Als je nou een fluwelen keeltje had konden we zaken doen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een gouden... nou nee da's nie waar... zilveren keeltje hoor
Ik win altijd met Singstar!
heb jij een hearing aid?quote:
Ventwietnuf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ouwe??!! ik ben zoveel jaar hoor. *steekt vingers op*
Quel âge avez-vous réellement?
DP telt niet heur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een gouden... nou nee da's nie waar... zilveren keeltje hoor
Ik win altijd met Singstar!
Nee, maar ik kom uit een familie waar de helft dat wel heeft, incl ook nog wat 100% dovenquote:
Double Penetration? Ik zingt toch niet uit m'n ass?!quote:
en van fisten? pink eye?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Well u talk BS.. nee, ik bedoelde eigenlijk DT...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Double Penetration? Ik zingt toch niet uit m'n ass?!
Kan jij gebarentaal?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom uit een familie waar de helft dat wel heeft, incl ook nog wat 100% dovenDaarom praat ik blijkbaar ook heel erg met m'n handen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en van fisten? pink eye?
Misschien als je heel heel ver door duwt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
*droogt tranen, al schuddebuikend*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Double Penetration? Ik zingt toch niet uit m'n ass?!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien als je heel heel ver door duwt!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
*droogt tranen, al schuddebuikend*
Wellicht na een maaltijd chili con carne
jij??quote:
Bij jouw wellicht, ik schijt rozenblaadjes, jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, volgens kan je dan echt tegen de lucht leunen als je bent wezen kleien.
De een duwt een bosje rozen in zijn reet, de andere in een vaas!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bij jouw wellicht, ik schijt rozenblaadjes, ja
afhankelijk van hoe groen je bentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De een duwt een bosje rozen in zijn reet, de andere in een vaas!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bij jouw wellicht, ik schijt rozenblaadjes, ja
Een deel van het vingerspelalfabet, en een paar tekens. Maar niet echt. Mijn tante en oom konden goed liplezen dus dat was niet nodig. Zij kenden het wel, maar vroeger mocht je dat niet gebruiken op school want je moest normaal lijken.quote:
Ventwietnuf is 89 hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij??
u crazy bitch, u haven't got a 2 in front it for a lot a fucking years.
Of na een gaydinay van 9 gangenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
*droogt tranen, al schuddebuikend*
Wellicht na een maaltijd chili con carne
Ja college vrij deze week!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een deel van het vingerspelalfabet, en een paar tekens. Maar niet echt. Mijn tante en oom konden goed liplezen dus dat was niet nodig. Zij kenden het wel, maar vroeger mocht je dat niet gebruiken op school want je moest normaal lijken.
Heel vaag.... mijn tante is al vanaf haar 4e jaar doof of zo, dus ze kan ook niet goed praten. Is er een nieuw hoorapparata op de markt..... kan ze ineens weer geluiden horen! Na 60 jaar! 60!!!! Kan ze ineens de deurbel horen als ie gaat (ipv dat flikkerlicht in de huiskamer zien). Ze schrikt zich iedere keer de tering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |