abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73629726
Voordat ik van start ga met mijn verhaal wil ik eerst graag de tijd nemen om twee dingen duidelijk te maken;
1. Alles in deze OP is waargebeurd.
2. Hoewel ik het iedereen aanraad het hele verhaal te lezen, staat onderaan een samenvatting om de toegankelijkheid van dit topic te bevorderen.

Ik wist dat het er hier in dit land af en toe volstrekt krankzinnig aan toe gaat en ben dus niet meer al te snel verbaasd, maar wat ik nu weer hoorde deed mij toch de, overigens goedgevormde, wenkbrauwen fronsen. Het zit zo; een kennis van de familie kwam zojuist in onze woning op bezoek, en vertelde het volgende verhaal over zijn zoon.

Deze jongeman, die overigens de leeftijd van 20 heeft, heeft gedurende een aantal maanden een relatie gehad met een vrouw van 32. Deze vrouw was politieagente (let op; dit is wellicht relevantie informatie voor later in het verhaal!). Wat de beweegredenen voor deze jongen waren is in deze even niet relevant. Waarschijnlijk is hij wel van de zogenaamde Milfjes. Hoe dan ook; wegens redenen die ik niet ken is deze relatie op de klippen gelopen. Dat gebeurt wel eens in het leven, en soms heb je van die mensen die na zo'n gebeurtenis gewoon weer als vrienden verderleven. In dit verhaal was dit niet het geval. Heel wat spreekwoordelijke modder werd over een weer gegooid. De vrouw heeft bijvoorbeeld bij de vrienden van de jongen rondgebazuind dat hun seksleven weinig voorstelde. Nu had de jongen het idee om haar een hak te zetten.

Hij heeft aangegeven dat hij het wachtwoord van háár account van een bekende profielenwebsite was kwijtgeraakt, en wilde dus een nieuw wachtwoord aanvragen. Hij kende het antwoord op haar geheime vraag en zodoende heeft hij het wachtwoord van haar account gewijzigd, waardoor zij niet meer op deze profielensite kon inloggen.

Nu is dit op zich een best trieste actie, maar het wordt erger. De vrouw, reeds vermeld was dat zij de kost verdiende als politieagente, wilde hem terugpakken. Waarschijnlijk heeft ze haar vriendjes van het werk hiervoor weten te gebruiken. Het volgende gebeurde namelijk; de jongen werd gebeld met de mededeling dat hij geacht werd onmiddelijk naar het politiebureau te komen. Hij belde het politiebureau om te kijken of het echt zo was, en toen de telefoniste zei van niks te weten dacht hij dat het een grap was. Niets was echter minder waar.

Krap 45 minuten later werd hij door een arrestatieteam thuis opgehaald en meegenomen naar het bureau, alwaar hij in de cel werd gezet. Wat bleek; de reden voor deze arrestatie was zogenaamde computerfraude. Proces-verbaal werd opgemaakt, waar de jongen het natuurlijk niet mee eens was.
Volgende stap; een rechtszaak. Serieus. Een rechtszaak. Een rechtszaak vanwege het achterhalen van het antwoord op de geheime vraag van iemand anders' account op een profielensite.

Samenvatting:
Jongen achterhaalt antwoord op de geheime vraag van 't account van zijn ex op een profielensite. Hierna wordt hij door een arrestatieteam thuis opgehaald en (tijdelijk) in de cel gestopt vanwege computerfraude. Nu komt er een rechtszaak.

.
-
pi_73629754
Pwnt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_73629795
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!11111
Feyenoord Rotterdam
pi_73629817
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef o.us het volgende:
en in the USA.
Feyenoord Rotterdam
pi_73629836
quote:
deze reactie zat er al aan te komen
Feyenoord Rotterdam
pi_73629848
quote:
mezelf quoten
Feyenoord Rotterdam
pi_73629850
OP gelezen, ik blijf bij:
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Agiath het volgende:
Pwnt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_73629859
tvp
pi_73629873
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:24:52 #10
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73629877
Tsja dat is best wel lullig
Niet netjes wat hij deed maar computerfraude? Nee
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:25:05 #11
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73629894
In zo'n naziland wil ik niet leven.
pi_73629936
Wat een k wijf!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73629943
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef Agiath het volgende:
OP gelezen, ik blijf bij:
[..]
Ja, dat somt het ook wel grotendeels op.
-
pi_73629966
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef o.us het volgende:

[..]

mezelf quoten
Vuige spammert!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_73629970
Eens met TS.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:26:25 #16
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_73629975

gelooft TS het zelf?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_73630053
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
gelooft TS het zelf?
Als iemand gebeld wordt dat hij naar het bureau moet komen en hij doet dat niet, kan ik best geloven dat er een arrestatieteam gestuurd wordt. Lijkt me een normale procedure.
-
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:29:05 #18
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_73630148
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Als iemand gebeld wordt dat hij naar het bureau moet komen en hij doet dat niet, kan ik best geloven dat er een arrestatieteam gestuurd wordt. Lijkt me een normale procedure.
geloof me dan komt er misschien een wagen met 2 agentjes om te vragen of je mee komt..
maar een arrestatie team. dat "bestel" je niet zomaar!

Ts heeft een mega duim
stay frosty
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:29:16 #19
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_73630162
Ik geloof niet dat dit onder computerfraude valt, aangezien er voordeel (meestal geld) te behalen moet zijn als je het over fraude hebt, en dat hier niet het geval is.
pi_73630198
Oké
pi_73630251
Computerfraude is een waarschijnlijk overdreven, maar computervredebreuk is het zeker.
pi_73630261
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

geloof me dan komt er misschien een wagen met 2 agentjes om te vragen of je mee komt..
maar een arrestatie team. dat "bestel" je niet zomaar!

Ts heeft een mega duim
Ik heb het niet bedacht swa. Ik heb het ook niet gezien. Ik vertel wat me is verteld. Feit blijft dat er een rechtszaak komt vanwege dit . En dat was het punt. Of hij nou is opgehaald door het leger van de VS of door de buurman in een politiepak.
-
pi_73630326
Wat een dumbass, wachtwoorden jatten van een politie agente.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:33:28 #24
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_73630406
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik heb het niet bedacht swa. Ik heb het ook niet gezien. Ik vertel wat me is verteld. Feit blijft dat er een rechtszaak komt vanwege dit . En dat was het punt. Of hij nou is opgehaald door het leger van de VS of door de buurman in een politiepak.
ja ik hoorde het via via.

en nu ga je ook nog zeggen dat de details niet uit maken..
straks komt het er op neer dat die gast der raborekening geplunderd heeft en op is gehaald door een politie auto... lekker boeiend dus.
stay frosty
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:34:10 #25
270715 Dr_Doofenshmirtz
Heinz Doofenshmirtz
pi_73630450
Whehe, arrestatieteam komt toch pas in actie bij schietgrage boefjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')