Nou volgens mij zou het nog erger zijn als haar man als backing vocal ging helpenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
Oei, een zingende Heleen van Royen op de radio
![]()
![]()
*vals dat ze zingt*
Een paar nachten ervoor heel slecht geslapen denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat heb je nu anders gedaan dan op andere nachten dat je nu wel de slaap goed kon vatten ?
Ik krijg sowieso jeuk van dat wijf....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
Oei, een zingende Heleen van Royen op de radio
![]()
![]()
*vals dat ze zingt*
en waar woont die troela ook al weer met haar man ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso jeuk van dat wijf....
"Ik schrijf geen boeken, ik schrijf bestsellers!"
Zak erin, snobwijf
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Vlarp het volgende:
Oh, ik heb zo'n zin om een collega van me helemaal naar de tering te schoppen momenteel...
Wat een ongelofelijke, bedweterige klootzak is het![]()
Oei, dat heb ik vanochtend al gedaan zo ongeveerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Vlarp het volgende:
Oh, ik heb zo'n zin om een collega van me helemaal naar de tering te schoppen momenteel...
Het is dat er collega's bij zitten, maar anders had ik 'm tot aan z'n schoenveters afgefiktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oei, dat heb ik vanochtend al gedaan zo ongeveerMet woorden dan
Why should that stop you?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is dat er collega's bij zitten, maar anders had ik 'm tot aan z'n schoenveters afgefikt
Ik heb alleen maar leuke collega'squote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Nah ik heb net het hele verhaal gehoord van de fix-me-up hier!
Vriendin van een collega zat samen met een vriendin en haar manager te praten over mannen en single zijn. De collega zei: "O zoek je iemand? Ik heb nog wel een lekkere in de aanbieding op't werk!" en ging meteen voor 'm zoeken op Hyves. Jongen zag de foto, vond me een lekker ding, herkende me van uitgaan en riep "Regel dat voor me!"
En zo word je dus uitgehuwelijkt!
"O ik ken nog wel een homo!" Alsof homo's elkaar altijd leuk vinden
Bwhehehe, hetero'sEen hetero man vindt toch ook niet alle vrouwen geil?!
Alhoewel... dat ligt aan het tijdstip en de hoeveelheid bier volgens mij.
ik las tot zijn schoenveters afgelikt hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is dat er collega's bij zitten, maar anders had ik 'm tot aan z'n schoenveters afgefikt
Uithuwelijken vindt al voor je geboorte plaats, vaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Nah ik heb net het hele verhaal gehoord van de fix-me-up hier!
En zo word je dus uitgehuwelijkt!
Bwhehehe, hetero'sEen hetero man vindt toch ook niet alle vrouwen geil?!
Alhoewel... dat ligt aan het tijdstip en de hoeveelheid bier volgens mij.
niet alles over een kam scheren....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:34 schreef Baltar het volgende:
Zolang het een gleuf en tieten heeft, vinden hetero's het al geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |