kijk dat is een gegronde klachtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef o.us het volgende:
Wedden dat dit wél in het buitenland te koop is net als Coca Cola Vanilla...
Dat weet ik, ik had alleen een emotionele herinnering, vandaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
Die dingen zijn al zeker vijf jaar uit de markt.
Maar vertel, hoe was het onder je steen?
Goeiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef o.us het volgende:
Wedden dat dit wél in het buitenland te koop is net als Coca Cola Vanilla...
Als je in de buurt van Duitsland woont is dit geen klacht want daar kan je het gewoon halen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
GoeieDadelijk even in de supermarkt kijken.
Trouwens, dit is ook zo'n topic dat elk jaar een keer terug komt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef baNEEL het volgende:
Nooit echt doorgehad dat hij nergens meer verkrijgbaar is, maar nu ik dit topic zo zie besef ik opeens dat ik hem al jaren mis
netals de maxibonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef baNEEL het volgende:
Nooit echt doorgehad dat hij nergens meer verkrijgbaar is, maar nu ik dit topic zo zie besef ik opeens dat ik hem al jaren mis
Die faalt op alle fronten vs. de Winner Taco qua heerschheydquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:26 schreef Winner_Taco het volgende:
stevenmac26 72 uur wegens baggeren, ondanks herhaald verzoek, daarmee te stoppen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:09 schreef Winner_Taco het volgende:
Geef die onnozelen nou gewoon eens een ban zeg. Heel het forum naar de klote met al die topics met slotjes
winnertaco ijsjes zijn wel goddelijk overigensquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
winnertaco ijsjes zijn wel goddelijk overigens
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
winnertaco ijsjes zijn wel goddelijk overigens
Maak je niet druk jongen . Tegen de tijd dat de jij slaapt en de FA hun rondje maken zijn al jouw zorgen als sneeuw voor de olijke ochtendzon verdwenenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een hekel aan winner taco gekregen
[..]
[..]
gatver vies die winner taco
Ik moet er om half 8 al uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maak je niet druk jongen . Tegen de tijd dat de jij slaapt en de FA hun rondje maken zijn al jouw zorgen als sneeuw voor de olijke ochtendzon verdwenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |