Nee, wel in enkel een string op een bootquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet alles over een kam scheren....
wij lopen ook niet allemaal hysterisch in en jurk te gillen![]()
Alhoewel?
moet je ook niet bij de aircostaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:52 schreef MisterO het volgende:
en je hebt daar 15min. voor want dan is mn pauze voorbij..:p Damn wat is het koud!!
de airco staat buiten heel erg hard aan:+quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je ook niet bij de aircostaan
dacht je nou echt dat ik die niet om had?:pquote:
Ik heb nog nooit een jurk aangehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet alles over een kam scheren....
wij lopen ook niet allemaal hysterisch in en jurk te gillen![]()
Alhoewel?
Oeps. Te laat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:52 schreef MisterO het volgende:
en je hebt daar 15min. voor want dan is mn pauze voorbij..:p Damn wat is het koud!!
Als G-E er was, hadden we nu al een Poll gehadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een jurk aangehad.
En ben 't ook niet van plan.
homoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
dacht je nou echt dat ik die niet om had?:p
werksequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:05 schreef MisterO het volgende:
ik ben weer werken, Tabee olee!
IN yourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heeeeeeeeeeeeeeaaaaaaheaaaaaaaaaaaaaaaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, The Cranberries gaan touren, en komen ook naar NL!
jij nog niet in een jurk?! hoe kan dat?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een jurk aangehad.
En ben 't ook niet van plan.
om mij voor te zijn, had je alvast geantwoord?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
om mij voor te zijn, had je alvast geantwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |