Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik een exemplaar meenemen naar het gaydinay anders? Ik heb er nog een paar liggen. Kan ik hem meteen signeren
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow het is al bijna! Kan ik Erik knuffelen, zat strippen voor Maaike, bij Stroek op schoot, KK in de tuin sleuren, Teun mee naar huis nemen!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)onal-equality-march/
Thiehiehie!
Hier nog een keerquote:
wie is het eigenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Me first me first!
Ik zag 'm, hij wordt mijn vriendje!
Van mij mag je heb hebben hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Me first me first!
PARDON!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Me first me first!
waar heb je de foto vandaan dan?quote:
Hoax jij hebt geen vriendjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!
hoe kom jij aan een foto van MIJN vriendje en waarom post jij hem hier, doe ik toch ook niet met foto's van jou vriendje
Nee jij wil alleen de gay.nl adressen van iedereen die me leuk vindtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!
hoe kom jij aan een foto van MIJN vriendje en waarom post jij hem hier, doe ik toch ook niet met foto's van jou vriendje
en dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij wil alleen de gay.nl adressen van iedereen die me leuk vindt
iedereen die jou leuk vond, er was toch geen rij...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee.....quote:
Wil je er nog even over praten/zeiken/afreageren?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben nog steeds opgefokt door die kut collega van me![]()
Een telefoonboek is er niks bijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |