Het meurde ik ben naar de wc gegaan om zeep erover heen te doen en uit te vrijwen gelukkig zie je het niet meer zo.quote:
Opgelost slotjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het meurde ik ben naar de wc gegaan om zeep erover heen te doen en uit te vrijwen gelukkig zie je het niet meer zo.
Ja want het ruikt niet zo lekker, gelukkig is geur er een beetje uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef waterkip het volgende:
Wel je favoriete forum he KLB ,beetje het zeurderige typ?
Hmm misschien met was buiten hangen, niet gemerkt hebben smorgens en gewoon de deur uitgegaanquote:
Het wordt toch niet zwart of wel danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:28 schreef henkzijlstra het volgende:
je eigen cum? heb ik ook ooit gehad, begint te stinken naar een tijdje
Jij hebt ooit je eigen cum gehad? Nu de spermabank?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:28 schreef henkzijlstra het volgende:
je eigen cum? heb ik ook ooit gehad, begint te stinken naar een tijdje
nee gemorst. kwam doordat ik een week ziek was geweest en zo een beetje gevuld zat zeg maar. was oncontroleerbaar maar kwam er pas later achter helaas toen ik al in de klas zat (studeerde toen nog)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij hebt ooit je eigen cum gehad? Nu de spermabank?
Je gooit toch alles direct in de was als je fucking de daad doetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:51 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nee gemorst. kwam doordat ik een week ziek was geweest en zo een beetje gevuld zat zeg maar. was oncontroleerbaar maar kwam er pas later achter helaas toen ik al in de klas zat (studeerde toen nog)
smeerpijpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:51 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
nee gemorst. kwam doordat ik een week ziek was geweest en zo een beetje gevuld zat zeg maar. was oncontroleerbaar maar kwam er pas later achter helaas toen ik al in de klas zat (studeerde toen nog)
nee was gewoon binnen achter de computer. ik weet niet wat je met de daad bedoelt? het was meer een daad met mezelf als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je gooit toch alles direct in de was als je fucking de daad doetNu hang ik mijn was echt nooit meer op buiten, alles in de droger of binnen
een studie op MBO niveau?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
was is het dan? je bent toch aan een studie bezig? je weet wel; werken aan je toekomst!
Voor je college even gauw fap fap?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:51 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Deze post slaat echt allesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hmm misschien met was buiten hangen, niet gemerkt hebben smorgens en gewoon de deur uitgegaan![]()
KUTzit ik hier, gelukkig is het uit het zicht, binnenkant arm polshoogte
Ik bedoel de trui heeft buiten gehangen vannacht voor te drogen, dat ik vanmorgen deze eraf heb gehaald om deze aan te doen etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voor je college even gauw fap fap?
En dat hoe langer je wacht, hoe meer er uit komt is grotendeels bullshit
[..]
Deze post slaat echt alles
niet even gauw dat is het hem juist. als je steeds stopt net voordat je gaat spuiten en dan weer door gaat bouw je de druk zo hard op dat het net een fontein wordt. en ik merk echt wel een consequent verschil tussen 2x per dag en 1x per week!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voor je college even gauw fap fap?
En dat hoe langer je wacht, hoe meer er uit komt is grotendeels bullshit
Jij bent echt zo'n user die tot zijn 35e bij zijn moeder woont en zich dan vergrijpt aan zijn buurjongetjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
niet even gauw dat is het hem juist. als je steeds stopt net voordat je gaat spuiten en dan weer door gaat bouw je de druk zo hard op dat het net een fontein wordt. en ik merk echt wel een consequent verschil tussen 2x per dag en 1x per week!
Of aan het schaap in de weiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n user die tot zijn 35e bij zijn moeder woont en zich dan vergrijpt aan zijn buurjongetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |