critics reviewing Super Mario Sunshine stated that, whilst it was not as good as Super Mario 64,
quote:It may not be as innovative as "Mario 64,"
quote:Sunshine isn't the leap forward from Mario 64 that Mario 64 was from the previous Marios.
Precies, vooral #2quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
RA3 had maar 2 pluspunten.
1. De nieuwe themesong; Hellmarch 3. Weer lekker nummertje (vond ik dan)
2. Gemma Atkinson. Need i say more?
Wel meer muziek hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
RA3 had maar 2 pluspunten.
1. De nieuwe themesong; Hellmarch 3. Weer lekker nummertje (vond ik dan)
2. Gemma Atkinson. Need i say more?
Oeh, die game was ook een behoorlijke teleurstelling. Buiten dat de gameplay absoluut niet werkte stierf je om de haverklap omdat de kogels van vijanden blijkbaar noclip aan hadden staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:10 schreef banapples het volgende:
Red Steel trouwens ook. Dat zwaarvechten werkte voor geen ene meter. Heb bij het derde zwaardgevecht de wii uitgezet en het spel netjes terug gebracht naar de persoon van wie ik hem geleend had.
Je moest inderdaad niet proberen om een kamer stiekem binnen te komen. Je moest alles zo snel mogelijk neer schieten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:23 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Oeh, die game was ook een behoorlijke teleurstelling. Buiten dat de gameplay absoluut niet werkte stierf je om de haverklap omdat de kogels van vijanden blijkbaar noclip aan hadden staan.
Geweldigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:48 schreef Enchanter het volgende:
Jet Set Willy II (C64)
Door een bug in het spel was het niet uit te spelen (patches bestonden toen nog niet )
Dat is het gevaar van hypen. Neem vorig jaar herfst. Toen zouden de toppers van de xbox komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gevaar van hypen zullen we dan maar zeggen. Hoe goed ie in wezen ook was, viel hij toch tegen.
Dan vond ik Far Cry 2 nog de beste, en dat zegt eigenlijk wel genoeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat is het gevaar van hypen. Neem vorig jaar herfst. Toen zouden de toppers van de xbox komen.
Ik heb Farcry 2, CoD: WaW en Fable II al voor bij zien komen. Iedereen had toen geld te kort en uiteindelijk alle 3 worden ze hier geregeld genoemd.
Dat is bij mij juiste de enige die ik nog steeds niet uitgespeeld hebquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan vond ik Far Cry 2 nog de beste, en dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Slecht was ie zeker niet. Geweldig dan ook weer niet. Een 7,0.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat is bij mij juiste de enige die ik nog steeds niet uitgespeeld heb
Dat vind ik persoonlijk dan de beste shooters die er zijn. Ik weet niet hoe vaak ik die wel niet heb uitgespeeldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef Rejected het volgende:
Half life en Half life 2! Ga ik nu hard geflamed worden?
Single player shooters boeien me eigenlijk totaal niet. Veel te thrillerig en niks aan om een alien af te knallen. Counter Strike 1.6 is daarentegen
Ik vind Halo best saai, Half-life heeft veel meer sfeer. COD4 is natuurlijk veel nieuwer dus de vergelijking is niet helemaal eerlijk maar dan nog, het verhaal van COD4 is echt zwakquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:08 schreef Lyzio het volgende:
Maar waarom dan? Waarom is Half Life beter dan bijvoorbeeld.. nou, noem eens wat, HALO of COD4?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |