Weet niet maar ik vind het maar kut eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar zo cool. (die ogen) .Wat is het eigenlijk?
Wat is daar zo 'grappig' aan ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef haakon het volgende:
hahahahahaha ik moest heel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
dat pokemon gedoequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Wat is daar zo 'grappig' aan ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef haakon het volgende:
hahahahahaha ik moest heel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
Tis een Human Paladin uit Warcraft, denk Uther Lightbringerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Weet niet maar ik vind het maar kut eigenlijk.
Gisteren in een museum geweest waar ze allemaal spullen hebben liggen die zijn meegenomen uit een piramide, die meer dan 3000 jaar oud zijn enzo. Verder niets doenquote:
mooi tot nu toe nog dus ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren in een museum geweest waar ze allemaal spullen hebben liggen die zijn meegenomen uit een piramide, die meer dan 3000 jaar oud zijn enzo. Verder niets doen
hoe ist?quote:
Helemaal niks. Ze hadden regen voorspeld, dus hebben we een dagje thuis gepland.quote:
Ben half Brits, dus ik praat vaker Engelsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:32 schreef haakon het volgende:
[..]
nog geen week in de U S and A en ze begint nu al Engels te praten
i am doing finequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |