abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:04:56 #1
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73639586
Vinden jullie ook niet dat de laatste tijd minder wordt met de kwaliteit van kleding. Naden die na een of twee wasbeurten loslaten of slecht gestikt. Voeringen die uit scheuren. Knoppen die spontaan afvallen? Klacht is kwaliteit en afwerking van kleding gaat ziender ogen achteruit.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
pi_73639611
Ligt eraan wat je koopt natuurlijk.
pi_73639637
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef Genius-F het volgende:
Ligt eraan wat je koopt natuurlijk.
Idd, goedkoop is duurkoop.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73639651
Ik ben nog niet van de leeftijd waarin ik objectief over vroeger kan oordelen.

dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:08:27 #5
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73639673
Dat wel maar je mag toch verwachten dat de kleding wel minstens een half jaar mee gaan. Dan heb ik eventjes niet over Zeeman of Wibra want dat is bekend maar heb echt over de betere zaken.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
pi_73639677
Bij een beetje merk kan je je kleding terug brengen. Kleding hoort niet snel kapot te gaan.

Je brengt je tv toch ook terug als ie stuk gaat?
pi_73639728
koop het eens gewoon in de winkel in plaats van op de markt.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:11:06 #8
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_73639747
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef Rasher het volgende:
Bij een beetje merk kan je je kleding terug brengen. Kleding hoort niet snel kapot te gaan.

ts kan niet terug naar kringloopwinkel
pi_73639755
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef Rasher het volgende:

Nadeel is dat je dat bij de meeste kledingzaken na 1 week al niet meer gaat lukken.
pi_73639775
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef Airlocker het volgende:

[..]

Idd, goedkoop is duurkoop.
Wat een onzin. Een H&M shirt van 7 euro gaat minstens twee jaar mee. Dan is een g-star shirt niet rendabel.
G-star sowieso
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:12:22 #11
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_73639780
Daar heb je met kleding uit de Amerikaanse Factory Stores heul geen last van hoor. Toppie kwaliteit voor heul weinagh
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_73639936
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef miaeak het volgende:

[..]

Nadeel is dat je dat bij de meeste kledingzaken na 1 week al niet meer gaat lukken.
Op kleding zit gewoon garantie hoor. Wat is dat nou weer voor onzin
pi_73640029
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Wat een onzin. Een H&M shirt van 7 euro gaat minstens twee jaar mee. Dan is een g-star shirt niet rendabel.
G-star sowieso
Gstar een 'merk' noemen Dat is ook gewoon goedkope shit.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:22:34 #14
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73640058
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef buzz1291 het volgende:
Daar heb je met kleding uit de Amerikaanse Factory Stores heul geen last van hoor. Toppie kwaliteit voor heul weinagh
Mmmm een goede tip. Zal dit zeker gaan uitproberen want ik heb die ervaring nog niet met die Amerikaanse Factory Stores.
pi_73640870
Esprit of mexx.

eeuuuuwwwen!
pi_73640956
Na 2 of 3 wasbeurten is het toch uit de mode.
pi_73640987
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef zovty het volgende:
Na 2 of 3 wasbeurten is het toch uit de mode.
Alsof de gemiddelde fokker zich dáár wat van aantrekt.
pi_73641149
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef Rasher het volgende:

[..]

Op kleding zit gewoon garantie hoor. Wat is dat nou weer voor onzin
volgens mij gooien ze het dan in de winkel vaak op "dat dat gewoon door het dragen komt en normaal verslijt is" en de meeste mensen gaan waarschijnlijk ook niet zo snel terug wanneer een knopje loslaat...volgens mij wordt veel van de (merk)kleding in Asie of Oost Europa geproduceerd, dat wil niet zeggen dat het standaard slecht is, maar de bedrijven willen natuurlijk ook veel verkopen als je ziet hoe vaak tegenwoordig de collectie in de winkel wisselt, ze hebben helemaal geen belang bij dat kleding "lang meegaat"
pi_73641400
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Zana het volgende:

[..]

volgens mij gooien ze het dan in de winkel vaak op "dat dat gewoon door het dragen komt en normaal versleis is" en de meeste mensen gaan waarschijnlijk ook niet zo snel terug wanneer een knopje loslaat...volgens mij wordt veel van de (merk)kleding in Asie of Oost Europa geproduceerd, dat wil niet zeggen dat het standaard slecht is, maar de bedrijven willen natuurlijk ook veel verkopen als je ziet hoe vaak tegenwoordig de collectie in de winkel wisselt, ze hebben helemaal geen belang bij dat kleding "lang meegaat"
Ja èn? Je laat je toch niet uitlullen door een verkoper? Je hebt gewoon recht op je geld terug als een produkt binnen een bepaalde termijn na aankoop stuk gaat.

Er is zelfs reclame voor op tv, met dat kleine jochie wat z'n racebaan of iets terug gaat brengen. Zonder bon! Zelfs dat kan
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:13:31 #20
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73641409
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Zana het volgende:

[..]

volgens mij gooien ze het dan in de winkel vaak op "dat dat gewoon door het dragen komt en normaal verslijt is" en de meeste mensen gaan waarschijnlijk ook niet zo snel terug wanneer een knopje loslaat...volgens mij wordt veel van de (merk)kleding in Asie of Oost Europa geproduceerd, dat wil niet zeggen dat het standaard slecht is, maar de bedrijven willen natuurlijk ook veel verkopen als je ziet hoe vaak tegenwoordig de collectie in de winkel wisselt, ze hebben helemaal geen belang bij dat kleding "lang meegaat"
Dat is wel zo maar het lijkt wel dat de kleding al versleten is voordat de winkel uit gaat. Ik doe het nu anders. Ik ga voortaan naar die dure exclusieve zaken waar kwaliteit nog wel hoogtij viert maar voor hoelang nog? Ik betaal dan wel veel maar dan weet ik zeker dat die kleding stukken niet na een maand in een kleding container verdwijnt wegens slijtage. Mode doe ik wel aan mee maar wordt wel een dure grap als je steeds up to date wil blijven.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:15:50 #21
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73641471
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:13 schreef Rasher het volgende:

[..]

Ja èn? Je laat je toch niet uitlullen door een verkoper? Je hebt gewoon recht op je geld terug als een produkt binnen een bepaalde termijn na aankoop stuk gaat.

Er is zelfs reclame voor op tv, met dat kleine jochie wat z'n racebaan of iets terug gaat brengen. Zonder bon! Zelfs dat kan
Niet zonder bon. Aankoop bewijs heb je nodig. Bij mij in de winkel gaat dat niet op. Dan kan iedereen wel wat terug brengen. Nee hoor zonder kassa bon ben je nergens.
pi_73641562
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:15 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Niet zonder bon. Aankoop bewijs heb je nodig. Bij mij in de winkel gaat dat niet op. Dan kan iedereen wel wat terug brengen. Nee hoor zonder kassa bon ben je nergens.
Als je hebt gepint in de winkel is een rekenafscrhift ook geldig.

Ik kijk nog geen uur tv per maand maar zelfs ik ken die reclame uit m'n hoofd

Dit is een wet. De regels van winkels, hoe leuk ze ook zijn staan niet boven de wet
pi_73641835
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:13 schreef Rasher het volgende:

[..]

Het probleem is vaak dat het pas na een aantal keer dragen is en dat je dan al weer weken verder bent, bijvoorbeeld schoenen waar de haak heel snel verslijt, een broek die in je kruis stuk gaat, een kous waar een gaat inzit, of bij een slip waar het randje loslaat, als er echt fabricagefouten zijn ga ik direct terug, of probeer natuurlijk al voor de aankoop erop te letten bij het passen en dat is vaak geen probleem, maar hoe langer je wacht hoe meer het een welletjes- nietjes spelletje wordt, en als de winkelier geen oplossing wil vinden, blijft je alleen over voortaan niet meer in deze winkel te kopen, ook al denk je sneller dat het "gewoon" is en je wilt niet de extra moeite ervoor doen, omdat je het bijvoorbeeld in een ander stad hebt gekocht of de kassabon al hebt weggegooit
pi_73647261
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Zana het volgende:

[..]

Het probleem is vaak dat het pas na een aantal keer dragen is en dat je dan al weer weken verder bent, bijvoorbeeld schoenen waar de haak heel snel verslijt, een broek die in je kruis stuk gaat, een kous waar een gaat inzit, of bij een slip waar het randje loslaat, als er echt fabricagefouten zijn ga ik direct terug, of probeer natuurlijk al voor de aankoop erop te letten bij het passen en dat is vaak geen probleem, maar hoe langer je wacht hoe meer het een welletjes- nietjes spelletje wordt, en als de winkelier geen oplossing wil vinden, blijft je alleen over voortaan niet meer in deze winkel te kopen, ook al denk je sneller dat het "gewoon" is en je wilt niet de extra moeite ervoor doen, omdat je het bijvoorbeeld in een ander stad hebt gekocht of de kassabon al hebt weggegooit
Rare argumenten

http://www.consuwijzer.nl(...)_beschadigd_of_kapot

Alle antwoorden op een rijtje:

Produkt = stuk:
Binnen 2 maanden reageren.
Verkoper moet reparatie dokken of vervangend produkt gratis aanbieden.
Als verkoper hier niet aan kan voldoen mag de klant het aankoop bedrag terug eisen of korting eisen omdat het produkt faalt.
pi_73647921
Als een verkoper moeilijk doet, moet je eens op de druktste tijd van de dag terug komen, en veel stampij maken.

Ik wilde een keer een jas kopen van 90 euro, helaas was de capuchon kapot, de ritssluiting wilde niet meer dicht of open. Er stonden achter mij nog 5 anderen te wachten, en ik hoefde maar 1 keer te zeggen dat het belachelijk was dat een winkel kapotte of versleten kleding aan klanten verkoopt, en hoppa, ik kreeg 'm voor 60 euro mee.

Thuis natuurlijk netjes door m'n moeder laten maken En ik heb 'm nog steeds naar 4 jaar, al is hij wel behoorlijk versleten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')