God wat zal die blij zijn. Alhoewel je nu alles opnieuw moet leren. Laat haar maar niet HOT horen van INNA anders zal ze een van Gogh doen....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een deel van het vingerspelalfabet, en een paar tekens. Maar niet echt. Mijn tante en oom konden goed liplezen dus dat was niet nodig. Zij kenden het wel, maar vroeger mocht je dat niet gebruiken op school want je moest normaal lijken.
Heel vaag.... mijn tante is al vanaf haar 4e jaar doof of zo, dus ze kan ook niet goed praten. Is er een nieuw hoorapparata op de markt..... kan ze ineens weer geluiden horen! Na 60 jaar! 60!!!! Kan ze ineens de deurbel horen als ie gaat (ipv dat flikkerlicht in de huiskamer zien). Ze schrikt zich iedere keer de tering!
no bitch, quatre-vingt-neuf is 89 hoorquote:
Tis ook al doof als je echt maar 0.00 weet ik veel ergens % hoort. Eigenlijk word je dan geclassificeerd als doof. En dat was zij altijd. Ze hoorde niets. Totdat er nu dus 60jaar later een nieuw soort technologie was. Nu kan ze NOG amper iets horen, en heel vaag maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Bedoel je niet hardhorend? Doof is toch doof en dan kun je toch niet meer d.m.v. een gehoortoestel weer gaan horen? Toch?
wat doe je voor studie?quote:
nah, met een borrel op. Smeert de keel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan zing je denk ik ook wel erg mooi, ja
Geschiedenis! En soms Theologievakken erbij! Hence de naam!quote:
Oke, wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis ook al doof als je echt maar 0.00 weet ik veel ergens % hoort. Eigenlijk word je dan geclassificeerd als doof. En dat was zij altijd. Ze hoorde niets. Totdat er nu dus 60jaar later een nieuw soort technologie was. Nu kan ze NOG amper iets horen, en heel vaag maar.
Ze weet ook niet of ze 't wel wil. 60 jaar zonder geluid leven en dan ineens dingen "horen".
o leuk! Wat ga je daarmee doen? Ga je voor de klas staan? Of wil je Robert Langdon achterna..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geschiedenis! En soms Theologievakken erbij! Hence de naam!
ja echt creepy..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, wist ik niet.
Volgens mij wordt je dan echt gek, nu ineens in deze lawaaimaatschappij weer kunnen horen.
Een rijke vrouw trouwen en op me reet gaan zitten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o leuk! Wat ga je daarmee doen? Ga je voor de klas staan? Of wil je Robert Langdon achterna..![]()
aaahhhaaahhh, je houdt van vis dus, wat doe je hier dan? niet dat dat niet mag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een rijke vrouw trouwen en op me reet gaan zitten!
Horen is een groot woord hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, wist ik niet.
Volgens mij wordt je dan echt gek, nu ineens in deze lawaaimaatschappij weer kunnen horen.
Jij bent in NL toch ook van de visquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhhaaahhh, je houdt van vis dus, wat doe je hier dan? niet dat dat niet mag?
Een heterofoob! Die zie je niet vaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhhaaahhh, je houdt van vis dus, wat doe je hier dan? niet dat dat niet mag?
Nee, ik neuk allang geen vrouwen meer in Nederland.quote:
Sleuflikken doen homo's ookquote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een heterofoob! Die zie je niet vaak
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sleuflikken doen homo's ookTrogtongen!
Je bleek toch meer van de worst dan van de vis te zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.heb dat vroeger ook gedaan. Ik houd het nu bij jongens.
![]()
geen vis meer voor mij...
Nee hoor hetero's zijn hier ook welkom. Gebeurt wel vaker.
Oeioei, wat een liefde!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:00 schreef Peter het volgende:
Die lebberende hetero-stelletjes op straat! gadverLaat ze dat binnen doen!, en dat hand-in-hand lopen, ik staar ze altijd na, maar ze houden vol
.
En dan de danceparade en zomercarnaval, beetje bijna naakt op een vrachtwagen dansen, ranzige hetero's
ik was altijd van de worst, maar toen ik klein was, was meisjes oppikken veel gemakkelijker dan jongens. (dat deed ik toen nog niet).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bleek toch meer van de worst dan van de vis te zijn?
Eet je af en toe nog wel een visfiletje?
Waarom eten op de wallen? Ik schuif graag gratis aan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was altijd van de worst, maar toen ik klein was, was meisjes oppikken veel gemakkelijker dan jongens. (dat deed ik toen nog niet).
Nee, helemaal geen vis meer. Alhoewel als je een jongen lang genoeg fist dan ruik je ook die vislucht. (endorfines)![]()
iets teveel info voor je zeker. hahahahahaha
En jij, eet jij van beide walletjes?
Nederlanderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom eten op de wallen? Ik schuif graag gratis aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |