ik denk dat je dat ontbijtje zelf moet makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef Oldenzaal het volgende:
Inderdaad!! Een PaFipo en een lekker ontbijtje!!
laat ontbijtquote:
ik blijf zo lang mogelijk in bed liggenquote:
ik sta 07.15 op, stap iets voor 8 de auto in en ben dan meestal 08.10 op kantoor...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef haakon het volgende:
[..]
ik blijf zo lang mogelijk in bed liggen, mijn bus gaat altijd om iets over, en iets over half.
meestal sta ik een kwartier van tevoren op
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sta 07.15 op, stap iets voor 8 de auto in en ben dan meestal 08.10 op kantoor...
ik sta altijd vast in Enschedequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sta 07.15 op, stap iets voor 8 de auto in en ben dan meestal 08.10 op kantoor...
dat zeg ik nooit tegen mezelfquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef haakon het volgende:
[..]netjes
ik zeg altijd tegen mezelf: "Sta gewoon vroeg op, dan kun je rustig aan doen."
maar nee hoor
henig dagjequote:
ik kan de wekker wel om 07.00 en dan henig wakker worden en uit bed gaan, maar lig liever tot 07.15 te slapen om dan, als de wekker gaat, gelijk uit bed te stappen en te gaan ontbijtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef haakon het volgende:
[..]netjes
ik zeg altijd tegen mezelf: "Sta gewoon vroeg op, dan kun je rustig aan doen."
maar nee hoor
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:18 schreef Oldenzaal het volgende:
Oooh!
Drink ik toch bijna mijn shampoo op!![]()
![]()
Ik heb een pak volle melk op mijn bureau staan en een fles shampoo die ik gister gekocht heb (moet ik zo nog meenemen naar de douche)
Had bijna mijn eerste slok genomen!!
Markoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ga douchen!sommigen baden in melkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |