quote:Toptrainer Aldo Sassi gaat in op de vraag van Frank Vandenbroucke om opnieuw samen te werken. VDB liep Sassi, die o.a. samenwerkt met wereldkampioen Cadel Evans en Ivan Basso, tegen het lijf op het WK in Mendrisio. 'Ik was verrast hem fysiek, maar ook mentaal zo goed te zien', aldus Sassi in de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport. 'Hij drukte de wens uit om weer samen te werken met het Mapei-center. Ik sprak erover met grote baas Giorgio Squinzi, die er geen graten in ziet.'
De enige voorwaarde is dat VDB een ploeg vindt. 'Dat loopt niet van een leien dakje', geeft het enfant terrible toe. 'Iedereen is bang dat ik zal hervallen, maar de kans daartoe is niet groot. Ik rijd deze week wellicht nog in Zele en daarna ga ik met vakantie naar Senegal. Ik hoop dat ik tegen einde oktober een nieuwe werkgever heb.'
Las dat 'ie op vakantie was in Senegal. (plm 5 uur vliegen)quote:
Mwa, volgens mij was hij aardig op weg. Had een nieuwe trainer, was een nieuwe ploeg aan het zoeken. Had dan wel het gezeik met het BK tijdrijden, maar zoals mijn quote hierboven ergens, hij leek mentaal erg sterk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, het is wel weer een lang weekend van de bizarre sterfgevallen van veel te jonge mensen ... eerst de zanger van Boyzone die stikt in zijn braaksel en nu Vandenbroucke... eerlijk gezegd denk ik dat het geen longembolie is maar dat ie uiteindelijk zelf uit het leven is gestapt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |