het was rood alright, maar weet niet of het zijn lampje was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nietes, het is Kit!
Het beweegt, dat rode lampje.
o, not funny?quote:
We heten niet allemaal Bonnie Miekequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
what's up met TT?
Is BB een boom lantaarnpaalklevert? Hing ie de Bonnie uit?
o dat kan ook. Het enige wat ik lees, is de Glorix fles als ik aan het kleien ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak wel eens, hoe heet zo'n ding ook alweer, boek open!
Ben helemaal niet zo'n Bonnie, heur.. tis Mike btw...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
We heten niet allemaal Bonnie Mieke
Nee. Ik heb in India niets te zoeken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat kan ook. Het enige wat ik lees, is de Glorix fles als ik aan het kleien ben.
Heb je aspiraties om nog naar India te gaan?
Zelf ga ik in febr. naar Thailand om rond te trekken en natuurlijk strandhangen.
Nee da's gewoon de manier waarop jouw hoofd 't verwerkt schatje.quote:
Als we je verhalen moeten geloven, die je hier neerzet, wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben helemaal niet zo'n Bonnie, heur.. tis Mike btw...![]()
![]()
oi, een lantaarnpaal. Zeker door het scheuren, ja die jonge gassies... (ALLEDGLY!!!) ja, ik moet me indekken.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's gewoon de manier waarop jouw hoofd 't verwerkt schatje.
cuntquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's gewoon de manier waarop jouw hoofd 't verwerkt schatje.
*zingt HOTEL van Tori* in my ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! *alles barst*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cunt![]()
![]()
could you lower your voice, there's a terrible echo in here.
welke verhalen? dat ik af en toe een biertje neem? 1 zwaluw maakt nog geen..blablabla..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als we je verhalen moeten geloven, die je hier neerzet, wel.
![]()
Je zit in de ontkenningsfase?
Of zet 't volume wat lager, mieke. (wellicht komt het door de ringleiding?)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cunt![]()
![]()
could you lower your voice, there's a terrible echo in here.
wtf is een ringleiding?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Of zet 't volume wat lager, mieke. (wellicht komt het door de ringleiding?)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zingt HOTEL van Tori* in my ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! *alles barst*
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is een ringleiding?rustig aan he, tis 09.00 uur.
Vraag dat maar aan je oma, ouwe!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is een ringleiding?rustig aan he, tis 09.00 uur.
o god ja, ik weet what je bedoelt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan een stand ervan, zodat je bijv. de kerkdienst goe dkunt volgen![]()
Of aan mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je oma, ouwe!
Ik heb een gouden... nou nee da's nie waar... zilveren keeltje hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik bedoel het liedje, not your steel bending voice.
Van rukken word je doof ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, ik weet what je bedoelt.![]()
Nee dat heb ik nog niet nodig. Tis meer voor de jeugd van tegenwoordig met hun gehoorbeschadigingen and shit.
ouwe??!! ik ben zoveel jaar hoor. *steekt vingers op*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je oma, ouwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |