Idd, goedkoop is duurkoop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef Genius-F het volgende:
Ligt eraan wat je koopt natuurlijk.
ts kan niet terug naar kringloopwinkelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef Rasher het volgende:
Bij een beetje merk kan je je kleding terug brengen. Kleding hoort niet snel kapot te gaan.
Je brengt je tv toch ook terug als ie stuk gaat?
Nadeel is dat je dat bij de meeste kledingzaken na 1 week al niet meer gaat lukken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef Rasher het volgende:
Bij een beetje merk kan je je kleding terug brengen. Kleding hoort niet snel kapot te gaan.
Je brengt je tv toch ook terug als ie stuk gaat?
Wat een onzin. Een H&M shirt van 7 euro gaat minstens twee jaar mee. Dan is een g-star shirt niet rendabel.quote:
Op kleding zit gewoon garantie hoor. Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dat bij de meeste kledingzaken na 1 week al niet meer gaat lukken.
Gstar een 'merk' noemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een H&M shirt van 7 euro gaat minstens twee jaar mee. Dan is een g-star shirt niet rendabel.
G-star sowieso
Mmmm een goede tip. Zal dit zeker gaan uitproberen want ik heb die ervaring nog niet met die Amerikaanse Factory Stores.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef buzz1291 het volgende:
Daar heb je met kleding uit de Amerikaanse Factory Stores heul geen last van hoor. Toppie kwaliteit voor heul weinagh
Alsof de gemiddelde fokker zich dáár wat van aantrekt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef zovty het volgende:
Na 2 of 3 wasbeurten is het toch uit de mode.
volgens mij gooien ze het dan in de winkel vaak op "dat dat gewoon door het dragen komt en normaal verslijt is" en de meeste mensen gaan waarschijnlijk ook niet zo snel terug wanneer een knopje loslaat...volgens mij wordt veel van de (merk)kleding in Asie of Oost Europa geproduceerd, dat wil niet zeggen dat het standaard slecht is, maar de bedrijven willen natuurlijk ook veel verkopen als je ziet hoe vaak tegenwoordig de collectie in de winkel wisselt, ze hebben helemaal geen belang bij dat kleding "lang meegaat"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef Rasher het volgende:
[..]
Op kleding zit gewoon garantie hoor. Wat is dat nou weer voor onzin
Ja èn? Je laat je toch niet uitlullen door een verkoper? Je hebt gewoon recht op je geld terug als een produkt binnen een bepaalde termijn na aankoop stuk gaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Zana het volgende:
[..]
volgens mij gooien ze het dan in de winkel vaak op "dat dat gewoon door het dragen komt en normaal versleis is" en de meeste mensen gaan waarschijnlijk ook niet zo snel terug wanneer een knopje loslaat...volgens mij wordt veel van de (merk)kleding in Asie of Oost Europa geproduceerd, dat wil niet zeggen dat het standaard slecht is, maar de bedrijven willen natuurlijk ook veel verkopen als je ziet hoe vaak tegenwoordig de collectie in de winkel wisselt, ze hebben helemaal geen belang bij dat kleding "lang meegaat"
Dat is wel zo maar het lijkt wel dat de kleding al versleten is voordat de winkel uit gaat. Ik doe het nu anders. Ik ga voortaan naar die dure exclusieve zaken waar kwaliteit nog wel hoogtij viert maar voor hoelang nog? Ik betaal dan wel veel maar dan weet ik zeker dat die kleding stukken niet na een maand in een kleding container verdwijnt wegens slijtage. Mode doe ik wel aan mee maar wordt wel een dure grap als je steeds up to date wil blijven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Zana het volgende:
[..]
volgens mij gooien ze het dan in de winkel vaak op "dat dat gewoon door het dragen komt en normaal verslijt is" en de meeste mensen gaan waarschijnlijk ook niet zo snel terug wanneer een knopje loslaat...volgens mij wordt veel van de (merk)kleding in Asie of Oost Europa geproduceerd, dat wil niet zeggen dat het standaard slecht is, maar de bedrijven willen natuurlijk ook veel verkopen als je ziet hoe vaak tegenwoordig de collectie in de winkel wisselt, ze hebben helemaal geen belang bij dat kleding "lang meegaat"
Niet zonder bon. Aankoop bewijs heb je nodig. Bij mij in de winkel gaat dat niet op. Dan kan iedereen wel wat terug brengen. Nee hoor zonder kassa bon ben je nergens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:13 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ja èn? Je laat je toch niet uitlullen door een verkoper? Je hebt gewoon recht op je geld terug als een produkt binnen een bepaalde termijn na aankoop stuk gaat.
Er is zelfs reclame voor op tv, met dat kleine jochie wat z'n racebaan of iets terug gaat brengen. Zonder bon! Zelfs dat kan
Als je hebt gepint in de winkel is een rekenafscrhift ook geldig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:15 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Niet zonder bon. Aankoop bewijs heb je nodig. Bij mij in de winkel gaat dat niet op. Dan kan iedereen wel wat terug brengen. Nee hoor zonder kassa bon ben je nergens.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:13 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ja èn? Je laat je toch niet uitlullen door een verkoper? Je hebt gewoon recht op je geld terug als een produkt binnen een bepaalde termijn na aankoop stuk gaat.
Er is zelfs reclame voor op tv, met dat kleine jochie wat z'n racebaan of iets terug gaat brengen. Zonder bon! Zelfs dat kan
Rare argumentenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Zana het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat het pas na een aantal keer dragen is en dat je dan al weer weken verder bent, bijvoorbeeld schoenen waar de haak heel snel verslijt, een broek die in je kruis stuk gaat, een kous waar een gaat inzit, of bij een slip waar het randje loslaat, als er echt fabricagefouten zijn ga ik direct terug, of probeer natuurlijk al voor de aankoop erop te letten bij het passen en dat is vaak geen probleem, maar hoe langer je wacht hoe meer het een welletjes- nietjes spelletje wordt, en als de winkelier geen oplossing wil vinden, blijft je alleen over voortaan niet meer in deze winkel te kopen, ook al denk je sneller dat het "gewoon" is en je wilt niet de extra moeite ervoor doen, omdat je het bijvoorbeeld in een ander stad hebt gekocht of de kassabon al hebt weggegooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |