UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
moet toch ookquote:
zal wel lukkenquote:
wat?quote:
Justin is weer eens dronkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Retteketet... POEPSLET!
AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA
Neuh, broodnuchter, maar vond hem ineens best grappigquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ze ligt schijnbaar met haar beste vriendin in 1 bed
Ik lig helemaal in een deukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Omdat er mensen zijn die ook echt wat doen
Waarom gebruik je dequote:
FIFA owned PES vanaf 2008 man, PES 2008 was al minder, 2009 was helemaal een ramp, vond ik danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Waarom gebruik je desmilie als je
bedoelt?
Ik krijg morgen (waarschijnlijk) ook Fifa10, omdat het een koopje was.... ff spelen en daarna weer doorverkopen als PES uit is
En dan noemt meneer mij een overloper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Waarom gebruik je desmilie als je
bedoelt?
Ik krijg morgen (waarschijnlijk) ook Fifa10, omdat het een koopje was.... ff spelen en daarna weer doorverkopen als PES uit is
mening, meningquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Terwijl 2009 gewoon veel beter was dan 2008.
Met jou ga ik dus geen discussie aan
Handel is zoiets, winst maken op ietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:02 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
En dan noemt meneer mij een overloper.
Zelf zeggen ja is koopje, maar ondertussen vind je zelf fifa ook redelijk goed aanvoelen
Nee is ook geen handel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Handel is zoiets, winst maken op iets
Ik heb anders Fifa niet aangeraakt hoor na paar potjes bij de demo, paar dagen geleden juist PES09 weer gedaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:31 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Nee is ook geen handel.
Kom er maar nu gewoon voor uit dat je fifa lekkerder vind aanvoelen![]()
maar goed, alles goed ?
jup, dat betekent pauzequote:
Davidquote:
ja, hier ist goed he. overdag druk op stagebedrijfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed, goed... druk aan het werk en druk met school 's avonds
met jou?
quote:
heb ik vorige week gekeken, zeer vette film idd !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef jjstyle333 het volgende:
Ik nog niet, Chris wel.
Heb zondag taking of pelham 1 2 3 gezien. Strakke film.
henig anquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef haakon het volgende:
ik ga naar subway, dan naar huis ! tot vanaamd
9 uur terug vliegen in de tijd, wat een jetlag lijkt me datquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
It's 7.15 in the morning here![]()
Wat doe je!?!? Heb je niet gehoord van de Recordpoging niet posten in Tof!?!?!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat doe je!?!? Heb je niet gehoord van de Recordpoging niet posten in Tof!?!?!![]()
Nu heb je het verpest!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef haakon het volgende:
moet er toch 1 zijn ?
plus dat deze ook vol moet voor morgen ?
gaat wel. wel een beetje henigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter
Wat vind jij van Rammstein's nieuwe album?
Hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaat wel. wel een beetje henig
heb 'm vandaag niet weer geluisterd
zal 'm nu eens opzetten
nee, dat nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha
Ik vind 'm zeker niet het beste album van ze
herzeleid is ook wel okequote:
nopequote:
Remcoquote:
Wouterquote:
Davidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij schijnt gezien te zijn in Oldenzaal
Remcoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
[..]
David
volgens een luisteraar bij Domien (op 3FM) zou hij ergens in Oldenzaal uit elkaar gespat zijn ofzo...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETJE!
WAT EEN KNAL!!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH WHAOAAAAAAAH!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZUS!!!
NIET NORMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!
Oke, verder alles goed?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
tv kijken kan lang durenquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:45 schreef haakon het volgende:
[..]
nog lang niettv kijken gaat wel lang duren
Maarrrrrrrr daar komt verandering in!quote:
Mooi, mooi!!quote:
Prima hoor!!quote:
mooi.quote:
Wat dan?quote:
Wow! Creapy!! Je doet me nu ZOVEEL aan een collega denken!! Die noemt me ook altijd zo!quote:
tjah, dat hej mangsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik trouwens een minder henig dagje... Vanaf 7 uur al aan het werk
Achjoah..quote:
drinkt lekker, maar rijd minderquote:
heb ik mazzel dat ik niet meer hoef te rijden vandaagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
drinkt lekker, maar rijd minder
ik ook niet, maar ik heb geen bierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik mazzel dat ik niet meer hoef te rijden vandaag
DOE ER WAT AAN !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb geen bier
moah, ik heb wel pinda'squote:
Ja, 'n yamaha voor 2900, helaas niet hier in de buurt, maar dat gef ja niequote:
kiek an, wat veur een?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, 'n yamaha voor 2900, helaas niet hier in de buurt, maar dat gef ja nie
dat kanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef haakon het volgende:
mensen, ik ga nu maar es tv kijkenen daarna slapen.
yzf zeumhonderdvieftig, uut 95 dag ik.quote:
Slaapze zo direct!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef haakon het volgende:
mensen, ik ga nu maar es tv kijkenen daarna slapen.
Och MEin Gott!! Sie haben ein FIPO GEMACHT!!!!!!!!quote:
Middag? Het is hier ochtend!!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
yzf zeumhonderdvieftig, uut 95 dag ik.
Der meisterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Och MEin Gott!! Sie haben ein FIPO GEMACHT!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgenquote:
Niks morgen, ik weet jullie tijden, haha!quote:
de tijden bij de posts zijn zeker GMT +1 ofniet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks morgen, ik weet jullie tijden, haha!
Slaap lekker straks, kindjes.
jij ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
slaap lekker, en werkse morgen of leerze als je naar school moet.
Ook, maar op mijn mobiel heb ik beide tijden staan, en mijn laptop is nog op Nederlandse tijd ingesteldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de tijden bij de posts zijn zeker GMT +1 ofniet?
hmm, het moet toch niet gekker wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook, maar op mijn mobiel heb ik beide tijden staan, en mijn laptop is nog op Nederlandse tijd ingesteld
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, het moet toch niet gekker worden
zo kunnen we niemand foppen
Waar zit hij dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
bij m'n broertje is het andersom
daar is het +9 van onze tijd
I knowquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
das aan de andere kant van de stille plas
Hier in huis zitten achter de laptop.quote:
maak je wel foto's?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier in huis zitten achter de laptop.
Want het regent hier echt superhard, naar buiten gaan is gewoon gevaarlijk
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maak je wel foto's?
ook van de slechte momenten he
Omdat die Amerikaanse druppels "drrrrrop" zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb vandaag nog geen foto's gemaakt. Maar regen zie je ook vaak genoeg in Nederland, dus zou niet weten waarom ik er hier dan nog weer foto's van zou maken.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat die Amerikaanse druppels "drrrrrop" zeggen
Jammer genoeg hoor je dat niet op de fotoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dan maak je een filmpjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer genoeg hoor je dat niet op de foto
jupquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik denk dat je dat ontbijtje zelf moet makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef Oldenzaal het volgende:
Inderdaad!! Een PaFipo en een lekker ontbijtje!!
laat ontbijtquote:
ik blijf zo lang mogelijk in bed liggenquote:
ik sta 07.15 op, stap iets voor 8 de auto in en ben dan meestal 08.10 op kantoor...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef haakon het volgende:
[..]
ik blijf zo lang mogelijk in bed liggen, mijn bus gaat altijd om iets over, en iets over half.
meestal sta ik een kwartier van tevoren op
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sta 07.15 op, stap iets voor 8 de auto in en ben dan meestal 08.10 op kantoor...
ik sta altijd vast in Enschedequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sta 07.15 op, stap iets voor 8 de auto in en ben dan meestal 08.10 op kantoor...
dat zeg ik nooit tegen mezelfquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef haakon het volgende:
[..]netjes
ik zeg altijd tegen mezelf: "Sta gewoon vroeg op, dan kun je rustig aan doen."
maar nee hoor
henig dagjequote:
ik kan de wekker wel om 07.00 en dan henig wakker worden en uit bed gaan, maar lig liever tot 07.15 te slapen om dan, als de wekker gaat, gelijk uit bed te stappen en te gaan ontbijtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef haakon het volgende:
[..]netjes
ik zeg altijd tegen mezelf: "Sta gewoon vroeg op, dan kun je rustig aan doen."
maar nee hoor
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:18 schreef Oldenzaal het volgende:
Oooh!
Drink ik toch bijna mijn shampoo op!![]()
![]()
Ik heb een pak volle melk op mijn bureau staan en een fles shampoo die ik gister gekocht heb (moet ik zo nog meenemen naar de douche)
Had bijna mijn eerste slok genomen!!
Markoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ga douchen!sommigen baden in melkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hoi!quote:
Selmaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Post ik in een bijna vol topic.... hoi
Tering zeg.quote:
bij ons hebben ze een keer zo'n pijl in de zandbak geplaatst en afgestoken. ding is wel de lucht in gegaan, maar door de druk die bij het wegschieten vrijkwam klapte de zandbak uit elkaar; alle 4 de zijkanten plat op de grondquote:
Ik vind jouw avatar zo cool. (die ogen) .Wat is het eigenlijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
Jeuw!
hahaha zeer nice ! we maakten zelf ook altijd bommen, sinds kort niet meerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons hebben ze een keer zo'n pijl in de zandbak geplaatst en afgestoken. ding is wel de lucht in gegaan, maar door de druk die bij het wegschieten vrijkwam klapte de zandbak uit elkaar; alle 4 de zijkanten plat op de grond
MOOOI HE!?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef haakon het volgende:
[..]
ik wil dat kind een keer zo hard schoppen he
dat topic heb ik een tijdje gevolgd, ge-ni-aalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef haakon het volgende:
zo'n ander topic op dit forum: F*** my life.
die site is geniaal ! http://www.fmylife.com/tops
Weet niet maar ik vind het maar kut eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar zo cool. (die ogen) .Wat is het eigenlijk?
Wat is daar zo 'grappig' aan ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef haakon het volgende:
hahahahahaha ik moest heel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
dat pokemon gedoequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Wat is daar zo 'grappig' aan ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef haakon het volgende:
hahahahahaha ik moest heel hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
Tis een Human Paladin uit Warcraft, denk Uther Lightbringerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Weet niet maar ik vind het maar kut eigenlijk.
Gisteren in een museum geweest waar ze allemaal spullen hebben liggen die zijn meegenomen uit een piramide, die meer dan 3000 jaar oud zijn enzo. Verder niets doenquote:
mooi tot nu toe nog dus ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren in een museum geweest waar ze allemaal spullen hebben liggen die zijn meegenomen uit een piramide, die meer dan 3000 jaar oud zijn enzo. Verder niets doen
hoe ist?quote:
Helemaal niks. Ze hadden regen voorspeld, dus hebben we een dagje thuis gepland.quote:
Ben half Brits, dus ik praat vaker Engelsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:32 schreef haakon het volgende:
[..]
nog geen week in de U S and A en ze begint nu al Engels te praten
i am doing finequote:
Vetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:06 schreef haakon het volgende:
ow ! vanavond ook nog Dawn of the Dead op tv !
Joehoeeeee!quote:
neuhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:59 schreef haakon het volgende:
laat dan maar zitten, proppen we em morgen wel vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |