Je vergeet het slotje..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Want die 500 die jij leende had ze kunnen redden idd!
Het is wel wat meer dan jij maandelijks te spenderen hebquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Want die 500 die jij leende had ze kunnen redden idd!
Maar nu loopt ie 3 jaar rente misquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:37 schreef 3keernix het volgende:
Heb je Dirk zijn nieuwe 745i gezien? Daar gaat je geld heen haha
Fouten zijn gemaakt en nu definitief opgelostquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Renesite het volgende:
lenen... oke... best pauper... maar lenen bij DSB gelinkte bedrijven? HAHAHAHAHAHA
Als ik zulks een hoop geld had zou ik bij een eerlijk(ERE) (lijkende/overkomend) stabielere bank hetgeen willen neerzettenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef jitzzzze het volgende:
verdeel je tonnen dan tenminste. Bij elkaar met zoveel rente maar geen risico dat je alles kwijt bent
om daar mee te beginnen. Niet bij een bank die niet beursgenoteerd is en dus geen verantwoording aan aandeelhouders verschuldigd is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik zulks een hoop geld had zou ik bij een eerlijk(ERE) (lijkende/overkomend) stabielere bank hetgeen willen neerzetten!
Je zou afgelopen zaterdag maar de jackpot van de staatsloterij hebben gewonnen met automatisch meespelen. En dat het geld dan maandagmorgen op je DSB rekening werd gezet. En dan kon je er in de middag niet meer bij. Dan heb je zelfs niet de kans gehad om het geld op een andere rekening te zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Renesite het volgende:
Het is helemaal een giller als het een achterstandstokkie is die net de lotto heeft gewonnen![]()
!!
Welke?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik zulks een hoop geld had zou ik bij een eerlijk(ERE) (lijkende/overkomend) stabielere bank hetgeen willen neerzetten!
Of juist wel bij een niet beursgenoteerde bank. Aandeelhouders en grote investeringsmaatschappijen kunnen zo nu en dan juist de oorzaak zijn van een slechte ofwel ongezonde bedrijfsvoering.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
om daar mee te beginnen. Niet bij een bank die niet beursgenoteerd is en dus geen verantwoording aan aandeelhouders verschuldigd is.
dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Of juist wel bij een niet beursgenoteerde bank. Aandeelhouders en grote investeringsmaatschappijen kunnen zo nu en dan juist de oorzaak zijn van een slechte ofwel ongezonde bedrijfsvoering.
Hoezo? Je kunt toch beter onder de limiet gaan zitten toch. 2x 50.000 onder verdeeld bij 2 banken in plaats van één bank. Snap zowiezo waarom mensen over de 1 ton gaan bij één bank. Hieruit blijkt maar weer eens.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Renesite het volgende:
lenen... oke... best pauper... maar lenen bij DSB gelinkte bedrijven? HAHAHAHAHAHA
Of sterker:
MEER DAN HONDERDDUIZEND (100.000) EUROOTJES OP EEN REKENING HEBBEN STAAN BIJ DE DSB!!! FOR FUCKING SAKE!!!!
![]()
ABN/AMRO maakte jaar in jaar uit dikke winst en dit steeg ook nog eens jaar in jaar uit ten opzichte van het jaar arvoor. Totdat aandeelhouders besloten dat er nog meer winst gemaakt moest worden waarop ABN/AMRO vreemde bokke sprongen ging maken (lees: winstgevende/gezonde onderdelen verkopen om investeerders/aandeelhouders tevreden te stellen).quote:
Zolang de Rabo nog een wereldspeler is durf ik dat wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef Dlocks het volgende:
[..]
ABN/AMRO maakte jaar in jaar uit dikke winst en dit steeg ook nog eens jaar in jaar uit ten opzichte van het jaar arvoor. Totdat aandeelhouders besloten dat er nog meer winst gemaakt moest worden waarop ABN/AMRO vreemde bokke sprongen ging maken (lees: winstgevende/gezonde onderdelen verkopen om investeerders/aandeelhouders tevreden te stellen).
Een beursgenoteerde bank is geen garantie voor een goed beleid. En een niet beursgenoteerde bank is geen garantie voor een een slecht beleid.
De RABO is ook niet beursgenoteerd. Durf jij je geld daar niet te stallen?
veel ezels bedoel jequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef kurk_droog het volgende:
DSB staat toch al jaren bekend om het naaien van klanten? Veel stenen in Nederland zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |