kan hier geen foto's maken, en was al opgeruimt toen ik vandaag aankwam.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:05 schreef Dragorius het volgende:
Pics?
Maar serieus, je gaat toch niet werken onder een nog steeds lekkend plafond?
heb de hele pc opgepakt en ergens ander neergezetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is toch ook niet goed voor je gezondheid, in zo'n natte omgeving werken?
Flikker gewoon alsnog een emmer water over de computer heen!
TS werkt tenminste. Kan je van jou niet zeggen uitkeringtrekker!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS werkt in een ghetto..
ik werk internationaalquote:
NY is ook internationaal zeggen ze en toch is het een ghetto.quote:
TS heeft nog een Melkertbaantje...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben de enige die op een vaste pc werkt
neu me laptop is verleden week gesneuveldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:36 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
TS heeft nog een Melkertbaantje...
ze zorgen wel dat ook jij je werk kan doen, op internet kan zitten en kan FOK!kenquote:
Uitkering naast mijn studiefinanciering? i wish!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
TS werkt tenminste. Kan je van jou niet zeggen uitkeringtrekker!
deed ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:52 schreef Airlocker het volgende:
Had je maar beter je best op school moeten doen, TS.
nopequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:02 schreef buzz1291 het volgende:
Maar je werkt dus niet bij DSB? Want dan had je daar vandaag geen last (meer) van gehad!
ik ben nog moe van gister jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:16 schreef 3keernix het volgende:
TS die waterschade wil gebruiken als excuus om niet te werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |