Komt goed van pas ism de TT.quote:
Nee, want zoals jij het zegt klopt het niet. IK PROBEER JE HIER IETS TE LEREN JA!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook. Lees anders fobo even door. Ipv je standaard gekrakeel.
En jij denkt dat niveau te kunnen halen zonder die extra vakken gevolgd te hebben op de middelbare?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat MBO kk is. En op de vavo (heet nu sprint lyceum) kan je TL havo vwo doen. Daarom.
php wel, die is zo slim.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij denkt dat niveau te kunnen halen zonder die extra vakken gevolgd te hebben op de middelbare?
Er zijn uitzonderingen hequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zegt dat ik naar de vavo moet, de vavo is "Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs."
Dat zou dus betekenen dat ik van mijn huidige school zou moeten worden afgestuurd zodat ik daarna naar de vavo zou gaan.
Hij wil zelf toch naar het vavo of begrijp ik dit verkeerd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zegt dat ik naar de vavo moet, de vavo is "Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs."
Dat zou dus betekenen dat ik van mijn huidige school zou moeten worden afgestuurd zodat ik daarna naar de vavo zou gaan.
Vavo ga ik doen niet jij? Waar je dat weer vandaan haalt. En het woord 'trotseren' heeft helemaal niets met trots te maken, hoe kom jij daar dan weer bij? Vage aannames?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, hij wilt zelf?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij wil zelf toch naar het vavo of begrijp ik dit verkeerd?
Het is ook niet een vangnet, het is gewoon volwassen onderwijs
Ik dacht dat Mozy de onderwijsassistent zou wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want zoals jij het zegt klopt het niet. IK PROBEER JE HIER IETS TE LEREN JA!
Bio!quote:
Omdat het in die vage context van je het meest voor de hand lag dat je dat bedoelde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vavo ga ik doen niet jij? Waar je dat weer vandaan haalt. En het woord 'trotseren' heeft helemaal niets met trots te maken, hoe kom jij daar dan weer bij? Vage aannames?
JE KAN NU REGISTREREN VOOR DE FREEROLL SNEL SNEL SNELquote:
Als het niets met trots te maken heeft, dan klopt er helemaal geen reet van jouw zin, en ik ging er maar van uit dat je trots bedoelde. omdat je faalt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vavo ga ik doen niet jij? Waar je dat weer vandaan haalt. En het woord 'trotseren' heeft helemaal niets met trots te maken, hoe kom jij daar dan weer bij? Vage aannames?
Vwo niet, havo moet kunnen, mits ik me best doe. En dat ga ik zeker doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij denkt dat niveau te kunnen halen zonder die extra vakken gevolgd te hebben op de middelbare?
Pokerstars?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JE KAN NU REGISTREREN VOOR DE FREEROLL SNEL SNEL SNEL
Ik ga kansarme jongeren helpen hun Nederlands bij te spijkeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mozy de onderwijsassistent zou worden
Leraar, En ik wil kinderen iets leren, niet mensen zoals php. Daar is het al te laat voor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mozy de onderwijsassistent zou worden
Pak een woordoenboek, ipv je eigen hersen spinsels hier neer te kauwen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als het niets met trots te maken heeft, dan klopt er helemaal geen reet van jouw zin, en ik ging er maar van uit dat je trots bedoelde. omdat je faalt.
Je doet het heel goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga kansarme jongeren helpen hun Nederlands bij te spijkeren.
Ben nu alvast aan het oefenen.
Met 'me best doen' ga je havo waarschijnlijk ook niet redden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vwo niet, havo moet kunnen, mits ik me best doe. En dat ga ik zeker doenMbo is diep, maar dan ook diep en dieptriest.
Je best doen voor havo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vwo niet, havo moet kunnen, mits ik me best doe. En dat ga ik zeker doenMbo is diep, maar dan ook diep en dieptriest.
I'm inquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JE KAN NU REGISTREREN VOOR DE FREEROLL SNEL SNEL SNEL
Nee, daar zijn wel meerdere Freeroll's.quote:
Als je het zelf niet kan, hoe wil jij andere mensen iets leren dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Leraar, En ik wil kinderen iets leren, niet mensen zoals php. Daar is het al te laat voor.
'Neer te kauwen'quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pak een woordoenboek, ipv je eigen hersen spinsels hier neer te kauwen!
Als je dat gedaan hebt mag je mij uitleggen waarom ik gelijk had en jij niet.
Ik denk niet dat jij HAVO gaat redden aangezien je hiervoor een aantal meer vakken hebt dan bij kader/basis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg dan welke wel, leleke natnek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, daar zijn wel meerdere Freeroll's.
Bwin.
Hoezo ongefundeerdquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Met 'me best doen' ga je havo waarschijnlijk ook niet redden.
Begin jij eerst maar met wat je hier nou eigenlijk zegt:quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij MBO4En je loopt ook nog eens te trotseren dat je geen eens op school hoeft te komen. Newflash volgend jaar wordt het vavo
BWIN www.bwin.nlquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg dan welke wel, leleke natnek.
Zegt ie toch ook, Bwinquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg dan welke wel, leleke natnek.
Daarom spijker ik mezelf thuis ook hard bijquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij HAVO gaat redden aangezien je hiervoor een aantal meer vakken hebt dan bij kader/basis.
Een IQ test heeft geen kanker te maken met wat voor schooltype jij aankanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo ongefundeerdHavo is nou ook weer niet zooooooooooo moeilijk hoor. Genoeg IQ test gedaan om te weten dat ik het kan.
P.s zoveel waarde hecht ik niet aan je mening.
Hersenspinsels is één woord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Me best doe? Me best doe? Wat Nederlands betreft kun je in elk geval een hoop leren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Genoeg IQ-testen is het dan nog. Sukkel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo ongefundeerdHavo is nou ook weer niet zooooooooooo moeilijk hoor. Genoeg IQ test gedaan om te weten dat ik het kan.
Ongefundeerd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes, het gaat wel heel lastig worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom spijker ik mezelf thuis ook hard bijIk zeg niet dat het makkelijk wordt, maar wel mogelijk.
Dat wil dus zeggen blootstelt om geen onderwijs te volgen. En dat is dom. Tenminste als je iets wil bereiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Begin jij eerst maar met wat je hier nou eigenlijk zegt:
[..]
Waarschijnlijk iets van Bet 'n' Win omdat het hoofdzakelijk een sport booky isquote:
Zoals jij dingen verkeerd kan interpreteren... Respectquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen blootstelt om geen onderwijs te volgen. En dat is dom. Tenminste als je iets wil bereiken.
Bronhttp://www.encyclo.nl/begrip/trotseren
MBO rond ik dit jaar in eenkeer af. De leraren zeggen dat het me makkelijk gaat lukken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes, het gaat wel heel lastig worden.
Ben je nu al bezig of ga je toch eerst een jaar MBO doen?
Als je juh best doet kan het .quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik word trouwens astronaut, moet makkelijk lukken. Ik moet wel een tandje bij zetten, maar zooooooooooooooooo moeilijk is het niet.
Eén van de grootste wedsites van de wereld?quote:
Slaap zachtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je juh best doet kan het .![]()
Maar ik ga slapen.
Welterusten.
Blootstelt om geen onderwijs te volgenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen blootstelt om geen onderwijs te volgen. En dat is dom. Tenminste als je iets wil bereiken.
Je lult echt uit je nekquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MBO rond ik dit jaar in eenkeer af. De leraren zeggen dat het me makkelijk gaat lukken.
Droom zequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik ga slapen.
Welterusten.
Goed dat je naar bed gaat. Zodat je morgen fris en fruitig aan je school kan beginnen. Puik planquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik ga slapen.
Welterusten.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog 40 plaatsen oftewel 30 secondenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat baseer je op?quote:
Tuurlijk johquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MBO rond ik dit jaar in eenkeer af. De leraren zeggen dat het me makkelijk gaat lukken.
Ik stop ermee. Hoop niet dat jij later ooit mijn kinderen les gaat geven, haal ze direct bij je vandaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om te beginnen, flikker op met je faalsite en gebruik deze eens:
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=trotseren
trot·se·ren -seerde, h getrotseerd niet vluchten voor, moedig ondergáán: het gevaar ~
Het feit dat ik niet naar school hoef kan ik niet trotseren.![]()
En trouwens, als mijn leraar zegt dat ik goed in een vak ben, en niet hoef te komen. Waarom zou ik dan komen?
Dat ik vmbo T heb gedaan en ben geslaagd met achten en één negen, en zelfs tegen MIJ zeiden ze niet "Ooooh dat kun je makkelijk" dus tegen jou zouden ze het wel zeggen terwijl je fucking niveau 2 doet ?quote:
Hij is vol, en reetveter moet via onze affiliate link aanmelden anders krijgt hij geen bonusquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog 40 plaatsen oftewel 30 seconden
Mag ik je verbeteren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik bij je in het dorp kom wonen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stop ermee. Hoop niet dat jij later ooit mijn kinderen les gaat geven, haal ze direct bij je vandaan.
Oh, en ik doe dus havo in 1 jaar nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik vmbo T heb gedaan en ben geslaagd met achten en één negen, en zelfs tegen MIJ zeiden ze niet "Ooooh dat kun je makkelijk" dus tegen jou zouden ze het wel zeggen terwijl je fucking niveau 2 doet ?
PLEAAAAAAAAASE
Gozer serieus, jouw gebruik van het woord 'trosteren' was compleet incorrectquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stop ermee. Hoop niet dat jij later ooit mijn kinderen les gaat geven, haal ze direct bij je vandaan.
Hij heeft stress, hij kan niet meer typenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik je verbeteren?
"Mbo rond ik dit jaar in één keer af."
Jammer dat je mij negeert.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.deltion.nl/jon(...)logistiek-medewerkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Ik denk dat het een VWO'er heel misschien wel zou lukken met veel motivatie en toewijding maar ik denk niet dat iemand die niet voor niets op het MBO terecht is gekomen, een hele studie in 1 jaar kan afronden![]()
Ga je ook mee naar Madrid?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, en ik doe dus havo in 1 jaar nu
Om 24:00 lig ik allang te pittenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is vol, en reetveter moet via onze affiliate link aanmelden anders krijgt hij geen bonus
Naja, iedere dag om 14:30 en 24:00 een freeroll en de aanmelding start 90 minuten van te voren.
IK WORD OOK ZO CHAGERIJNIG, GODVERTERING KUTquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef reetveter het volgende:
ik word echt kankerchagerijnig van traag internet
Hebben ze een opleiding voor vrachtwagens lossen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.deltion.nl/jon(...)logistiek-medewerker
Lestof is geschreven voor 2 jaar, maar ik doe de BOL voltijd dus daarom kan ik het in een jaar, hoef je geen wo'r voor te zijn. Ok jij zult het wel beter weten dan de docenten. Anyway, het is een kut opleiding.
Waarom ga je dan ook een studie voor logistiek medewerker doen? Wat kan je daar überhaupt mee, vrachtwagenchauffeur worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lestof is geschreven voor 2 jaar, maar ik doe de BOL voltijd dus daarom kan ik het in een jaar, hoef je geen wo'r voor te zijn. Ok jij zult het wel beter weten dan de docenten. Anyway, het is een kut opleiding.
Gisteren niet:quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om 24:00 lig ik allang te pitten
Nee logisch. Een BOLopleiding is als ik het goed heb beroepsopleidend, dat je 4 dagen per week werkt en 1 dag per week naar school gaat. Als je die stof die je normaal gesproken in 2 jaar tijd 1 keer per week uitgesmeerd krijgt opeens 5 dagen voltijd krijgt is het inderdaad niet zo raar dat je het dan in een jaar moet halen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check Zot's FoBoquote:
Dan zou je het zelfs in een paar maanden kunnen doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee logisch. Een BOLopleiding is als ik het goed hebben beroepsopleidend, dat je 4 dagen per week werkt en 1 dag per week naar school gaat. Als je die stof die je in 2 jaar tijd 1 keer per week uitgesmeerd krijgt opeens 5 dagen voltijd krijgt is het inderdaad niet zo raar dat je het dan in een jaar moet halen.
Nee om meer redenen, die ik niet op fok ga neerzetten. Hoe dan ook, deze opleiding rond ik in een jaar af. En dan lekker vavo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook een studie voor logistiek medewerker doen? Wat kan je daar überhaupt mee, vrachtwagenchauffeur worden?
Heb je het daarom ook gekozen? Omdat het goed aansluit bij jouw bijbaantje als vrachtwagen schoonmaker?
BBL is 4 dagen werken 1 dag school. BOL kan 5 dagen leren zijn tot minimaal 3 dagen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee logisch. Een BOLopleiding is als ik het goed heb beroepsopleidend, dat je 4 dagen per week werkt en 1 dag per week naar school gaat. Als je die stof die je normaal gesproken in 2 jaar tijd 1 keer per week uitgesmeerd krijgt opeens 5 dagen voltijd krijgt is het inderdaad niet zo raar dat je het dan in een jaar moet halen.
En hoelang ga jij over je opleiding (leerling assistent) doen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan zou je het zelfs in een paar maanden kunnen doen.
leerling assistent ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoelang ga jij over je opleiding (leerling assistent) doen?
Waarom zou je het niet neerzetten? Je wil wel zeggen wat voor opleiding jij doet en hoe erg je het wel niet vind maar je durft niet te zeggen wat jou er in eerste principe toe heeft aangezet om deze opleiding te gaan volgen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee om meer redenen, die ik niet op fok ga neerzetten. Hoe dan ook, deze opleiding rond ik in een jaar af. En dan lekker vavo.
De didactische vaardigheden van de gemiddelde Fokker
Ja maar het gaat toch om de dag ernaquote:
Ja weet ik veel.quote:
Ligt er aan, hier duurt de opleiding sowieso al 3 jaar ipv. 4.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoelang ga jij over je opleiding (leerling assistent) doen?
OOOOOOOOOOOHGOD, HOU OOOOOOOPquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Schoonmaker heet tegenwoordig hoofd interieur verzorging, concierge huismeesters.
Hoe dan ook, door types zoals jou is het hbo zo ontzettend aan het devalueren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
BBL is 4 dagen werken 1 dag school. BOL kan 5 dagen leren zijn tot minimaal 3 dagen.
In zijn profiel staat toch duidelijk onderwijsassistent en het feit dat jij 'leerling assistent' zegt betekent dus ook dat jij zijn profiel/fobo hebt gelezen. Waarom plaats je dan toch zo'n domme opmerking en zo'n kut excuus?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Schoonmaker heet tegenwoordig hoofd interieur verzorging, concierge huismeesters.
Nee ik ga niet mijn hele prive leven op fok exposeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet neerzetten? Je wil wel zeggen wat voor opleiding jij doet en hoe erg je het wel niet vind maar je durft niet te zeggen wat jou er in eerste principe toe heeft aangezet om deze opleiding te gaan volgen?
Ja, morgen college, vandaag nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het gaat toch om de dag erna
Dus je haalt hem in 2 jaar? En wat ga je daarna doen dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ligt er aan, hier duurt de opleiding sowieso al 3 jaar ipv. 4.
En als je goede punten hebt kan je het in 2 jaar afmaken.
Op bwin Poker 'Jappieh'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Japsnars wat is je Bwinnaam ook al weer?
Je bent een komma vergeten. En exposeren kan je beter niet gebruiken in die context.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik ga niet mijn hele prive leven op fok exposeren.
Je weet dat Plasterk de universiteit en HBO aan elkaar wil koppelen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe dan ook, door types zoals jou is het hbo zo ontzettend aan het devalueren.
PABO en daarna misschien studeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus je haalt hem in 2 jaar? En wat ga je daarna doen dan?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent een komma vergeten. En exposeren kan je beter niet gebruiken in die context.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat Plasterk de universiteit en HBO aan elkaar wil koppelen?
Ok, zou nice zijn om bij je aan tafel te komenquote:
Het is niet zijn schuld dat je geen WO aankon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe dan ook, door types zoals jou is het hbo zo ontzettend aan het devalueren.
Triest..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
phpmystyle, wat een mongool is dat toch ook zeg.
En jij weet ook dat een overgrote meerderheid van de tweede kamer tegen zijn idee is? En jij weet ook dat als dit plan überhaupt ooit er doorheen wordt gedrukt, wat ik zeer sterk betwijfel, dat het nog zeker 10 jaar gaat duren voordat de veranderingen zijn doorgevoerd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, als ik zo een beeld van jou heb weet je vrij weinig. Als een echte mbo-er probeer je overal tegenaan te trappen. Je zegt dat je te slim bent voor je opleiding, bewijs dat dan en gedraag je in elk geval volwassen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
We shall seequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, zou nice zijn om bij je aan tafel te komen
Nee duh, ze willen á la Amerika met cijfers en intake's doen. Ofterwel het enige wat dan anders is is dat havisten niet meer in sommige steden worden toegelaten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Willen is iets anders dan doen he
En dat betekent dan nog niet dat iedereen die havo doet ineens geneeskunde kan doen
De LOI biedt cursussen Nederlands aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je kan exposeren wel gebruiken, maar dat klinkt niet zo lekker.
Nee, helaas. Je komt niet in aanmerking als je tips aan anderen gaat uitdelen maar deze zelf niet opvolgtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De LOI biedt cursussen Nederlands aan.
Kom ik nu in aanmerking voor de tip van de dag?
Wat ze eens á la Amerika moeten gaan doen, is campussen bouwenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee duh, ze willen á la Amerika met cijfers en intake's doen. Ofterwel het enige wat dan anders is is dat havisten niet meer in sommige steden worden toegelaten.
Dit slaat echt alles.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, als ik zo een beeld van jou heb weet je vrij weinig. Als een echte mbo-er probeer je overal tegenaan te trappen. Je zegt dat je te slim bent voor je opleiding, bewijs dat dan en gedraag je in elk geval volwassen.
Ik verdien trouwens statspunten als een motherfuckerquote:
Nee, die heeft japsnars al gemaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De LOI biedt cursussen Nederlands aan.
Kom ik nu in aanmerking voor de tip van de dag?
Ik vind het best logisch wat Zotheid zeg. Jij loopt constant te jammeren, gedraagt je onvolwassen en loopt constant op anderen te bitchen terwijl je zelf geen haar beter bent.quote:
Zoveel schort er niet meer aan mijn Nederlands.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, helaas. Je komt niet in aanmerking als je tips aan anderen gaat uitdelen maar deze zelf niet opvolgt
Hbo is met kleine letters.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wo is ook met kleine letters.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is niet zijn schuld dat je geen WO aankon.
Ja dat brengen ze leuk hequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik verdien trouwens statspunten als een motherfucker
Alles wat ik verlies bij Poker win ik bij met WOS en vice versa
Maar met alles wat ik doe haal ik dus punten, zonder er qua geld op vooruit te gaan
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel short er niet meer aan mijn Nederlands.
Waar trap ik tegen aan dan? En maak aub wel verschil tussen trollen, en moedwillig iets schofferen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het best logisch wat Zotheid zeg. Jij loopt constant te jammeren, gedraagt je onvolwassen en loopt constant op anderen te bitchen terwijl je zelf geen haar beter bent.
TYPOquote:
Haha, hoeveel heb je er nu?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik verdien trouwens statspunten als een motherfucker
Alles wat ik verlies bij Poker win ik bij met WOS en vice versa
Maar met alles wat ik doe haal ik dus punten, zonder er qua geld op vooruit te gaan
Je lacht mij uit omdat ik het faal vind dat je exposeren gebruikt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar trap ik tegen aan dan? En maak aub wel verschil tussen trollen, en moedwillig iets schofferen.
Christus, 1 citaat waarin ik dat heb gezegt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hbo is met kleine letters.
Ja, dat is ook een idioot plan.
[..]
Wo is ook met kleine letters.
Maar goed, zoals ik al vaker heb gezegd is het stom dat ik nu niet op de uni zit. Ik weet van mezelf dat ik best het vwo had kunnen doen en daarna het wo.
Ik ben dan alleen niet iemand die, itt tot php, tegen anderen gaat zeggen dat ze maar hbo doen terwijl ik dat zelf ook maar doe.
Ik vind het duidelijker om WO en HBO in hoofdletters te schrijven zodat de minder intelligente medemens doorheeft dat het een afkorting betreft en niet het woord 'wo'.quote:
Word. Maar hij is dan weer niet kaal.quote:Maar goed, zoals ik al vaker heb gezegd is het stom dat ik nu niet op de uni zit. Ik weet van mezelf dat ik best het vwo had kunnen doen en daarna het wo.
Ik ben dan alleen niet iemand die, itt tot php, tegen anderen gaat zeggen dat ze maar hbo doen terwijl ik dat zelf ook maar doe.
Dit is de opmerking van de dag!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat ze eens á la Amerika moeten gaan doen, is campussen bouwen. Dat zou me toch eens top lijken. Met duizenden studenten bij elkaar wonen
. Geen kamer meer zoeken
. Geen kankervervelende huisjesmelkers meer
![]()
.
Ik wou er eigenlijk nog bij willen zetten dat je niet met dingen moet gaan pochen die je nog helemaal niet hebt waargemaakt. Het is ontzettend stom om op te gaan scheppen over dingen die je nog niet eens hebt waargemaakt.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel schort er niet meer aan mijn Nederlands.
Het was geen spelfout en dat weet jij ook. Toch probeer jij mij op die typfout onderuit te halen, en dat is ronduit triest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik die maak lig je in een scheur en bied je LOI cursussen aan.
Dat dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het duidelijker om WO en HBO in hoofdletters te schrijven zodat de minder intelligente medemens doorheeft dat het een afkorting betreft en niet het woord 'wo'.
Het was inderdaad een fout van mij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het was geen spelfout en dat weet jij ook. Toch probeer jij mij op die typfout onderuit te halen, en dat is ronduit triest.
Welke dingen? Ik vroeg om een citaat waarin ik zou lopen pochen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit is de opmerking van de dag!
[..]
Ik wou er eigenlijk nog bij willen zetten dat je niet met dingen moet gaan pochen die je nog helemaal niet hebt waargemaakt. Het is ontzettend stom om op te gaan scheppen over dingen die je nog niet eens hebt waargemaakt.
[..]
Duidelijke zaak!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het duidelijker om WO en HBO in hoofdletters te schrijven zodat de minder intelligente medemens doorheeft dat het een afkorting betreft en niet het woord 'wo'.
quote:[..]
Word. Maar hij is dan weer niet kaal.
Care.quote:
Nog meer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Duidelijke zaak!
[..]![]()
Ik ben je de laatste tijd steeds meer gaan waarderen. 14.gif
Je zegt dat je het mbo wel even haalt, in tegenstelling tot Mozy. Je zegt dat het mbo dieptriest is terwijl je er zelf nog op zit. Zolang jij nog niet bewezen hebt dat je dat kan (als het al een prestatie zou moeten zijn) dan kan je daar beter ook niet over opscheppen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke dingen? Ik vroeg om een citaat waarin ik zou lopen pochen?
Epic fail.
typefoutquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het was geen spelfout en dat weet jij ook. Toch probeer jij mij op die typfout onderuit te halen, en dat is ronduit triest.
Meldt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand die mee gaat peukie roken?Ja ik weet het, typisch MBO verschijnsel.
Waarom zou je een restant van een sigaret roken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
Waar maak ik HBO'rs belachelijk? En inderdaad, ik moet niet blaaskaken over iets wat ik nog niet ben nee. Maar kom op, MBO 2 haal ik wel, haalt iedereen, met iq van 50. Daar mag ik toch wel optimistisch over zijn toch? Het zou anders zijn als ik zou zeggen dat ik havo/hbo wel even cumlaude zou halen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zegt dat je het mbo wel even haalt, in tegenstelling tot Mozy. Je zegt dat het mbo dieptriest is terwijl je er zelf nog op zit. Zolang jij nog niet bewezen hebt dat je dat kan (als het al een prestatie zou moeten zijn) dan kan je daar beter ook niet over opscheppen.
Ik ga ook niet zeggen dat ik over 10 jaar arts ben terwijl ik daar helemaal niet zeker van ben. Zeker ga ik geen andere hbo-ers belachelijk proberen te maken omdat zij maar hbo doen en eventueel geen ambitie hebben om een universitaire studie te volgen.
Je geboortedatum staat nog steeds verkeerd in je fotoboekquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
Marlboro doen?quote:
Klopt. Anderzijds zouden de huidige huizen waar studenten momenteel inzitten verkocht kunnen worden aan particulieren en doordat je op een campus alles bij de hand hebt is er ook geen ov voor studenten meer nodig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
THANKS BRO! Minpunt is dat het erg veel geld en ruimte gaat kosten. Beiden is er niet.
Ja.quote:
Max Flavour.quote:
Het is werkelijk waar geniaal. Nu nog ruimte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Anderzijds zouden de huidige huizen waar studenten momenteel inzitten verkocht kunnen worden aan particulieren en doordat je op een campus alles bij de hand hebt is er ook geen ov voor studenten meer nodig.
Whehequote:
Moet morgen om 9:00 op school zijnquote:
Ik 9:30.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet morgen om 9:00 op school zijn
Ik wil niet met 2 rooie ogen aankomenquote:
Dan ben ik al uitquote:
Alsof jij school nodig hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet morgen om 9:00 op school zijn
Dan doe je toch echt iets foutquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil niet met 2 rooie ogen aankomen
Over 10 uur? Dan trek jij dat spul wel heel erg slechtquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik projecteer jouw gedrag op mijn situatie. Om dat te snappen heb je misschien een stukje inzicht nodig. Dat je überhaupt op niveau 2 terecht komt zegt wat mij betreft al erg veel. Iemand die de havo aankan komt echt niet zomaar op niveau 2 terecht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar maak ik HBO'rs belachelijk? En inderdaad, ik moet niet blaaskaken over iets wat ik nog niet ben nee. Maar kom op, MBO 2 haal ik wel, haalt iedereen, met iq van 50. Daar mag ik toch wel optimistisch over zijn toch? Het zou anders zijn als ik zou zeggen dat ik havo/hbo wel even cumlaude zou halen.
Dat niet, maar heb eenmaal dan donders lang van die rooie ogen. Vaag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Over 10 uur? Dan trek jij dat spul wel heel erg slecht
Besides, ik kom zo vaak met rooie ogen aangezet..quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel joh, je kan er allemaal dingen mee kopen/winnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat brengen ze leuk he. Maar je hebt er echt helemaal geen fuck aan.
Ik heb er nu 2853quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, hoeveel heb je er nu?
Ik heb maar besloten om 2500 punten in te wisselen voor 1 euro
Met die geld loterijen win je toch niks en ik denk ook niet dat ik zomaar vrij kan krijgen en vervoer kan regelen voor een weekendje Spaans/Duits voetbal
Inclusief of exclusief die 1000 bonuspunten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel joh, je kan er allemaal dingen mee kopen/winnen
[..]
Ik heb er nu 2853
quote:Statuspunten sinds 1-10-2009 1.980
Ik ben koning FIFA10 hier in 't huis. Is dat niet tof?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi zo.
Verder nog iets leuks beleefd?
Een willekeurige kansenwijk. Doen we daar toch nog iets nuttigs mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar geniaal. Nu nog ruimte.
Als ik zeg dat ik er 1 jaar over doe dan is het zo. Ik weet wat ik kan, en nog beter, ik weet ook wat ik niet kan. Daarbij heeft het allerlei oorzaken waarom ik nooit hoger heb gedaan, maar ik kan het, ik weet het en de leraren ook. En ja ik zal het nog moeten bewijzen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik projecteer jouw gedrag op mijn situatie. Om dat te snappen heb je misschien een stukje inzicht nodig. Dat je überhaupt op niveau 2 terecht komt zegt wat mij betreft al erg veel. Iemand die de havo aankan komt echt niet zomaar op niveau 2 terecht.
Mijn zusje doet het momenteel en je moet toch echt stompzinnig zijn om daar iets fout te doen. Als dit vooralsnog jouw hoogst haalbare niveau is vrees ik met grote vrezen.
Nog steeds zit je te vertellen dat je niveau 2 makkelijk kan halen. Doe het dan. Bewijs het ons en ik kom je hoogstpersoonlijk een koekje brengen. Ga alleen niet tegen minderwaardig tegen andere doen dit op hetzelfde niveau zitten.
Half Den Haag dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een willekeurige kansenwijk. Doen we daar toch nog iets nuttigs mee.
Hoeveel mannen zijn er in huis?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben koning FIFA10 hier in 't huis. Is dat niet tof?
Dan gaat de PvdA weer huilen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een willekeurige kansenwijk. Doen we daar toch nog iets nuttigs mee.
Ik zit op niveau 4, niet 2.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik projecteer jouw gedrag op mijn situatie. Om dat te snappen heb je misschien een stukje inzicht nodig. Dat je überhaupt op niveau 2 terecht komt zegt wat mij betreft al erg veel. Iemand die de havo aankan komt echt niet zomaar op niveau 2 terecht.
Mijn zusje doet het momenteel en je moet toch echt stompzinnig zijn om daar iets fout te doen. Als dit vooralsnog jouw hoogst haalbare niveau is vrees ik met grote vrezen.
Nog steeds zit je te vertellen dat je niveau 2 makkelijk kan halen. Doe het dan. Bewijs het ons en ik kom je hoogstpersoonlijk een koekje brengen. Ga alleen niet tegen minderwaardig tegen andere doen dit op hetzelfde niveau zitten.
quote:
Maar denigrerend over niveau 2 doen mag natuurlijk wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is uitermate tof, ware het niet dat de één stage loopt en de ander aan het afstuderen is. Waardoor het tamelijk dood is hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is matig tof, niet bijzonder tof, niet niet tof.
Maar het is raar om iemand, zeker als hij nog hoger zit, belachelijk te maken? En nogmaals, ik heb dat soort dingen ook meegemaakt. Ik weet ook dat ik het beter kan, maar dat hoef ik dan nog niet telkens te verkondigen en mijn medestudenten (of hogere, in mijn geval wo-ers) belachelijk te maken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik er 1 jaar over doe dan is het zo. Ik weet wat ik kan, en nog beter, ik weet ook wat ik niet kan. Daarbij heeft het allerlei oorzaken waarom ik nooit hoger heb gedaan, maar ik kan het, ik weet het en de leraren ook. En ja ik zal het nog moeten bewijzen.
Gezellig!quote:
Dat stelt tegenwoordig ook niks meer voor.quote:
Dat maakt het helemaal belachelijk.quote:
Ja, sorry, maar als je examenvragen krijgt als "Pietje krijg 50 cent per week. Hoelang moet hij sparen voordat hij een computerspel van 60 euro kan kopen?" kan ik er niet positief over zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar denigrerend over niveau 2 doen mag natuurlijk wel.Omfg.
Je bent hypocriet bezig nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar als je examenvragen krijgt als "Pietje krijg 50 cent per week. Hoelang moet hij sparen voordat hij een computerspel van 60 euro kan kopen?" kan ik er niet positief over zijn.
Het gaat niet om de mensen, het gaat om het onderwijs. Dit zijn gewoon vragen uit de cito. Dat iemand na 4 jaar middelbare school op dat soort vragen getest moet worden zegt naar mijn idee veel over het onderwijs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent hypocriet bezig nu.Natuurlijk is dat voor ons makkelijk, maar niet voor iedereen.
Daarom ook respect als die mensen niet beter kunnen, maar geen respect als die mensen wel beter kunnen maar door luiheid dat doen, of wanneer mensen doen alsof ze dat makkelijk halenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent hypocriet bezig nu.Natuurlijk is dat voor ons makkelijk, maar niet voor iedereen.
Nee, dat heeft met iemands niveau te maken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mensen, het gaat om het onderwijs. Dit zijn gewoon vragen uit de cito. Dat iemand na 4 jaar middelbare school op dat soort vragen getest moet worden zegt naar mijn idee veel over het onderwijs.
Precies php dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarom ook respect als die mensen niet beter kunnen, maar geen respect als die mensen wel beter kunnen maar door luiheid dat doen, of wanneer mensen doen alsof ze dat makkelijk halen
Nogmaals wie of wat maak ik belachelijk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar het is raar om iemand, zeker als hij nog hoger zit, belachelijk te maken? En nogmaals, ik heb dat soort dingen ook meegemaakt. Ik weet ook dat ik het beter kan, maar dat hoef ik dan nog niet telkens te verkondigen en mijn medestudenten (of hogere, in mijn geval wo-ers) belachelijk te maken?
Het getuigd niet van erg veel wijsheid als je dat doet.
[..]
Gezellig!
[..]
Dat stelt tegenwoordig ook niks meer voor.
[..]
Dat maakt het helemaal belachelijk.
Agreed, dat het cito vragen zijn zegt niks, blijkbaar hebben die mensen op de cito zo slecht gescoord dat ze na vier jaar middelbaar nog niet verder zijn dan dat soort vragenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat heeft met iemands niveau te maken.
Het onderwijs staat daar los van.
Het spijt me, maar als ik dat soort vragen makkelijk weet te beantwoorden, en dat kenbaar maak, maakt mij dat dan arrogantquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar als je examenvragen krijgt als "Pietje krijg 50 cent per week. Hoelang moet hij sparen voordat hij een computerspel van 60 euro kan kopen?" kan ik er niet positief over zijn.
Ik denk niet dat jij een goede inschatting kunt maken van het niveau dat dergelijke leerlingen hebben en behoren te hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mensen, het gaat om het onderwijs. Dit zijn gewoon vragen uit de cito. Dat iemand na 4 jaar middelbare school op dat soort vragen getest moet worden zegt naar mijn idee veel over het onderwijs.
Maar maar maar... Ik ben op de school van m'n zusje geweest, en het was net een speeltuin. Schreeuwende kinderen en docenten die volgens mij ook niet al te snugger zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat heeft met iemands niveau te maken.
Het onderwijs staat daar los van.
120 weken!!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze niet beterquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ik ben op de school van m'n zusje geweest, en het was net een speeltuin. Schreeuwende kinderen en docenten die volgens mij ook niet al te snugger zijn.
Zoek maar een stickertje uit.quote:
ZH, maakt een inschattingsfout.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een goede inschatting kunt maken van het niveau dat dergelijke leerlingen hebben en behoren te hebben.
Generaliseren noemen we dat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ik ben op de school van m'n zusje geweest, en het was net een speeltuin. Schreeuwende kinderen en docenten die volgens mij ook niet al te snugger zijn.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mozy?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals wie of wat maak ik belachelijk?
Als jij op dat niveau zit is het wel een beetje raar om mensen van een hoger niveau af te kraken,quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het spijt me, maar als ik dat soort vragen makkelijk weet te beantwoorden, en dat kenbaar maak, maakt mij dat dan arrogant?
Natuurlijk is voor bepaalde vakken minder intelligentie nodig, en ik weet dat het slecht van mij is om daarover te oordelen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een goede inschatting kunt maken van het niveau dat dergelijke leerlingen hebben en behoren te hebben.
1. Mozy begon zelf mij belachelijk te maken, en dat terwijl hij geen milimeter beter is dan mij. Of vind jij dat MBO wel okay is? In dat geval hebben wij een menings verschil.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mozy?
[..]
Als jij op dat niveau zit is het wel een beetje raar om mensen van een hoger niveau af te kraken,
[..]
Natuurlijk is voor bepaalde vakken minder intelligentie nodig, en ik weet dat het slecht van mij is om daarover te oordelen.
quote:
En dan zit er nog een verschil tussen de verschillende niveaus op het vmbo. Van praktijk tot theoretisch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze niet beter
Trouwens, als je VWO doet, ben je over het algemeen op je 18e klaar
Als je VMBO doet, ben je over het algemeen al op je 16e klaar (blijven zitten buiten beschouwing gelatenBlijven zitten op het VMBO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat terzijde)
Dat er weinig stimulatie om te leren is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Wat heeft dat met de onderwijskwaliteit te maken?
Goed onderbouwdquote:
Ik proef hier enige sarcasmequote:
Tja, dat ligt aan het individu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
Dat er weinig stimulatie om te leren is.
Alsof ik iets moet onderbouwen dat voor iedereen duidelijk zichtbaar is. Je gaat toch ook niet onderbouwen dat de Eiffeltoren in Parijs staat?quote:
Lekker plausibel.quote:
En dat klopt dus niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
2. Er is geen significant verschil tussen niveau 2 en 4, het is alleen anders en meer stof. Kwa moeilijkheids graag is het praktisch hetzelfde.
Bestaan er echt zulke mensen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
Ik zat vandaag in de trein naast een jongen die ik op het eerste gezicht er al wat nerderig uit vond zien. Toen stopten we bij een station en dacht ik dat hij er niet uit hoefde, hij bleef immers zitten en maakte geen aanstalten op te staan. Ik ging ergens anders zitten, want er waren nu veel vrije plekken. Toen ik vanuit m'n ooghoeken keek naar de plaats waar ik eerst zat zag ik dat hij vertrokken was. Blijkbaar moest hij er wel bij dat station uit, maar durfde hij me niet te vragen of hij er langs mocht.
Ik wilde het net zeggen.quote:
1. Mbo is prima voor beroepsopleidingen. Je kan niet zeggen dat het mbo alleen maar slecht is. Dat jouw niveau te hoog is voor het mbo heeft niks met het mbo te maken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1. Mozy begon zelf mij belachelijk te maken, en dat terwijl hij geen milimeter beter is dan mij. Of vind jij dat MBO wel okay is? In dat geval hebben wij een menings verschil.
2. Er is geen significant verschil tussen niveau 2 en 4, het is alleen anders en meer stof. Kwa moeilijkheids graag is het praktisch hetzelfde.
3. Waarom doe je het dan, als je weet dat je er geen kaas van gegeten hebt?
Blijkbaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bestaan er echt zulke mensen?![]()
Waarom kies je hier in hemelsnaam voor plausibel terwijl een simpele 'geloofwaardig' volstaat?quote:
Ik pikte het net op, en wilde je moeite besparen.quote:
Iedereen op niv2 kan gewoon in 1 keer doorstromen naar niv4.quote:
Ja, het eindstation ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijkbaar.Ik had eigenlijk moeten blijven zitten, had hij bij een heul ander station moeten uitstappen.
![]()
Waar haal je die informatie vandaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen op niv2 kan gewoon in 1 keer doorstromen naar niv4.
Euhh... nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik ben het eens met het tegenovergestelde van wat php zegt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou bij God niet weten hoe het mbo in elkaar zit.
Was het Gers?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
Ik zat vandaag in de trein naast een jongen die ik op het eerste gezicht er al wat nerderig uit vond zien. Toen stopten we bij een station en dacht ik dat hij er niet uit hoefde, hij bleef immers zitten en maakte geen aanstalten op te staan. Ik ging ergens anders zitten, want er waren nu veel vrije plekken. Toen ik vanuit m'n ooghoeken keek naar de plaats waar ik eerst zat zag ik dat hij vertrokken was. Blijkbaar moest hij er wel bij dat station uit, maar durfde hij me niet te vragen of hij er langs mocht.
Klopt, maar ik geloof dat externe ruis een erg grote invloed kan zijn op het al dan niet leren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, dat ligt aan het individu.
Waarom zou je je erin verdiepen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou bij God niet weten hoe het mbo in elkaar zit.
Daarom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je je erin verdiepen?
Ik weet ook niet hoe het vmbo in elkaar zit.
1. Betekend niet dat MBO op veel kanten rammelt. Maargoed alles heeft z'n voor en z'n tegens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1. Mbo is prima voor beroepsopleidingen. Je kan niet zeggen dat het mbo alleen maar slecht is. Dat jouw niveau te hoog is voor het mbo heeft niks met het mbo te maken.
2. Anders en meer stof zeg je? Dat is toch een verschil?
'Kwa moeilijkheids graag" Wat? Ik geloof niet dat je op niveau 4 een vraag krijgt zoals mijn voorbeeld van daarnet.
3. Iets met pot en ketel.
Ja, het is natuurlijk niet erg stoer om goede cijfers te halen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
Klopt, maar ik geloof dat externe ruis een erg grote invloed kan zijn op het al dan niet leren.
Gewoon vragen aan leraren en teamleiders?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan?
Dat is niet zo.
Wil je dat ik alle fouten in deze post aanwijs voor je? Of is het genoeg als ik 'moeilijkheids graat' noem?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1. Betekend niet dat MBO op veel kanten rammelt. Maargoed alles heeft z'n voor en z'n tegens.
2. Ja maar kwa moeilijkheids graat is het zo goed als hetzelfde. Ik heb de boeken bekeken van niv4, is niets moeilijks aan, alleen meer lezen.
Ja.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dan niet allemaal niveau 4?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1. Betekend niet dat MBO op veel kanten rammelt. Maargoed alles heeft z'n voor en z'n tegens.
2. Ja maar kwa moeilijkheids graat is het zo goed als hetzelfde. Ik heb de boeken bekeken van niv4, is niets moeilijks aan, alleen meer lezen.
In de praktijk werkt het niet zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan leraren en teamleiders?
Ik had'm al gezienquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wil je dat ik alle fouten in deze post aanwijs voor je? Of is het genoeg als ik 'moeilijkheids graat' noem?
Dat rijmt op sta, na en qua.quote:
En op:quote:
www.deltion.nlquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom denk je dat er een niveau 3 is?
Zou lekker zijn, voor niveau 2 zijn er geen toelatingseisen, voor niveau 4 is dat een vmbo theoretisch diploma of een mbo niveau 3 diploma.
In het mbo zijn alle diploma’s, op alle niveaus, opgebouwd uit ‘deelkwalifi caties’. Het zijn een soort mini-diploma’s. Als je doorstroomt naar een opleiding op een hoger niveau, geeft een behaalde deelkwalificatie je recht op een vrijstelling in je vervolgopleiding. Met een mbo-diploma op niveau 4 is het mogelijk door te stromen naar opleidingen in het hoger beroepsonderwijs (hbo).quote:
1. Op welke manier? Op de lessen en dergelijke? Bereid je maar voor, op het hbo mag je waarschijnlijk nog meer achter dingen aan gaan zitten en moet je studeren!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktijk wijst uit dat het wel gebeurd. Alle leerlingen worden als individu bekeken, en beoordeelt op zijn/haar kunnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het mbo zijn alle diploma’s, op alle niveaus, opgebouwd uit ‘deelkwalifi caties’. Het zijn een soort mini-diploma’s. Als je doorstroomt naar een opleiding op een hoger niveau, geeft een behaalde deelkwalificatie je recht op een vrijstelling in je vervolgopleiding. Met een mbo-diploma op niveau 4 is het mogelijk door te stromen naar opleidingen in het hoger beroepsonderwijs (hbo).
Ik zie nergens staan: " als je niveau 2 hebt, kun je gelijk door naar niveau 4."
Ten eerste; wtf, doe je nou gewoon expres alle d's en t's fout?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktijk wijst uit dat het wel gebeurd. Alle leerlingen worden als individu bekeken, en beoordeelt op zijn/haar kunnen.
Dan houdt hij het nu al een jaar volquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is hij gewoon aan het trollen.
Correctie, 2 jaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan houdt hij het nu al een jaar vol
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ten eerste; wtf, doe je nou gewoon expres alle d's en t's fout?
Ten tweede; waarom zou ik me moeten inlezen als het daar nergens te lezen is en alleen in de praktijk zo uitpakt?
Duw em omver.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Wheehhehehehe is iemand aan het nekken hier voor de deur![]()
Emo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is zwarte nagellak altijd zo moeilijk aan te brengen.
Om je ervan te weerhouden die troep te nemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Film het of maak picsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Are you kidding me?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Lekker als je morgenochtend naar buiten moet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Nodig hem uit wat te komen frituren, nog zo'n lange nacht op een lege maag is ook niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Dat staat niet in de tekst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktijk wijst uit dat het wel gebeurd. Alle leerlingen worden als individu bekeken, en beoordeelt op zijn/haar kunnen.
Omdat je weinig precies bent met je handen na het doorsnijden van je polsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je weinig precies bent met je handen na het doorsnijden van je polsen.
Knor!quote:
quote:
Omdat je maar met 1 oog kan zien waar je het aan brengt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Verticale snijbewegingen maken, geen horizontale snijbewegingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je weinig precies bent met je handen na het doorsnijden van je polsen.
Laatste poging, op de website van Deltion staat duidelijk dat de opleiding 2 jaar duurt, ik doe de voltijd dus voor mij geldt 1 jaar, mits goede inzet en cijfers. En normalite is niveau 3 ook 2 jaar. En niveau 4 varieert van 2 tot 4 jaar, ligt aan je competenties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |