abonnement Unibet Coolblue
pi_73860537
Het is toch echt zo Op verschillde sites (darkufo,ODI) is dit al een geruime tijd bekend( week of 2). er wordt volgens de producers beweert dat elk frame wat je ziet in de eerste 2 episodes van seizoen 6 spoilers zal veroorzaken.....
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:48:31 #77
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_73860677
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:45 schreef Rnie het volgende:
Het is toch echt zo Op verschillde sites (darkufo,ODI) is dit al een geruime tijd bekend( week of 2). er wordt volgens de producers beweert dat elk frame wat je ziet in de eerste 2 episodes van seizoen 6 spoilers zal veroorzaken.....
Kijk, dan zullen ze wel promo's/teasers/trailers maken met dat soort teksten erin en wat oude beelden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_73863009
Ja maarja, dat is natuurlijk niet intressant genoeg meer
Ik krijg nog geld van je.
pi_73876918
Nieuw set!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg nog geld van je.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:42:35 #80
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_73901773
Net klaar met de rewatch van 1 t/m 5, wat een extreem vette serie is dit toch, echt hulde
pi_73906341
Titel afl 6 bekend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg nog geld van je.
pi_73907196
Waar haal je die titels vandaan?
pi_73909385
Spoilersites zoals o.a. darkufo
pi_73910066
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:45 schreef Rnie het volgende:
Het is toch echt zo Op verschillde sites (darkufo,ODI) is dit al een geruime tijd bekend( week of 2). er wordt volgens de producers beweert dat elk frame wat je ziet in de eerste 2 episodes van seizoen 6 spoilers zal veroorzaken.....
Oeh spannend!! En waarom zou je zonder teasers fans verliezen, ik denk dt de meeste fans na 5 seizoenen ook het zesde zeker willen zien.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:46:59 #85
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_73910513
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:30 schreef Deetch het volgende:

[..]

Oeh spannend!! En waarom zou je zonder teasers fans verliezen, ik denk dt de meeste fans na 5 seizoenen ook het zesde zeker willen zien.
Ik zeg ook niet dat ze fans zullen verliezen, maar kijkers. Een kijker is niet per definitie een fan natuurlijk.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:51:15 #86
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_73914753
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze fans zullen verliezen, maar kijkers. Een kijker is niet per definitie een fan natuurlijk.
Ze zijn over de jaren al zoveel kijkers kwijtgespeeld dat alleen de harde kern nog kijkt en die zullen sowieso wel blijven kijken. Promo's zijn handig om occasionele kijkers binnen te halen en daarvoor is de instapdrempel van Lost waarschijnlijk toch veel te hoog (door de complexe verhaalstructuur).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_73918166
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:21 schreef Rnie het volgende:
Titel afl 6 bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73922200
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef ufopiloot het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat was mijn vermoeden gezien de titel maar heb het nergens zien bevestigd. Is dit waar of ook gewoon een vermoeden? (hoop op het 2e )
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_73922411
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Dat was mijn vermoeden gezien de titel maar heb het nergens zien bevestigd. Is dit waar of ook gewoon een vermoeden? (hoop op het 2e )
Ik denk dat er wel meer zullen gaan. Speculatie ofc, maar anders zie ik teveel mogelijkheden tot spin-offs en dat willen de makers juist niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:34:47 #90
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_73928825
Waarom noemt trouwens Dr Chang zich in die orientatiefilms anders?
pi_73957566
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Klummie het volgende:
Waarom noemt trouwens Dr Chang zich in die orientatiefilms anders?
Weten we niet. Hurley vroeg het aan Miles in 5x13 maar hij kreeg geen nuttig antwoord.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_74084861
Mogelijk begint Lost 2 weken eerder dankzij de Olympische Winterspelen
pi_74085112
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:02 schreef Symer het volgende:
Mogelijk begint Lost 2 weken eerder dankzij de Olympische Winterspelen
Uhm, lees je link nog eens? Er staat in dat er juist een pauze door de olympische spelen zal ingelast worden? Dus geen doorlopende weken, maar door sport op tv ( ) zullen we twee weken langer moeten wachten op antwoorden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_74085784
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Uhm, lees je link nog eens? Er staat in dat er juist een pauze door de olympische spelen zal ingelast worden?
Ja, dus geen 17 weken tussen première en finale, maar 19. Aangezien ABC Lost niet in de zomervakantie zal willen uitzenden volgt dus dat Lost 2 weken eerder begint.

Die pauze komen we wel door met theoretiseren over de eerste paar afleveringen.
pi_74085936
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Uhm, lees je link nog eens? Er staat in dat er juist een pauze door de olympische spelen zal ingelast worden? Dus geen doorlopende weken, maar door sport op tv ( ) zullen we twee weken langer moeten wachten op antwoorden.
Kom op, dit is toch logisch. Als je vrolijk door gaat met uitzenden zal je misschien wel de helft van de kijkers missen tijdens die twee weken, dat is gewoon niet handig commercieel gezien voor Lost.
Het is niet alsof ze in plaats van Lost sport gaan uitzenden wat ik begrijp uit dat artikel, dat het jammer geweest, maar nu is het gewoon even pauze om geen kijkers te missen.
pi_74087381
In de pauze van Lost is er twee weken lang schaatsen op TV, veel leuker kan een pauze niet zijn
pi_74088933
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Kom op, dit is toch logisch. Als je vrolijk door gaat met uitzenden zal je misschien wel de helft van de kijkers missen tijdens die twee weken, dat is gewoon niet handig commercieel gezien voor Lost.
Het is niet alsof ze in plaats van Lost sport gaan uitzenden wat ik begrijp uit dat artikel, dat het jammer geweest, maar nu is het gewoon even pauze om geen kijkers te missen.
het ging me om het nieuwtje dat lost twee weken eerder zou beginnen, dat zie ik namelijk niet in het bericht staan. Mijn aversie tegen sport kijken op tv staat hierbuiten, ik snap ook wel dat ze geen kijkers willen verliezen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_74095220
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

het ging me om het nieuwtje dat lost twee weken eerder zou beginnen, dat zie ik namelijk niet in het bericht staan. Mijn aversie tegen sport kijken op tv staat hierbuiten, ik snap ook wel dat ze geen kijkers willen verliezen
Haha, okay. Het leek me al zo logisch
pi_74095570
nog maar heel even, 2 hele dikke maanden en dan gaat het feest beginnen.
Als Die-hard ben ik zo benieuwd naar het einde, en hoop zo verdomd veel dat het aan de eisen van alle voorgaande seizoenen voldoet!
Hoofdpijn? Ik heb je hoofd toch ook niet nodig.
pi_74096708
hele toffe serie! erg benieuw naar t laatste seizoen

ja, tvp inderdaad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')